Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
In ons 3de seizoen in E krijgen we het heel moeilijk om aan te klampen. Sandscorpia is, zo zei Fikkiezero, te weinig aangepast in al die jaren aan het E-niveau, je moet als team blijven evolueren en dat zie ik hier niet terug. We moeten zowiezo gaan versterken, hopen dat er nog wat jeugd doorkomt maar vooral zelf voor transfers gaan zorgen. Trainer Ferrera? Die staat niet ter discusie, hij blijft gewoon. We hebben geen verleden om trainers zomaar te wisselen als het even slecht gaat, en daar gaan we ook nu niet mee beginnen.
Het 2-1 verlies in de derby tegen Belgium Squad was ingecalculeerd, we moeten naar onze resultaten van daarvoor kijken om te zien waar het misging. Dat we nu een loosing spree hebben van 4? Tja, we zijn er niet trots op. Een club met een geschiedenis als Sandscorpia, dat ondertussen bijna 10 seizoenen meedraait, zou toch in staat moeten zijn in E te blijven. Jammer jammer dat we onze fans weeral niet geven wat ze vragen. Ik zie degradatie niet zitten, en ook onze fans niet. En we geven de moed natuurlijk niet op. We hebben al serieus lastige partijen achter de rug, nu volgt nog een match tegen fB Ebsch, een sp-team, en het andere sp-team, dat laatste staat, moeten we ook nog tegen. Dat zijn normaal 6 punten, 6 punten die andere ploegen misschien al hebben.
Het 2-1 verlies in de derby tegen Belgium Squad was ingecalculeerd, we moeten naar onze resultaten van daarvoor kijken om te zien waar het misging. Dat we nu een loosing spree hebben van 4? Tja, we zijn er niet trots op. Een club met een geschiedenis als Sandscorpia, dat ondertussen bijna 10 seizoenen meedraait, zou toch in staat moeten zijn in E te blijven. Jammer jammer dat we onze fans weeral niet geven wat ze vragen. Ik zie degradatie niet zitten, en ook onze fans niet. En we geven de moed natuurlijk niet op. We hebben al serieus lastige partijen achter de rug, nu volgt nog een match tegen fB Ebsch, een sp-team, en het andere sp-team, dat laatste staat, moeten we ook nog tegen. Dat zijn normaal 6 punten, 6 punten die andere ploegen misschien al hebben.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
In de competitie loopt alles op rolletjes. Morgen tegen FC SW (15) dus het moet lukken om 12 op 4 te halen deze week.
Voor de finale om de E-cup ziet het er somber uit. Het is sowieso een zeer moeilijke opgave om Armstech te verslaan, maar zonder 7 basiskrachten en 3 niet al te fitte A-spelers lijken de kansen nihil op een succesje.
Voor de finale om de E-cup ziet het er somber uit. Het is sowieso een zeer moeilijke opgave om Armstech te verslaan, maar zonder 7 basiskrachten en 3 niet al te fitte A-spelers lijken de kansen nihil op een succesje.

-
-
Thanks, de finale heb ik wel verdiend gewonnen lijkt mij. Alleen spijtig (nuja, spijtig
) dat het echte sterkste team de beker niet gewonnen heeft. Fresh en de spelers van ARTOISBOYS zijn wel een stuk sterker als die van mij. Ik had geluk dat die 2x een B-team lieten spelen. Maar ik ben er niet minder blij om natuurlijk
Dit was ook al weer beker 102 denk ik.
Met dat de beker nu gedaan is, kan ik mij definitief terugtrekken uit dit topic, en mij is gaan toeleggen op onze positie in D.15. Dat moet toch beter als nu, anders sta ik hier volgend jaar weer en dat is niet echt de bedoeling

Veel succes allemaal

Met dat de beker nu gedaan is, kan ik mij definitief terugtrekken uit dit topic, en mij is gaan toeleggen op onze positie in D.15. Dat moet toch beter als nu, anders sta ik hier volgend jaar weer en dat is niet echt de bedoeling

Veel succes allemaal
-
Eindelijk nog eens een overwinning, voor eigen publiek. We wonnen met 1 - 0 tegen een rechtstreekse degradatieconcurrent. Niet meteen zo'n hoge score, maar we moeten nog tegen 2 FC Teams die ons dus nog 12 punten gaan opleveren, en dat wil zeggen dat we ons normaal wel gaan redden. We gaan proberen waar mogelijk nog punten te sprokkelen. Nu staan we 10de, met 2 punten voor op de 11de (we hebben 9 punten). We zijn dus niet goed bezig, maar we willen wat transfereren en dan is het behoud al doel op zich.

