armstech wrote:als je kan promoveren, ga je dat dan ook doen? Of wil je absoluut die beker van de D en wacht je tot je (volgend seizoen misschien al) kampioen kan spelen?
(Ik ga denkek nog een seizoen of 5, 6 in D.15 blijven, mijn doel is om in de Liga altijd met mijn B-team te kunnen spelen en op die manier top 5 te eindigen, zodat ik mijn A-team kan gebruiken voor vrB's mee te spelen enzo.)
Als ik ga promoveren zal het zijn met de titel. Ik speel nu al mijn 18de seizoen op SP en wil absoluut eens kampioen spelen. Ik ben het nog nooit geweest, een smet op mijn blazoen dus. Ik ben al 3 keer gepromoveerd telkens als tweede.
Maar ik zit met het probleem dat ik volgens mij in C niet veel kan uitrichten. Mijn vorige ploegen waarmee ik ooit gepromoveerd ben waren duidelijk beter dan deze, maar in potentie is deze ploeg wél beter.
Maar het verschil is maar 6 punten tot de eerste en dus nog doenbaar. Echter ga ik nog 3 spelers verkopen, dus volgende week zal ik met 85% TS starten en dat zal punten kosten.
Ik vertrek nu ook 10 dagen op vakantie en zal daarna de situatie evalueren. Als het verschil nog altijd klein is met de eerste ga ik ervoor, anders ga ik voor top-5. Ik heb mijn ploeg wel overgelaten aan een zeer goede manager dus ik vrees niet voor een fiasco als ik terugkom.
Nu maandag niet, maar de maandag erop moet ik tegen de tweede (uit)en donderdag tegen de eerste (thuis) als ik hier goed uitkom zie ik het wel zitten en dan vind ik het ook niet erg om direct terug te degraderen naar D als ik moest opgaan.
Maar volgende week zal ik wss al tegen u verliezen en dan zien we wel.
Nu is mijn vraag, wat zou jij doen in mijn plaats?
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet verwacht had zo hoog te staan na een start met een lage TS.