Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
Nipte 1-0 maar dat zal beetje gewoon zijn aan reeks C.7 want nooit hoge uitslagen. Spannende reeks waar de 2 beste ploegen volgens mij aan de leiding staan!
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
- Member of the Soccer Project Association
-
2-4 verloren.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

2-3 winst tegen een sterk voor de dag komend achilles.
ook melden dat we tvreden zijn met de welverdiende overwinning van purple-white, en dat het een dikke opsteker moge zijn.
aan de andere kant het spijtige nieuws dat onze reeksleider in het ziekenhuis ligt, veel beterschap gewenst namens het bestuur van fc jumptown.
grtz jarnovic
ook melden dat we tvreden zijn met de welverdiende overwinning van purple-white, en dat het een dikke opsteker moge zijn.
aan de andere kant het spijtige nieuws dat onze reeksleider in het ziekenhuis ligt, veel beterschap gewenst namens het bestuur van fc jumptown.
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
-
Danku Jarnovicjarnovic wrote:2-3 winst tegen een sterk voor de dag komend achilles.
grtz jarnovic

ook proficiat met uw zege tegen Achilles...
@ Achilles = Komaan hé man, morgen proberen stunten tegen CIINI..

We gaan alles op alles zetten om te winnen!!! We moeten toch eens de drie punten pakken!!purple_white wrote:Danku Jarnovicjarnovic wrote:2-3 winst tegen een sterk voor de dag komend achilles.
grtz jarnovic,
ook proficiat met uw zege tegen Achilles...
@ Achilles = Komaan hé man, morgen proberen stunten tegen CIINI..Maak hem maar al goed moe
want donderdag moet ik hem bekampen
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Team President
Klote, eerste puntenverlies door pech vant seizoen. Meestal is dat het begin van een pechreeks. Hopelijk dit keer niet want de 2de staat veel te close.
Dit was echt wel een match die we moesten winnen, hij heeft één speler die beter presteerde dan mijn slechtste speler en het verschil in ratings was ook duidelijk.
Nu ja, zoiets kan gebeuren, zolang het niet opnieuw dagelijks gebeurt. 

Dit was echt wel een match die we moesten winnen, hij heeft één speler die beter presteerde dan mijn slechtste speler en het verschil in ratings was ook duidelijk.

-
2-1 wist tegen ckotbebo
en doordat Yasca ( waar ik onterecht van gelijkspelede , ik moest winnen ) gelijkspeelt komen we op gelijke hoogt van hem te staan.
en overpelt FFC ( waar we donderdag tegen moeten ) speelt onterecht gelijk , hij moest winnen en z'n a-cf raakt geblesseert.
donderdag verwacht ik toch een verlies , ondanks overpelt z'n a-cf mist en z'n a-cm , want hij speelt thuis en heeft toch iets betere spelers

en doordat Yasca ( waar ik onterecht van gelijkspelede , ik moest winnen ) gelijkspeelt komen we op gelijke hoogt van hem te staan.
en overpelt FFC ( waar we donderdag tegen moeten ) speelt onterecht gelijk , hij moest winnen en z'n a-cf raakt geblesseert.
donderdag verwacht ik toch een verlies , ondanks overpelt z'n a-cf mist en z'n a-cm , want hij speelt thuis en heeft toch iets betere spelers