11 seizoensoverwinningen
Proficiat aan Armstech voor het winnen van mijn E-cup. Binnenkort organiseer ik weer de volgende editie, nog eens eentje met poules deze keer. Aangezien Armstech ondertussen in D zit en zijn beker dus niet zal kunnen verdedigen, zal de strijd weer volledig open zijn.armstech wrote:Thanks, de finale heb ik wel verdiend gewonnen lijkt mij. Alleen spijtig (nuja, spijtig) dat het echte sterkste team de beker niet gewonnen heeft. Fresh en de spelers van ARTOISBOYS zijn wel een stuk sterker als die van mij. Ik had geluk dat die 2x een B-team lieten spelen. Maar ik ben er niet minder blij om natuurlijk
Dit was ook al weer beker 102 denk ik.
Veel succes allemaal

-
Hmmm, vandaag weer met 4-1 gewonnen en zo nog geen steekjes laten vallen in de achtervolging op de nummer 1, alleen ik wordt toch wel wat bezorgder over de gang van zaken. De top 4 is capabel tot linieratings van 132 tot 136 en haalt deze ook. Volgende week tegen de nummers 3 en 4 op respectievelijk maandag en dinsdag. Ik ben benieuwd hoe deze wedstrijden aflopen. Twee maal een overwinning zou een grote stap voorwaarts betekenen, twee maal een verloren partij betekent een grote kans dat het kampioenschap vergeten kan worden. Laten we hopen dat we van schorsingen en blessures bespaard blijven, zodat we sterk kunnen uitpakken beide dagen.
Verder is het geld er wel voor de versterking van het team, maar is de tijd er voorlopig niet, erg jammer. Ik hoop me over anderhalve weer vol te storen op de evolutie van m'n team.
1 FC Bagger United 25 9 8 1 0 19 7 +12
2 Fresh 24 9 8 0 1 21 9 +12
--------------------------------------------------------------------------------
3 Newcastle Praha 21 9 7 0 2 22 11 +11
4 FC Steaua 2007 20 9 6 2 1 12 4 +8
5 POLONIA WARSZAWA 18 9 6 0 3 26 14 +12
Verder is het geld er wel voor de versterking van het team, maar is de tijd er voorlopig niet, erg jammer. Ik hoop me over anderhalve weer vol te storen op de evolutie van m'n team.
1 FC Bagger United 25 9 8 1 0 19 7 +12
2 Fresh 24 9 8 0 1 21 9 +12
--------------------------------------------------------------------------------
3 Newcastle Praha 21 9 7 0 2 22 11 +11
4 FC Steaua 2007 20 9 6 2 1 12 4 +8
5 POLONIA WARSZAWA 18 9 6 0 3 26 14 +12
Alweer verloren, met 0-1 deze keer. We zijn ons al aan het klaarmaken voor de F divisie. Het is een beetje mijn eigen schuld, te laat begonnen met de teamspirit omhoog te krikken.
We staan al 9 punten achter op de nummer 10 en er is niet echt verbetering in zicht.
Volgend jaar moeten we meteen kampioen worden in F, de ploeg is niet zo slecht als het lijkt. We hadden een linierating van 111, met 40% teamspirit, zonder CM(een LM in de plaats, een prestatie van 55 i.p.v. 65) en met een jeugdspeler RF op de CF(een prestatie van 17, met de CF zou dat 66 zijn). Ik denk dat als alles mee zit we toch in staat moeten zijn om een prestatie van minstens 130 te halen.
We staan al 9 punten achter op de nummer 10 en er is niet echt verbetering in zicht.
