Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

terry
Member of the Soccer Project Association

Post by terry »

We gaan de laatste match toch nog eens uitpakken, om het seizoen in schoonheid te eindigen en ook om te weten waar we staan voor volgend seizoen.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

S.V. Zulte-Waregem eindigt 7e

Het was een lastig seizoen 18. Het vorige seizoen werd SVZW 4e, de doelstelling was dus eigenlijk promotie. Al na 2 speeldagen konden we dat vergeten: 0 op 6. E.73 was echt wel heel erg versterkt. Na een mooie 10 op 12 was er weer een beetje hoop, maar de volgende 4 wedstrijden sprokkelden we maar 2 puntjes. De gedachte 'degradatie' spookte toen wel een beetje in het achterhoofd, maar een nieuwe 12 op 12 verjoeg die enge spoken, gelukkig en uiteindelijk had S.V. Zulte-Waregem 24 punten na de heenronde.
Weer verliep het niet echt op wieltjes. Een 7-tal wedstrijden voor het einde vertrok ik op reis met alweer geen zekerheid over behoud. Onterecht: Toen tot nu won S.V. Zulte-Waregem 5 van de 6 wedstrijden -onlangs dat het enkele belangrijke pionnen miste-, dat maakt 49 punten en zekerheid van de 7e plaats! Donderdag volgt de laatste match tegen de leider die 82 punten heeft. Die wedstrijd heeft geen belang meer.
In het tussenseizoen worden ook enkele spelers vervangen met de doelstelling om bij seizoen 20 in D te spelen!

@ fikkiezero: een goeie positieve aanpak! Let idd wel op voor F, ze zijn sterker dan je denkt. Succes!
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Rutger Lazou wrote: @ fikkiezero: een goeie positieve aanpak! Let idd wel op voor F, ze zijn sterker dan je denkt. Succes!
Ik mag F inderdaad niet gaan onderschatten, maar met wat werken aan de ploeg moet ik minstens meekunnen, en ik ga de promotie niet laten liggen als ik geen kampioen speel (ik bedoel dat ik als 2de ook wil promoveren, sommigen moeten kampioen spelen om te willen promoveren :) ). Ik ben blij dat ik al een F-beker in mijn prijzenkast(je) heb staan.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Nivram Ra

Post by Nivram Ra »

Morgen de laatste wedstrijd, Ra United kan zowel niet promoveren als degraderen, dus is geen belangrijke wedstrijd, 100% voor de eer.. :)

Zijn er hier wel nog mensen die een belangrijke wedstrijd hebbe, die een belangrijke plek zal bepalen? ^^
Image
Veg

Post by Veg »

Volgend seizoen speel ik in de allerlaatste E reeks en ben kandidaat voor de 16de plaats.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
loreback

Post by loreback »

Kampioen met 88/90 8)

Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*

BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Allereerst Fresh en Loreback gefeli met het (makkelijk) behaalde kampioenschap.

Laatste wedstrijd laten lopen, omdat FC Bagger United niet wilde promoveren als nummer 2. De nummer 2 liet echter geen punten liggen, dus het was onnodig. Maar goed, het zekere voor het onzekere.

De FC kan weer op een geslaagd seizoen terugkijken:

De doelstelling, de derde plaats, werd met speels gemak behaald. De eerste plaats was niet reeel, omdat Fresh veruit het sterkste team had. Het bestuur was blij dat de ploeg in de thuiswedstrijd Fresh wist te verslaan.

Dit seizoen zijn de jonkies weer een jaartje gegroeid en een linierating van boven de 130 is geen uitzondering meer. Nog meer verheugd was het bestuur dat zelfs de B-ploeg af en toe boven de 130 haalde.

De agressie is stevig verlaagd. Het is nu zelfs mogelijk een ploeg op te stellen met minder dan 20% agressie, zonder echt zwakke plekken (voor E begrippen)

FC Bagger United heeft de voorrondes van de Uefa-cup overleefd en mag volgend seizoen Nederland vertegenwoordigen.
-------------------------------------------------------------------------------------
Enige smetje op het seizoen was de vroege uitschakeling voor de beker door een ploeg uit de C-klasse.

Voorlopige doelstellingen voor het volgend seizoen:
- veel wedstrijden ivm ervaring
- ver komen in de Uefa-cup
- ver komen in de beker
- minimaal een derde plek in de liga
- aantrekken CB minimaal bp67 en agr <20%

Ron Jeremy
FC Bagger United [E.65]
terry

Post by terry »

Op de laatste speeldag een nieuwe record-linierating behaald van 132. De degradatie was echter al langer zeker en we willen nu toch het kampioenschap in F behalen. De linierating heeft zeker nog groeimarge omdat de gemiddelde leeftijd van de 11 spelers op het veld slechts 21.81 jaar was. Onze oudste speler van 26 moet nog vervangen worden omdat hij nu eenmaal de minst goede speler is met een BP van 63.

Ook op de CF moet nog een nieuwe speler komen omdat we daar geen goede wisselspeler hebben. Ook worden nog enkele speler verkocht. We moeten nu kampioen spelen in F om daarna ook bovenaan mee te draaien in E.

Jupiler-McDonalds
Vanneste
Team President

Post by Vanneste »

terry wrote:Op de laatste speeldag een nieuwe record-linierating behaald van 132. De degradatie was echter al langer zeker en we willen nu toch het kampioenschap in F behalen. De linierating heeft zeker nog groeimarge omdat de gemiddelde leeftijd van de 11 spelers op het veld slechts 21.81 jaar was. Onze oudste speler van 26 moet nog vervangen worden omdat hij nu eenmaal de minst goede speler is met een BP van 63.

Ook op de CF moet nog een nieuwe speler komen omdat we daar geen goede wisselspeler hebben. Ook worden nog enkele speler verkocht. We moeten nu kampioen spelen in F om daarna ook bovenaan mee te draaien in E.
kijk eens bij mijn team CF (19j) mag weg voor goed bod :wink:
visje69

Post by visje69 »

Kampioen in E.12, 1pt voor op nr 2 en 14ptn voor op nr3, dus promotie was al tijdje zeker, kampioenstitel was wachten tot laatste speeldag :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

We hebben in mineur F verlaten, laatste match in E (voorlopig toch) werd een 1-0 nederlaag.

We gaan bouwen aan de ploeg, tot volgend seizoen ;)
Image
11 seizoensoverwinningen
Nivram Ra

Post by Nivram Ra »

Fikkiezero wrote:We hebben in mineur F verlaten, laatste match in E (voorlopig toch) werd een 1-0 nederlaag.

Ok, jammer van je laatste match, maar vooralsnog veel succes! :)
Image
Geronimo

Post by Geronimo »

Ik heb ier nie veel gepost dit seizoen; omdat er niets te vertellen valt. Jeugdspelers aan het trainen, nutteloze spelers de deur uit. Beetje organiseren, vijfde plaats niet schitterend maarja.
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Nivram Ra wrote:
Fikkiezero wrote:We hebben in mineur F verlaten, laatste match in E (voorlopig toch) werd een 1-0 nederlaag.

Ok, jammer van je laatste match, maar vooralsnog veel succes! :)
Bedankt ;)

En dan is dit de laatste post in het Etopic ;)
Image
11 seizoensoverwinningen
terry

Post by terry »

Voor mij ook de voorlopig laatste post in het E-topic, tot over een dikke 2 maanden. :wink:

Jupiler-McDonalds
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”