volgende dinsdag heb je er wrs 1ptn bij. alléé, we gaan toch weer voor een gelijkspel é?

Moderator: Moderator
Celtic'85 wrote:Iedereen heeft wel eens de random tegen, dus geen verkeerde conclusies trekken nu. Dit is nog maar de eerste week. Maandag was voor iedereen waarschijnlijk een zware dag, iedereen speelt met fitheden, de eerste week is een moeilijke week. Maandag met frisse moed er terug tegen aan, en die random draait nog wel es naar jouw kantpurple_white wrote: Hier hetzelfde probleem... ik speel tegen ee nteam dat ik makkelijk moet aankunnen, we spelen allebei met 50% agressie bij een scheids van 80%.. Ik krijg al in de 39ste minuut rood! Terwijl dat mn agressiefste speler namelijk 53% agressie heeft. Terwijl mn tegenstander daar spelers rondlopen heeft van 70%, 72%, 77% en op de koop toe ene van 86%alles moet niet bestaan uit random vind ik dan... waarom nog 2M meer uitgeven voor niet agressieve spelers... je ziet waar het je brengt.
![]()
Kijk maar naar As Bari, hoeveel geluk die heeft en nu eerste staat
![]()
(da's om de Purple es te doen lachen hé, Den Uier..)
jammer dat je daar onderaan blijft bengelen, maar de kloof is nog niet zo groot. 2 overwinningen en je staat terug onder de levendenvisserke wrote:De malaise blijft duren. Na opnieuw een nederlaag met 1 doelpunt verschil komt ons totaal nu op 1/15.