Volgend jaar moeten we meteen kampioen worden in F, de ploeg is niet zo slecht als het lijkt. We hadden een linierating van 111, met 40% teamspirit, zonder CM(een LM in de plaats, een prestatie van 55 i.p.v. 65) en met een jeugdspeler RF op de CF(een prestatie van 17, met de CF zou dat 66 zijn). Ik denk dat als alles mee zit we toch in staat moeten zijn om een prestatie van minstens 130 te halen.
-
Sandscorpia wil jeugd kopen en maakt daar nu eindelijk werk van. Na de verkoop van centrale middenvelder Marchini voor een niet vrijgegeven bedrag beschikt de club kennelijk over voldoende budget om extra spelers aan te kopen.
De club krijgt al 4 seizoenen op rij het verwijt te weinig centrumspelers te hebben. Door de verkoop van de voorlaatste CM van het team is die kritiek aangezwollen tot een ware orkaan. Bolidzar Natama, toch al 27, is nu de enige CM die overblijft, en met de huidige prijzen voor CM's wordt het héél moeilijk om nog iemand te vinden.
Toch zegt Fikkiezero dat het team later versterkt hieruit zal komen. Zo zou er misschien 1 van de topspitsen moeten vertrekken, om dan te investeren in jeugdspelers. Het zijn geen makkelijke beslissingen, maar de spelerskern is te oud geworden en om in D mee te kunnen draaien zijn dergelijke veranderingen nodig. Nu gaan we eerst een CM, CB en GK proberen aan te trekken. Daarna zullen opnieuw spelers vertrekken, waaronder een LB en een RF, en wordt er opnieuw aangekocht. Het transferbeleid, dat vroeger erg passief was, is nu zeer actief geworden.
Volgens de supporters, die dat zwaar in vraag stellen, zijn ze bedrogen. In seizoen 14 werd hen beloofd dat er nooit toppers zouden vertrekken. Marchini was weliswaar geen topper, maar beloofde dat wel te worden binnen de marge van 2 seizoenen. "Had hem meer tijd gegund! Maar nee, het economische moet weeral primeren!" aldus een fan. Het lijkt nu aan het bestuur om het ongelijk van de fans aan te tonen.
De club krijgt al 4 seizoenen op rij het verwijt te weinig centrumspelers te hebben. Door de verkoop van de voorlaatste CM van het team is die kritiek aangezwollen tot een ware orkaan. Bolidzar Natama, toch al 27, is nu de enige CM die overblijft, en met de huidige prijzen voor CM's wordt het héél moeilijk om nog iemand te vinden.
Toch zegt Fikkiezero dat het team later versterkt hieruit zal komen. Zo zou er misschien 1 van de topspitsen moeten vertrekken, om dan te investeren in jeugdspelers. Het zijn geen makkelijke beslissingen, maar de spelerskern is te oud geworden en om in D mee te kunnen draaien zijn dergelijke veranderingen nodig. Nu gaan we eerst een CM, CB en GK proberen aan te trekken. Daarna zullen opnieuw spelers vertrekken, waaronder een LB en een RF, en wordt er opnieuw aangekocht. Het transferbeleid, dat vroeger erg passief was, is nu zeer actief geworden.
Volgens de supporters, die dat zwaar in vraag stellen, zijn ze bedrogen. In seizoen 14 werd hen beloofd dat er nooit toppers zouden vertrekken. Marchini was weliswaar geen topper, maar beloofde dat wel te worden binnen de marge van 2 seizoenen. "Had hem meer tijd gegund! Maar nee, het economische moet weeral primeren!" aldus een fan. Het lijkt nu aan het bestuur om het ongelijk van de fans aan te tonen.

