Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

idd loodzware week voor u. maar je hebt nu wel al alle kleppers gehad :)
volgende dinsdag heb je er wrs 1ptn bij. alléé, we gaan toch weer voor een gelijkspel é? :lol:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Den Uier

Post by Den Uier »

Celtic'85 wrote:
purple_white wrote: Hier hetzelfde probleem... ik speel tegen ee nteam dat ik makkelijk moet aankunnen, we spelen allebei met 50% agressie bij een scheids van 80%.. Ik krijg al in de 39ste minuut rood! Terwijl dat mn agressiefste speler namelijk 53% agressie heeft. Terwijl mn tegenstander daar spelers rondlopen heeft van 70%, 72%, 77% en op de koop toe ene van 86% :? alles moet niet bestaan uit random vind ik dan... waarom nog 2M meer uitgeven voor niet agressieve spelers... je ziet waar het je brengt. :? :evil:
Iedereen heeft wel eens de random tegen, dus geen verkeerde conclusies trekken nu. Dit is nog maar de eerste week. Maandag was voor iedereen waarschijnlijk een zware dag, iedereen speelt met fitheden, de eerste week is een moeilijke week. Maandag met frisse moed er terug tegen aan, en die random draait nog wel es naar jouw kant :wink: Kijk maar naar As Bari, hoeveel geluk die heeft en nu eerste staat :lol: :P (da's om de Purple es te doen lachen hé, Den Uier..)

LOL :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

Na onze 3 op 12 direct met de voeten op de grond en geconfronteerd worden met wat we dachten: dat we het moeilijk zullen hebben in C. Maar we geven ons nog niet gewonnen. Volgende week moeten er zeker meer punten gesprokkeld worden want anders ziet het er rampzalig uit.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Guardian

Post by Guardian »

Door al die Vrb (die voorhang hebben) en mijn blessures heb ik zoals verwacht alweer verloren in de L

maarja nog een weekje en die vrb zijn gedaan :P
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Eerste week perfect verlopen. 12/12 gehaald en gewonnen tegen 2 ploegen die al hun andere matchen hebben gewonnen. Wel al tegen de 2 laatste ploegen gespeeld, maar het leverde wel al een heel mooi doelsaldo op. Nog een paar weken volhouden en zo snel mogelijk op een veilige voorsprong komen en dan kunnen we iets geruster ademen want een pechweek kan altijd.
visserke

Post by visserke »

el stino wrote:idd loodzware week voor u. maar je hebt nu wel al alle kleppers gehad :)
volgende dinsdag heb je er wrs 1ptn bij. alléé, we gaan toch weer voor een gelijkspel é? :lol:
Voor de verandering :lol:
Huidige divisie: C7
poesken
Assistant Manager

Post by poesken »

Zo, we hebben het forum van de C-reeks eindelijk ontdekt. Het forum naar transfers toe kenden we ook al, vandaar mijn andere gebruikersnaam poesken. Maar ik denk dat iedereen Xarrow beter kent.

Met een 12 op 12 zijn we tevreden deze week, zeker omdat de TS nog steeds aan de lage kant is. Ook grote concurrent SAT staat mee op kop en we kijken vol verwachting uit naar DE topper komende vrijdag. Het zal een moeilijke wedstrijd worden voor ons in de El Spirou arena, en ik weet het klinkt cliché, maar we zullen er alles aan doen om er punten te pakken.

We gaan dit seizoen, in tegenstelling tot vorig seizoen volop voor de promotie. Grote tegenstander voor de titel is zoals reeds enkele jaren voor onze ploeg SAT, maar ook Slavia zijn wij als potentiële promovendus.

Voor de andere plaatsen in de top 5 zien wij vooral Royal, Celtic en mss laatste maar nog niet vergeten, visserke toch strijden voor een extra premie aan het einde van het seizoen.
Daarnaast wil ik ook mijn steun betuigen aan vriend, behalve deze donderdag gepasseerd, en collega-manager Rienaldo14. Ik hoop dat je erin blijft dit seizoen en ik zie je binnen de 3 seizoenen hopelijk mij te vergezellen in de B-reeks.

Ik wil natuurlijk ook de andere ploegen niet vergeten. Ik wens jullie nog veel succes dit seizoen en dat jullie speler zoveel mogelijk gespaard mogen blijven van blessures.

