Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

pf vannacht gelijkgespeeld onverdiend weeral eiglijk maarja we zullen er proberen toch het beste van te maken zkr :? vannacht moet ik op verplaatsing naar de rouches tja we hopen daar op een punt maar ja het zal wel weer verlies worden zeker
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
sanex

Post by sanex »

3-3 bij FC DUKLA, ik had toch winst verwacht. We waren ook 1% beter maar dat weegt niet op tegen het thuisvoordeel.

Morgen spelen we thuis tegen de voorlaatste, winst mag hier geen problemen opleveren
jokke

Post by jokke »

el stino wrote:
Den Uier wrote:
visserke wrote:Het zal degraderen worden dit seizoen...
Een goede terugronde en vanaf morgen beginnen terug wat te winnen en je staat weer boven de degradatiestreep. Als je alles met wat tegenslag verloren hebt, zul dat terug krijgen met wat geluk :wink:
idd, trek je op aan mijn terugronde :wink:

morgen moet ik tegen Slavia Kobylisy die vandaag S.A.T versloeg met een knappe 141 rating :o

wel positief puntje, hij heeft enkel nog een C-keeper ter beschikking voor morgen :P
hij speelt wel thuis (raar eigenlijk, 2x achter elkaar thuis?) toch hoop ik ergens op een overwinning, maar met een punt zouden we al heel tevreden zijn :)
scheids is 25% dus de niet agressieve ploeg mag het veld op en gaan voor dat gelijkspel :twisted:
Tja als je 's maandags tegen Slavia Kobylisy speelt dan kan deze ploeg wel hoge ratings halen. Je hebt nu geluk dat zijn oude spelers niet goed recupureren.
IK haalde met mijn B team nog ratings van 140. Een gelijkspel had re dus zeker nog ingezeten.

Hoogstwaarschijnlijk door de behaalde 2/9 in de competitie gaan we niet promoveren. Zal iets voor volgend seizoen worden :D . DAn kunnen we binnenkort weer volop transfereren.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
purple_white

Post by purple_white »

2-0 gewonnen tegen The Babies...

Zo staan we steviger op de 9de plaats...

C.8

1 magic team 24
2 fc jumptown 22

--------------------------------------------------------------------------------

3 As Bari 21
4 CIINI FURIOSI 19
5 3CITY 19
6 FcPee olé olé 18
7 FC Cosí fan tutte 14
8 FC EbaIba 13
9 Purple White 13
10 dragon 9

--------------------------------------------------------------------------------

11 Sweepies 9
12 Achilles 8
13 winkel sport FC 7
14 The Babies 4
15 BuffaloBlues 2
16 Portpires 1

Ikke
Forummers
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

nipte 1-0 overwinning en vannacht zonder RM aan de slag. Momenteel kunnen we tegen een stootje maar tegen een kandidaat zakker zouden we beter niet verliezen.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Eindelijk nog eens kunnen winnen, 2-1 thuis tegen real Aldamir.
Donderdag uit naar Leeds United.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Den Uier

Post by Den Uier »

We wonnen vandaag tegen een sterk team en nr.4 van onze reeks met 2-1 ! Ondanks de rode kaart hebben we nog kunnen winnen ! Tot nu toe proberen we het ietsje anders te pakken dan vorig seizoen en dat blijkt te werken ! We zijn meer dan tevreden maar zoals het nu gaat blijkt onze doelstelling toch al 50% uit te komen en dat was gewoonweg boven de degradatiestreep blijven ! Als we de terugronde op dezelfde manier kunnen doen zijn we meer dan tevreden. We genieten volop van deze positie :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino

Post by el stino »

jammer maar helaas. ons 2 verlies deze heenronde is een feit :)
we konden niets doen tegen het sterke Slavia die nog een 138 rating kon halen.

straks verwacht ik een boos bericht van Real hier op het forum :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
jona

Post by jona »

el stino wrote:jammer maar helaas. ons 2 verlies deze heenronde is een feit :)

Ik meende dat er net al een boos persbericht was :P Maar ja da moet je na de sim maar zien
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
el stino

Post by el stino »

jona wrote:
el stino wrote:jammer maar helaas. ons 2 verlies deze heenronde is een feit :)

Ik meende dat er net al een boos persbericht was :P Maar ja da moet je na de sim maar zien
ja, maar dat was op de match van gisteren denk ik. :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
sanex

Post by sanex »

mmmmmmh geen mail met wedstrijdverslag ontvangen en simulatie loopt op dit moment nog :?
Shonk

Post by Shonk »

Zuinige 1-0 thuis zege. Blijven zo 2de op 1ptn van Beringen United. Voorsprong op 3de is nu 5ptn door het puntenverlies van Mathew Jonson United.

Worden nog 2 belangrijke wedstrijden deze week met de clach tegen Mathew Jonson United.
Image Image
sanex

Post by sanex »

7-3 winst,maar wel 3 geschorsten voor donderdag
real

Post by real »

schijtspel :evil: verdomme al 5 kostbare punten verloren :evil: gisteren was ik 3 % beter en kspeel gelijk maar vandaag loopt echt de maat vol :evil: we zijn 5 % beter maar nee zelf een puntje gunt dit stomme spel me niet ! ik denk dat ik het spel begin te snappen ik moet dus slechtere ratings halen om te punten te kunnen pakken iets wat ik weer bijleer op SP :wink: het steekt echt tegen hoor en vandaag een jeugdspeler niet goed genoeg voor ons team :evil: i hate random :!:
ja en natuurlijk zijn 4 goeie spelers geschorst voor de match van donderdag tegen celtic tja da zal wel weer een verlies worden zkr voor ons of mss juist niet :?:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Shonk

Post by Shonk »

real wrote:schijtspel :evil: verdomme al 5 kostbare punten verloren :evil: gisteren was ik 3 % beter en kspeel gelijk maar vandaag loopt echt de maat vol :evil: we zijn 5 % beter maar nee zelf een puntje gunt dit stomme spel me niet ! ik denk dat ik het spel begin te snappen ik moet dus slechtere ratings halen om te punten te kunnen pakken iets wat ik weer bijleer op SP :wink: het steekt echt tegen hoor en vandaag een jeugdspeler niet goed genoeg voor ons team :evil: i hate random :!:
ja en natuurlijk zijn 4 goeie spelers geschorst voor de match van donderdag tegen celtic tja da zal wel weer een verlies worden zkr voor ons of mss juist niet :?:
Het kan niet altijd meezitten hé. Was gister zelfs 17% beter en won maar met 2-0 en dit nogwel thuis!!!
Image Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”