3-2 gewonnen met 138 linieratings met 95 agressie , 1 rode kaart en met 22 bp's onder de anders normale bp
en aangezien de 1e verloor van de 3e pakken wij de 1e plaats over
we behouden de 4e plaats en zien de top 3 uitlopen tot op minstens 4ptn. jammer, maar het kon niet euwig blijven duren
tot nu toe enkel verloren van de huidige top-3, dus hopelijk halen we morgen terug de 3ptn binnen tegen Presidents
Vreemd.... Met maar liefst 12% minder rating speel ik thuis 2-2 gelijk tegen 3CITY. Das is eigenlijk schandelijk. Maar ja, ik kan ook niet de punten terug geven...
De boden op mijn spelers komen langzamerhand binnen. Maar ze zijn nog niet op de prijs die ik ervoor wil hebben.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
pf weer geen winst we speelden 3-3 gelijk thuis tegen Bohemians 1905 en tja het is een verrasing voor ons we hadden gehoopt van te kunnen winnen maarja winnen doen we de laatste tijd toch niet meer nochtans heb ik altijd betere ratings vannacht had ik ook 1 rating minder en dan is een gelijkspel logisch maarja als je eens ziet dat sommige managers winnen met 1 rating meer of zelf met gelijke ratings wordt je er echt triest van en ja vannacht tegen celtic die maar 1 geschorste heeft en wij 3 het zal wel weer puntenverlies voor ons worden
Celtic'85 wrote:3-4 gewonnen op het veld van Leeds United.
Moet wel zeggen dat hij een CB op de LB moest posteren, anders had het niet waar geweest.
mijn twee lb's zijn geblesseerd dus ik moest een lm op de lb zetten, dus ik wist dat ik geen aanspraak kon maken op de overwinning. dus het was een verdiende overwinning van jouw.
voor morgen ziet het er ook niet goed uit want ik mis 9 van mijn basisspelers door blessures, schorsingen en uitputting enkel mijn twee cm's staan op post
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
Moeilijke uitmatch morgen en een beetje problemen door blessure van een keeper. Hopelijk halen we toch minstens even veel punten als de 2de want we willen kampioen spelen.
1-2 gewonnen op het veld van de fiere leider , daarmee doe ik ongetwijfeld darco een groot plezier! Hij verdient het, na dat hij de random zo tegen had!
We staan nu veilig 8ste... gelijk met de 7de EbaIba
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Dark Tiger wrote:Moeilijke uitmatch morgen en een beetje problemen door blessure van een keeper. Hopelijk halen we toch minstens even veel punten als de 2de want we willen kampioen spelen.
Hmm, ik denk da jij toch een iets makkelijkere wedstrijd hebt als mij morgen, maar ik ga alleszins voor de volle buit. Good luck!
2-2 gelijkspel waar we uiteraard tevreden meezien. Waren in totaal wel 5% beter en thuis voordeel. Ook Beringen United kwam niet verder dan een 0-0 bij Team#Soad. CA Metropolitano komt zo tot op 2ptn van de 2de (wij) en tot op 3ptn van Beringen United dat nog steeds leider is.