Welcome back !Den Uier wrote:6% beter en thuisvoordeel maar de random beslist een 0-0 ! Mijn eerste wedstrijd terug na lange tijd
Divisie C
Moderator: Moderator
0-1 verloren met de B-jongens. A-elftal gespaard voor de halve finale in een vr beker en kijk : 10% beter, maar gewonnen ? Neen ! Deruit gebonjourd door de random. Droevig....
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
- Member of the Soccer Project Association
Thx maar het zal maar voorlopig zijn en als de resulaten volgende week tegenvallen zal ik met SP MOETEN stoppen en misschien in een later stadia opnieuw beginnen. Met je gezondheid sukkelen is iets wat ik niemand toewens maar laten we het beste hopen !Celtic'85 wrote:Welcome back !Den Uier wrote:6% beter en thuisvoordeel maar de random beslist een 0-0 ! Mijn eerste wedstrijd terug na lange tijd
-
-
een stevige remonte mag ingezet worden. alles is nog mogelijk hoor. 7ptn achter is zeker te doen.visserke wrote:Viel er deze week beterschap te rapen? Absoluut niet. Opnieuw slechts 1 puntje waardoor we met onze 2 op 24 helemaal onderaan het klassement bengelen
trek je op aan mijn vorig seizoen

ook Celtic staat nog steeds te laag

zelf profiteerden we optimaal van het gelijkspel van de 2 leiders. plaats 3 is van ons op 3ptn van S.A.T

10/12 deze week, gaat lekker vlot

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Tja niets aan te doen die random. Bij ons in de C.8 reeks waren er nog die met betere ratings gelijkspelen...mr charlie wrote:bij mij waren het er vandaag 4% => 1-1Den Uier wrote:6% beter en thuisvoordeel maar de random beslist een 0-0 ! Mijn eerste wedstrijd terug na lange tijd![]()
en dat zijn kostbare punten
zeker als je begint te dromen van promotie
-
heb het ook eens in mijn voordeel gehadDen Uier wrote:Tja niets aan te doen die random. Bij ons in de C.8 reeks waren er nog die met betere ratings gelijkspelen...mr charlie wrote:bij mij waren het er vandaag 4% => 1-1Den Uier wrote:6% beter en thuisvoordeel maar de random beslist een 0-0 ! Mijn eerste wedstrijd terug na lange tijd![]()
zeker als je begint te dromen van promotie

maar je vloekt toch, want je hebt punten verloren,
speelde met 4 B-spelers en dan vloek je nog harder

-
Om precies is te zijn heb ik het maar 1 keer in mijn voordeel gehad in al die tijd dat ik SP speel in de ligawedstrijden ! De verhoudingen dat ik random mee heb dan tegen is dan ook enorm ! 1/10 mee, 6/10 correct & 3/10 tegen !mr charlie wrote:heb het ook eens in mijn voordeel gehadDen Uier wrote:Tja niets aan te doen die random. Bij ons in de C.8 reeks waren er nog die met betere ratings gelijkspelen...mr charlie wrote: bij mij waren het er vandaag 4% => 1-1![]()
zeker als je begint te dromen van promotie![]()

4% en 6% zet daar 9% ook maar al bij grrrrrrrrrrrrrrrrrDen Uier wrote:Om precies is te zijn heb ik het maar 1 keer in mijn voordeel gehad in al die tijd dat ik SP speel in de ligawedstrijden ! De verhoudingen dat ik random mee heb dan tegen is dan ook enorm ! 1/10 mee, 6/10 correct & 3/10 tegen !mr charlie wrote:heb het ook eens in mijn voordeel gehadDen Uier wrote: Tja niets aan te doen die random. Bij ons in de C.8 reeks waren er nog die met betere ratings gelijkspelen...![]()

hoe is het nu me u uier??
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
onze eerste uitoverwinning in C is een feit we wonnen met 0-1 op het veld van essevee zulte waregem die wel al heel vroeg een rode kaart moest slikken en zijn beste speler geraakt dan nog eens geblesseerd ook dus ja een beetje met geluk deze overwinning maar we zijn natuurlijk heel blij mee
maandag kunnen we met onze sterkste ploeg aantreden tegen real schalbroek hopelijk kunnen we thuis zkr een puntje pakken want die zijn ploeg is toch ook wel heel sterk 

-
Het heeft me 110k gekost, maar nu niet meer!kvk dries wrote:oei sorryKameel wrote:kameel - ken?kvk dries wrote:gewonnen met 0 -1 tegen kameelken
ook weer speler verkocht , so blijft onze teamspirit natuurlijk niet hoog maar zolang we punten blijven sprokkelen zie ik geen probleem
ik dacht me te herrineren dat jij vreoeger kameelken heette

Is nog van de hattrick periode
Ploeg staat ongeveer waar ik het wel graag zie

Palmares
(komt nog)
(komt nog)
-
- Team Board Member
Na de 10 op 12 van deze week staan, we op een mooie en onverhoopte 7de plaats. Volgende week proberen we te bevestigen. Er wordt nog altijd uitgekeken naar versterking voor onze ploeg.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
die ploeg haalde het maar net vorig seizoen om zich te redden, maar hij heeft precies wel wat versterking binnengehaald.real wrote:maandag kunnen we met onze sterkste ploeg aantreden tegen real schalbroek hopelijk kunnen we thuis zkr een puntje pakken want die zijn ploeg is toch ook wel heel sterk
toch denk ik dat je hem thuis zeker kan pakken

Royal FC (el stino) - Manager since season 8