Divisie C
Moderator: Moderator
Tja als je 's maandags tegen Slavia Kobylisy speelt dan kan deze ploeg wel hoge ratings halen. Je hebt nu geluk dat zijn oude spelers niet goed recupureren.el stino wrote:idd, trek je op aan mijn terugrondeDen Uier wrote:Een goede terugronde en vanaf morgen beginnen terug wat te winnen en je staat weer boven de degradatiestreep. Als je alles met wat tegenslag verloren hebt, zul dat terug krijgen met wat gelukvisserke wrote:Het zal degraderen worden dit seizoen...![]()
morgen moet ik tegen Slavia Kobylisy die vandaag S.A.T versloeg met een knappe 141 rating![]()
wel positief puntje, hij heeft enkel nog een C-keeper ter beschikking voor morgen![]()
hij speelt wel thuis (raar eigenlijk, 2x achter elkaar thuis?) toch hoop ik ergens op een overwinning, maar met een punt zouden we al heel tevreden zijn![]()
scheids is 25% dus de niet agressieve ploeg mag het veld op en gaan voor dat gelijkspel
IK haalde met mijn B team nog ratings van 140. Een gelijkspel had re dus zeker nog ingezeten.
Hoogstwaarschijnlijk door de behaalde 2/9 in de competitie gaan we niet promoveren. Zal iets voor volgend seizoen worden

Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
-
- Member of the Soccer Project Association
2-0 gewonnen tegen The Babies...
Zo staan we steviger op de 9de plaats...
C.8
1 magic team 24
2 fc jumptown 22
--------------------------------------------------------------------------------
3 As Bari 21
4 CIINI FURIOSI 19
5 3CITY 19
6 FcPee olé olé 18
7 FC Cosí fan tutte 14
8 FC EbaIba 13
9 Purple White 13
10 dragon 9
--------------------------------------------------------------------------------
11 Sweepies 9
12 Achilles 8
13 winkel sport FC 7
14 The Babies 4
15 BuffaloBlues 2
16 Portpires 1
Ikke
Forummers
Zo staan we steviger op de 9de plaats...
C.8
1 magic team 24
2 fc jumptown 22
3 As Bari 21
4 CIINI FURIOSI 19
5 3CITY 19
6 FcPee olé olé 18
7 FC Cosí fan tutte 14
8 FC EbaIba 13
9 Purple White 13
10 dragon 9
11 Sweepies 9
12 Achilles 8
13 winkel sport FC 7
14 The Babies 4
15 BuffaloBlues 2
16 Portpires 1
Ikke
Forummers
-
- Team Board Member
nipte 1-0 overwinning en vannacht zonder RM aan de slag. Momenteel kunnen we tegen een stootje maar tegen een kandidaat zakker zouden we beter niet verliezen.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
We wonnen vandaag tegen een sterk team en nr.4 van onze reeks met 2-1 ! Ondanks de rode kaart hebben we nog kunnen winnen ! Tot nu toe proberen we het ietsje anders te pakken dan vorig seizoen en dat blijkt te werken ! We zijn meer dan tevreden maar zoals het nu gaat blijkt onze doelstelling toch al 50% uit te komen en dat was gewoonweg boven de degradatiestreep blijven ! Als we de terugronde op dezelfde manier kunnen doen zijn we meer dan tevreden. We genieten volop van deze positie 

-
Ik meende dat er net al een boos persbericht wasel stino wrote:jammer maar helaas. ons 2 verlies deze heenronde is een feit![]()
we konden niets doen tegen het sterke Slavia die nog een 138 rating kon halen.
straks verwacht ik een boos bericht van Real hier op het forum

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
ja, maar dat was op de match van gisteren denk ik.jona wrote:Ik meende dat er net al een boos persbericht wasel stino wrote:jammer maar helaas. ons 2 verlies deze heenronde is een feit![]()
we konden niets doen tegen het sterke Slavia die nog een 138 rating kon halen.
straks verwacht ik een boos bericht van Real hier op het forumMaar ja da moet je na de sim maar zien

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
schijtspel
verdomme al 5 kostbare punten verloren
gisteren was ik 3 % beter en kspeel gelijk maar vandaag loopt echt de maat vol
we zijn 5 % beter maar nee zelf een puntje gunt dit stomme spel me niet ! ik denk dat ik het spel begin te snappen ik moet dus slechtere ratings halen om te punten te kunnen pakken iets wat ik weer bijleer op SP
het steekt echt tegen hoor en vandaag een jeugdspeler niet goed genoeg voor ons team
i hate random
ja en natuurlijk zijn 4 goeie spelers geschorst voor de match van donderdag tegen celtic tja da zal wel weer een verlies worden zkr voor ons of mss juist niet

ja en natuurlijk zijn 4 goeie spelers geschorst voor de match van donderdag tegen celtic tja da zal wel weer een verlies worden zkr voor ons of mss juist niet

-
Het kan niet altijd meezitten hé. Was gister zelfs 17% beter en won maar met 2-0 en dit nogwel thuis!!!real wrote:schijtspelverdomme al 5 kostbare punten verloren
gisteren was ik 3 % beter en kspeel gelijk maar vandaag loopt echt de maat vol
we zijn 5 % beter maar nee zelf een puntje gunt dit stomme spel me niet ! ik denk dat ik het spel begin te snappen ik moet dus slechtere ratings halen om te punten te kunnen pakken iets wat ik weer bijleer op SP
het steekt echt tegen hoor en vandaag een jeugdspeler niet goed genoeg voor ons team
i hate random
![]()