OMG, wat een media-aandacht ZAl wel bij de finale horen. Trouwens bij de wedkantoren krijg je voor 1 Euro er 2,65 terug als je op Isis gokt Een beetje underdog, nog steeds...
Ik denk dat kauno Grybai favoriet is, hij zal wellicht wel een hogere totale prestatie van zijn spelers hebben. Maar het zal niet veel schelen denk ik.
yockr wrote:Ik denk dat kauno Grybai favoriet is, hij zal wellicht wel een hogere totale prestatie van zijn spelers hebben. Maar het zal niet veel schelen denk ik.
Ja , ik denk ook dat Kauno Grybai favoriet is , Bij de vorige BekerMatch heeft kauno Grybai 4% linierating meer
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
Wel gemeen hoor, de trainer die je team naar de finale loodst een dag voor de finale ontslaan.
Komt er nog een persbericht om deze vreemde ontwikkeling te verklaren? De verslaggevers van de Wageningsche Courant staan alvast te trappelen
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
sljivovica wrote:Wel gemeen hoor, de trainer die je team naar de finale loodst een dag voor de finale ontslaan.
Komt er nog een persbericht om deze vreemde ontwikkeling te verklaren? De verslaggevers van de Wageningsche Courant staan alvast te trappelen
Ik had alleen het gerucht opgevangen dat OscarCookies ome Dré ongelukkig was in Godsheide. Ik heb er dan maar een draai aan gegeven zodat Oscar hem liet gaan Die Roemeen die ik had kon trouwens niet opschieten met de andere (vrouwelijke) stafleden. Ze zeiden dat het een seksist was en dat hij stiekem in hun billen kneep
sljivovica wrote:Wel gemeen hoor, de trainer die je team naar de finale loodst een dag voor de finale ontslaan.
Ik had alleen het gerucht opgevangen dat OscarCookies ome Dré ongelukkig was in Godsheide. Ik heb er dan maar een draai aan gegeven zodat Oscar hem liet gaan Die Roemeen die ik had kon trouwens niet opschieten met de andere (vrouwelijke) stafleden. Ze zeiden dat het een seksist was en dat hij stiekem in hun billen kneep
Die kerel staat me wel aan, misschien ga ik wel proberen hem aan te nemen
Leuk om te zien dat je er alles aan doet om een zo goed mogelijke prestatie neer te zetten.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18