11 seizoensoverwinningen
-
Een nieuwe CostaRicaanse (ofzo) jeugdspeler is aangetrokken door Sandscorpia. Daarmee geeft de club het startschot voor een hele reeks nieuwe aankopen. Ook een pas binnengelopen bericht: Paul Riordan, een jeugdkeeper, is ook aangetrokken. De club wil nu enkel nog een CB of een CM binnenhalen.
In de competitie heeft Sandscorpia met het B-team stevig uitgehaald: thuis was het 5 klassen te sterk voor fB Ebsch, het werd 8 - 2. 10 doelpunten, een stralende voorzitter was het gevolg. Het begon nochtans slecht: al na 2 minuten kwam Ebsch op voorsprong. Maar daarna begon het doelpuntenfestival. Als gevolg is het doelpuntensaldo van Sandscorpia plots +7 en staat Tom Wagemakers 2de in de topschuttersranking!
De club zegt dat ze nu op die prijs wil mikken. Het is al geleden van Simon Vercollone, de Amerikaan, dat Sandscorpia nog eens de divisietopschutter in zijn rangen had.
Wagemakers is een aangekocht talent. Zijn teller staat nu op 12, 2 minder dan Hangaru. Maar hij is vastbesloten ook daarover te gaan.
In de competitie heeft Sandscorpia met het B-team stevig uitgehaald: thuis was het 5 klassen te sterk voor fB Ebsch, het werd 8 - 2. 10 doelpunten, een stralende voorzitter was het gevolg. Het begon nochtans slecht: al na 2 minuten kwam Ebsch op voorsprong. Maar daarna begon het doelpuntenfestival. Als gevolg is het doelpuntensaldo van Sandscorpia plots +7 en staat Tom Wagemakers 2de in de topschuttersranking!
De club zegt dat ze nu op die prijs wil mikken. Het is al geleden van Simon Vercollone, de Amerikaan, dat Sandscorpia nog eens de divisietopschutter in zijn rangen had.
Wagemakers is een aangekocht talent. Zijn teller staat nu op 12, 2 minder dan Hangaru. Maar hij is vastbesloten ook daarover te gaan.

11 seizoensoverwinningen
-
Morgen weer eens billen knijpen tegen de nummer 3 Newcastle. Qua spelersmateriaal moet hij mij verslaan, maar de agressie en betere ts zijn mijn wapens.
Overigens heeft het bestuur van de FC zich nog steeds niet uitgelaten over een eventuele promotie. De supporters zien het zitten, de manager nog niet. Een korte blik in D.22 leert ons dat degradatie ontlopen kan worden, maar dat de top 5 in deze klasse te hoog gegrepen zal zijn en de FC wil wel om de knikkers meedoen. Misschien dat we na ronde 15 eens evalueren en besluiten alsnog voor plek 3 te gaan
Overigens heeft het bestuur van de FC zich nog steeds niet uitgelaten over een eventuele promotie. De supporters zien het zitten, de manager nog niet. Een korte blik in D.22 leert ons dat degradatie ontlopen kan worden, maar dat de top 5 in deze klasse te hoog gegrepen zal zijn en de FC wil wel om de knikkers meedoen. Misschien dat we na ronde 15 eens evalueren en besluiten alsnog voor plek 3 te gaan

-
Succes in ieder geval morgen Ron. Ik ben zeer benieuwd wat de uitslag wordt.
Zelf is het een beetje de touwtjes aan elkaar knopen hier, nu één van m'n twee RB is geblesseerd, verreweg m'n beste RM is geblesseerd (was voor 10 dagen
) en ook nog m'n B-SW. Maandag en dinsdag speel ik mijn tweede en derde topper van dit seizoen en het gaat denk ik niet goed uitkomen met de schorsingen. Ik denk dat ik er wel een paar ga missen door schorsingen. Deze wedstrijden komen echt niet op het goede moment, veel laag moraal en fitheid, dus moet toch wel met wat meer agressie spelen deze dagen en zal dan misschien m'n kaarten pakken voor de schorsing van maandag helaas.
Als ik hier 'redelijk' doorkom, dan zie ik het wel weer zitten
Verder ben ik blij om eindelijk een nieuwe centrale aanvaller te verwelkomen: Martin Hochmeister werd aangetrokken voor 3,5M. Deze CF heeft een agressie van 33%, waar ik goed mee kan leven. Heeft echter maar een GK van 79%, maar een IO van 3,0 targetman, waardoor hij toch een bp gaat halen van 66,6. Zeer content ben ik hier mee. Daarnaast is hij pas 21 jaar
Zelf is het een beetje de touwtjes aan elkaar knopen hier, nu één van m'n twee RB is geblesseerd, verreweg m'n beste RM is geblesseerd (was voor 10 dagen

Als ik hier 'redelijk' doorkom, dan zie ik het wel weer zitten

Verder ben ik blij om eindelijk een nieuwe centrale aanvaller te verwelkomen: Martin Hochmeister werd aangetrokken voor 3,5M. Deze CF heeft een agressie van 33%, waar ik goed mee kan leven. Heeft echter maar een GK van 79%, maar een IO van 3,0 targetman, waardoor hij toch een bp gaat halen van 66,6. Zeer content ben ik hier mee. Daarnaast is hij pas 21 jaar