Xarrow
Xarrows'Guerriero
purple_white

Post by purple_white »

Mannen, ik begin met een fris hoofd aan de 2de week. Ik maak allemaal van jullie brandhout :evil: beginnende met Porpires, daarna hak ik Bari in de pan :mrgreen: , dan is het de beurt aan de roemenen CIINI FURIOSi en 3CITY kan er dan ook maar bij op vrijdag :lol: ...

Neenee, nu serieus... Ik hoop op een 4/12 terug. We gaan er alles aan doen om niet te degraderen dit seizoen. Maar als het niet lukt dan is het ook zo... :wink: Ik vrees we dat het gouden 6-tal... EbaIba, Bari, Achilles, Jumptown, FC Pee olé olé en ikzelf niet bij elkaar zal kunnen blijven na dit seizoen... jumptown zie ik meedoen voor de titel.. EbaIba is voor mij de grootste underdoug voor promotie, Bari en FC Pee zie ik een rustig seizoen beleven.. en ik en Achilles gaan het verdomd lastig krijgen...

1 As Bari 10
2 magic team 9

--------------------------------------------------------------------------------

3 fc jumptown 9
4 3CITY 9
5 FC EbaIba 7
6 CIINI FURIOSI 7
7 FC Cosí fan tutte 7
8 Sweepies 6
9 FcPee olé olé 5
10 dragon 5

--------------------------------------------------------------------------------

11 Purple White 4
12 The Babies 4
13 Achilles 4
14 winkel sport FC 3
15 BuffaloBlues 1
16 Portpires 0

Rood : Ikke
blauw : Forummers
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

ik gok op een 12/12 deze week, weet niet tegen wie ik moet ma weet wel da ik deze week een vrij zware week achter de rug had, gezien de tegenstanders toch
3city, magic team en ciini furiosi(3e vorig seizoen).

we hopen alleszinds in promotie liefst met een 6e comp.bekertje erbij
:)

grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
real

Post by real »

morgen de grote topper tegen Xarrow hij heeft wel wat geschorsten ik heb 1 geschorste en ik kan hem goed opvangen ik heb 10 % teamspirit meer dus alleen maar voordelen voor mij enigste nadeel is dat hij thuis speelt al zullen we natuurlijk proberen punten te pakken tegen hem ! met 0 punten zullen we zeker niet tevreden zijn :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Triple-M

Post by Triple-M »

Vandaag een ijzersterke wedstrijd neergezet tegen fc Springstad (Jumptown). Helaas werd er verloren met 2-3. Gehoopt op een gelijk spel, maar het mocht niet zo zijn. Fc Jumptown speelde 20% agessiever, daar heeft hij dan ook de spelers voor. Daarmee heeft hij de overwinning veilig gesteld.

Blij ben ik voor manager Purple White die een verdiende overwinning pakte tegen het altijd lastige Portpires. En natuurlijk voor de vrouw van AS Bari (AS Bari ligt in het ziekenhuis) die het goed heeft gedaan. Beterschap Bari!!! FcPee ole ole haalde ook een mooie overwinning.
Helaas kon Fc EbaIba het niet bolwerken tegen magic team, maar dat is ook 1 van de betere teams in de competitie.

Morgen uit tegen CIINI FURIOSI, een lastige westrijd!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kvk dries

Post by kvk dries »

gewonnen met 0 -1 tegen kameelken
ook weer speler verkocht , so blijft onze teamspirit natuurlijk niet hoog maar zolang we punten blijven sprokkelen zie ik geen probleem
brever

Post by brever »

0/7 winst tegen LDT en op plaats 3 in C2.
Ik verwacht nog veel van de rekenbreinen.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
visserke

Post by visserke »

De malaise blijft duren. Na opnieuw een nederlaag met 1 doelpunt verschil komt ons totaal nu op 1/15.
Huidige divisie: C7
el stino

Post by el stino »

visserke wrote:De malaise blijft duren. Na opnieuw een nederlaag met 1 doelpunt verschil komt ons totaal nu op 1/15.
jammer dat je daar onderaan blijft bengelen, maar de kloof is nog niet zo groot. 2 overwinningen en je staat terug onder de levenden :wink:

je moet soms echt wel een beetje geluk hebben. vandaag waren we ondanks een rode kaart en een blessure 1% beter, dus we mogen blij zijn dat we alsnog winnen van real schalbroek. daarmee blijven we wel lekker bovenaan meedraaien in het zog van S.A.T en Xarrows :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”