Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Shonk
Member of the Soccer Project Association

Post by Shonk »

2-1 winst tegen The Prince en we blijven kort volgen op Leider Beringen United.

Morgen tegen CA Metropolitano. Dit gaat een moeilijke wedstrijd worden. Indien winst zou dit leuk zijn, maar er wordt gerekend op puntenverlies.

Hebben tot nu toe een schitterende start met 18 op 21.
Image Image
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Shonk wrote:2-1 winst tegen The Prince en we blijven kort volgen op Leider Beringen United.

Morgen tegen CA Metropolitano. Dit gaat een moeilijke wedstrijd worden. Indien winst zou dit leuk zijn, maar er wordt gerekend op puntenverlies.

En de leider moet ook een topper spelen. Kan belangrijke speeldag worden.

Vandaag overigens een nieuwe CM gekocht en nu is het geld totaal op. Voor het eerst sinds enorm lang hebben we minder dan 1M op de rekening. :lol: Maar hiermee moeten we wel meekunnen dit seizoen en de volgende. Nu wordt het sparen voor een nieuwe LB en LM want die worden oud.
sanex

Post by sanex »

2-1 verloren tegen klup plugge
Shonk

Post by Shonk »

Dark Tiger wrote:
Shonk wrote:2-1 winst tegen The Prince en we blijven kort volgen op Leider Beringen United.

Vandaag overigens een nieuwe CM gekocht en nu is het geld totaal op. Voor het eerst sinds enorm lang hebben we minder dan 1M op de rekening. :lol: Maar hiermee moeten we wel meekunnen dit seizoen en de volgende. Nu wordt het sparen voor een nieuwe LB en LM want die worden oud.
Ik verwacht vooral nog dat volgende clubs zich gaan melden voor de top 5 na het einde van het seizoen:
- The Prince
- FC Kareda
- CA Metropolitano
- FC Vixa
- Mathew Jonson United
- Dinamo CFR Suveava

Denk dat dat vooral moeilijke tegenstanders zijn.

Al hoop ik stiekem om te promoveren, maar dat is niet het hoofddoel, dat is te eindige in op een plaats met een prijs.
Image Image
jokke

Re: onbegrijpelijk

Post by jokke »

poesken wrote:Begrijpen wie begrijpen kan, 1% linerating beter en toch 3-2 verliezen, waar is de logica. We hadden het eigenlijk al voelen aankomen, want deze zondag hadden we opeens 3 gekwetsten te gelijk. Met vrijdag te topper tegen SAT, kan de kloof al 6 punten worden. Dit is kl*te!!

Xarrow
Of te wel sta je eerstes met 2 punten voorsprong. Alles is mogelijk :D
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
el stino

Re: onbegrijpelijk

Post by el stino »

jokke wrote:
poesken wrote:Begrijpen wie begrijpen kan, 1% linerating beter en toch 3-2 verliezen, waar is de logica. We hadden het eigenlijk al voelen aankomen, want deze zondag hadden we opeens 3 gekwetsten te gelijk. Met vrijdag te topper tegen SAT, kan de kloof al 6 punten worden. Dit is kl*te!!

Xarrow
Of te wel sta je eerstes met 2 punten voorsprong. Alles is mogelijk :D
leuk, een eerste clash op het programma tussen n°1 en 2.
ik volg in de achterhoede 8)
Foxir mag morgen eigenlijk geen probleem vormen gezien zijn ploeg en de mijne. op naar de subtop :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
real

Post by real »

ja vannacht nog eens een puntje gepakt en dan nog wel tegen de leider S.A.T we zijn zkr blij met dit puntje al heeft het wel een nadeel dat we deze nacht 5 schorsingen hebben dus ik denk dat essevee zulte-waregem zijn eerste overwinning zal pakken in dit seizoen
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Shonk wrote:
Dark Tiger wrote:

Ik verwacht vooral nog dat volgende clubs zich gaan melden voor de top 5 na het einde van het seizoen:
- The Prince
- FC Kareda
- CA Metropolitano
- FC Vixa
- Mathew Jonson United
- Dinamo CFR Suveava

Al hoop ik stiekem om te promoveren, maar dat is niet het hoofddoel, dat is te eindige in op een plaats met een prijs.
Hier is het duidelijker: de titel of we willen niet promoveren. Dus hopelijk wordt het een strijd met minstens 3 ploegen ofwel moeten we kampioen spelen. :P
mr charlie

Post by mr charlie »

Dark Tiger wrote:
Shonk wrote:
Dark Tiger wrote:En de leider moet ook een topper spelen. Kan belangrijke speeldag worden.

- The Prince
- FC Kareda
- CA Metropolitano
- FC Vixa
- Mathew Jonson United
- Dinamo CFR Suveava

Hier is het duidelijker: de titel of we willen niet promoveren. Dus hopelijk wordt het een strijd met minstens 3 ploegen ofwel moeten we kampioen spelen. :P
als fan van Metropolitano weet ik achter wie ik sta :D
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Den Uier

Post by Den Uier »

6% beter en thuisvoordeel maar de random beslist een 0-0 ! Mijn eerste wedstrijd terug na lange tijd ;-)
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Shonk

Post by Shonk »

2-2 gelijkspel uit bij CA Metropolitano. We verwachten puntenverlies en dus zijn we zeer blij met deze uitslag. Ook leider Beringen United speelde gelijk, 2-2 tegen FC Kareda.

We hopen alvast om zo lang en kort mogelijk achter deze te volgen. Wij zijn alvast tevrede met de behaalde 19 op 24.
Image Image
Triple-M

Post by Triple-M »

Gewonnen met 3-1 bij The Babies. Het lijkt erop dat deze manager weg gegaan is zonder gedag te zeggen!

Net als vorige week, deze week afgesloten met 4/12.
Als we dat volgende week ook doen ben ik tevreden.

Maandag de lastige wedstrijd tegen AS Bari.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
purple_white

Post by purple_white »

Triple-M wrote:Gewonnen met 3-1 bij The Babies. Het lijkt erop dat deze manager weg gegaan is zonder gedag te zeggen!

Net als vorige week, deze week afgesloten met 4/12.
Als we dat volgende week ook doen ben ik tevreden.

Maandag de lastige wedstrijd tegen AS Bari.

1-0 verloren tegen 3CITY, wat zeker geen schande is.. de 9de plaats blijft voorlopig van mij :wink:
Idd dat was me ook al opgevallen, maandag moet ik tegen The Babies. Normaal moet ik winnen dus. Volgende week hoop ik op 6/12 :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Shonk wrote:2-2 gelijkspel uit bij CA Metropolitano. We verwachten puntenverlies en dus zijn we zeer blij met deze uitslag. Ook leider Beringen United speelde gelijk, 2-2 tegen FC Kareda.

We hopen alvast om zo lang en kort mogelijk achter deze te volgen. Wij zijn alvast tevrede met de behaalde 19 op 24.
Denk dat we beiden blij mogen zijn, beiden 1% slechter in totaal. :lol:

En dan had Kareda nog geen individuele orders ingegeven. :shock:

Ik ben tevreden over de eerste 2 weken. Volgende week 4 matchen tegen ploegen die op de plaatsen 6-10 staan, geen gemakkelijke opdracht dus.
sanex

Post by sanex »

2-1 winst bij (ex-)leider chesterfield iasi
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”