Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
visserke wrote:Allé we hebben er weer een puntje bij.
Een punt hoor ik u zeggen? Jaja, het werd opnieuw een gelijkspel tegen el stino

ik had het eigenlijk wel gedacht. khad 4 geschorsten, dus we zijn wel blij met dit puntje.

hoop dat gij nu ook eens gaat vertrekken

morgen 5 matchen, wordt dus leuk voor donderdag tegen Rouches

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
onbegrijpelijk
Begrijpen wie begrijpen kan, 1% linerating beter en toch 3-2 verliezen, waar is de logica. We hadden het eigenlijk al voelen aankomen, want deze zondag hadden we opeens 3 gekwetsten te gelijk. Met vrijdag te topper tegen SAT, kan de kloof al 6 punten worden. Dit is kl*te!!
Xarrow
Xarrow
-
- Team Board Member
zwakke 0-0 waarbij er een paar vedetten op hun plaats moeten gezet worden
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
3-4 winst tegen Dinamo CFR Suceava. Hadden dit niet verwacht aangezien onze TS lager was. Zelfde linierating dat wel, maar toch onverwacht.Dark Tiger wrote:Klote, eerste puntenverlies door pech vant seizoen. Meestal is dat het begin van een pechreeks. Hopelijk dit keer niet want de 2de staat veel te close.![]()
Dit was echt wel een match die we moesten winnen, hij heeft één speler die beter presteerde dan mijn slechtste speler en het verschil in ratings was ook duidelijk.Nu ja, zoiets kan gebeuren, zolang het niet opnieuw dagelijks gebeurt.
Blijven zo door het puntenverlies van Beringen United volgen op de leider met maar 1 punt. Natuurlijk verwachten wij nog een kleine terugval van ons team, maar denk da dat wel beetje voor iedereen kan gelden.
Door de 15/18 is onze seizoensstart alvast geslaagd. Donderdag is A-LB en A-CB wel geschorst maar dit wordt opgevangen door spelers van iets ofwat dezelfde prestatie.

-
1-0 verloren. De eerste wedstrijd waarin we niet gescoord hebben.
Ben tot nu toe gematigd tevreden over de ontwikkeling van de spelers die we gekocht hebben. Het merendeel is toch niet echt top qua hoofdskills, slechts 1 speler voldoet aan de eisen die ik voor ogen heb, en een andere speler zal met een hoofdskill van 94 ook wel aan de eisen gaan voldoen in de toekomst. Zijn allebei LB´s, dus daar zitten we voor de toekomst wss wel goed aangezien we daar ook nog een 23-jarige Roemeen hebben met BP 69 en nog een andere jeugdspeler. Bij de andere spelers zitten de hoofdskills vooral tussen de 70% en 80%. Mocht de trend zich voorzetten, dan zullen er extra transfers gedaan moeten worden. Zowel inkomende als uitgaande, aangezien er dan ook wat extra geld nodig is. Vooral voor de CM, RM, LF, CF en RF positie zullen aankopen gedaan gaan worden.
Van de jeugdspelers die we al hadden (gekocht), ben ik meer tevreden. Ik heb één toekomstige topper erbij zitten, maar die zal door de hoge agressie (94%) verkocht worden als hij voltraind is. ( http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1 ). Verder zal ik over een tijdje kunnen beschikken over een degelijke Zwitserse CB. Bij hem moet alleen nog conditie getraind worden. De laatste jeugdspeler die ik heb gekregen (GK met 38% agressie) heeft een VS van 93. Verder hebben we nog 2 jonge keepers, dus daar zit ik qua kwantiteit iig goed.
Ben tot nu toe gematigd tevreden over de ontwikkeling van de spelers die we gekocht hebben. Het merendeel is toch niet echt top qua hoofdskills, slechts 1 speler voldoet aan de eisen die ik voor ogen heb, en een andere speler zal met een hoofdskill van 94 ook wel aan de eisen gaan voldoen in de toekomst. Zijn allebei LB´s, dus daar zitten we voor de toekomst wss wel goed aangezien we daar ook nog een 23-jarige Roemeen hebben met BP 69 en nog een andere jeugdspeler. Bij de andere spelers zitten de hoofdskills vooral tussen de 70% en 80%. Mocht de trend zich voorzetten, dan zullen er extra transfers gedaan moeten worden. Zowel inkomende als uitgaande, aangezien er dan ook wat extra geld nodig is. Vooral voor de CM, RM, LF, CF en RF positie zullen aankopen gedaan gaan worden.
Van de jeugdspelers die we al hadden (gekocht), ben ik meer tevreden. Ik heb één toekomstige topper erbij zitten, maar die zal door de hoge agressie (94%) verkocht worden als hij voltraind is. ( http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1 ). Verder zal ik over een tijdje kunnen beschikken over een degelijke Zwitserse CB. Bij hem moet alleen nog conditie getraind worden. De laatste jeugdspeler die ik heb gekregen (GK met 38% agressie) heeft een VS van 93. Verder hebben we nog 2 jonge keepers, dus daar zit ik qua kwantiteit iig goed.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

4-3 verloren tegen Rienaldo's. Hij speelt met 100% agressie bij een scheids van 47%, and get's away with it.
Hij heeft 4 spelers met een agressie boven 50%, met als uitblinker een LB van 78%.Met alle respect, maar dit is veel mazzel. Waarom heb ik geinvesteerd in niet-agressieve spelers ? Random in de uitslagen, random in de kaarten, random in de jeugdspelers, random in de blessures.. Overal random.Dus hopen op een betere random, is dat SP geworden ? Dit spel heeft dringend iets anders/nieuws nodig. een nieuwe 'incentive'.
Als ik zo terugkijk, zijn 6 van de 7 ligawedstrijden tot nu tot gespeeld door mij bepaald door de random (gelijke ratings, 1 of 2% beter, agressie tegen), en zat er wat mijn bescheiden mening betreft veel meer in voor Celtic.

Als ik zo terugkijk, zijn 6 van de 7 ligawedstrijden tot nu tot gespeeld door mij bepaald door de random (gelijke ratings, 1 of 2% beter, agressie tegen), en zat er wat mijn bescheiden mening betreft veel meer in voor Celtic.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
- Team Board Member
sorry Celtic maar ik was wel 3 ratings beter dan jou team dus dan kan je toch spreken van verdiende winst toch. Moest het anders zijn zou ik het gerust kunnen toegeven.
Gisteren na het volkslied van de Belgen close in beeld geweest en dan vannacht nog winnen , wat wil ne mens nog meer!!!!
Gisteren na het volkslied van de Belgen close in beeld geweest en dan vannacht nog winnen , wat wil ne mens nog meer!!!!
seizoen 13: kampioen in G
Ik discussieer niet over de uiteindelijke ratings. Alleen nam je bijzonder veel risico door zo agressief te spelen. En dat lukte.rienaldo14 wrote:sorry Celtic maar ik was wel 3 ratings beter dan jou team dus dan kan je toch spreken van verdiende winst toch. Moest het anders zijn zou ik het gerust kunnen toegeven.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85