Maadag moeten we meteen aan de bak, we hadden liever een andere tegenstander gehad in het begin en zeker een andere scheids. Vesalius komt op bezoek en de scheids is maar 21% Dat gaat er dus om spannen, omdat we beide met 100% agrressie gaan spelen. Ik hoop dat ik mijn voordeel kan pakken omdat ik thuis speel.
Ook zijn we minder tevreden met het feit dat we op een donderdag tegen Maccbi Natanya spelen en de vrijdag erna tegen The Skunks. Nu kunnen we dus geen voordeel halen uit de veroudering van Maccbi. De loting zit dus niet echt mee, maar borst vooruit, schouders omhoog en in de aanval!
Last edited by X-Tenzo on Sat Aug 11, 2007 12:23 pm, edited 2 times in total.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
X-Tenzo wrote:Maadag moeten we meteen aan de bak, we hadden liever een andere tegenstander gehad in het begin en zeker een andere scheids. Vesalius komt op bezoek en de scheids is maar 21% Dat gaat er dus om spannen, omdat we beide met 100% agrressie gaan spelen. Ik hoop dat ik mijn voordeel kan pakken omdat ik thuis speel.
Ook zijn we minder tevreden met het feit dat we op een donderdag tegen Maccbi Natanya spelen en de vrijdag erna tegen The Skunks. Nu kunnen we dus geen voordeel halen oud de veroudering van Maccbi. De loting zit dus niet echt mee, maar borst vooruit, schouders omhoog en in de aanval!
Zalig, de kaarten worden op speeldag 1 al voor de eerste maal geschud
Ik ga mijn ploegen niet teveel instellen dit seizoen. Geen tijd en zin in transfermarkt. Heb de laatste twee weken enkel keer ingelogd om mijn berichten te bekijken ,maar geen matchen gespeeld en gepland , niet op transferlijst geweest , niets verkocht , geen geld binnengekregen.
Ik denk dat ik mijn strepen verdiend heb , want derde in A is mooi op palmares. Zeker als ik de verhoudingen maak van alle managers en de tijd die ze er ingestoken hebben (denk dat er managers in E zijn die meer bezig zijn met het spel dan mij) , dan vind ik dat meer dan deftig.
Ik ga nu geen ploegen instellen , want zoals ik al zei , de zin en tijd zijn weg , zou al moeten jeugdspelers gaan kopen en verkopen en TS op peil houden en si en la.
Ik ga dit seizoen als het mij uitkomt wat vrb 'tjes spelen , beetje kopen , verkopen en si en la , en mij laten terugzakken. Volledig kwijtspelen ga ik niet doen , want dat is te drastisch , en als ik ooit weer zin heb om keer in te loggen , ga ik te lui zijn om een nieuw team te maken.
Smoje wrote:Ik ga mijn ploegen niet teveel instellen dit seizoen. Geen tijd en zin in transfermarkt. Heb de laatste twee weken enkel keer ingelogd om mijn berichten te bekijken ,maar geen matchen gespeeld en gepland , niet op transferlijst geweest , niets verkocht , geen geld binnengekregen.
Ik denk dat ik mijn strepen verdiend heb , want derde in A is mooi op palmares. Zeker als ik de verhoudingen maak van alle managers en de tijd die ze er ingestoken hebben (denk dat er managers in E zijn die meer bezig zijn met het spel dan mij) , dan vind ik dat meer dan deftig.
Ik ga nu geen ploegen instellen , want zoals ik al zei , de zin en tijd zijn weg , zou al moeten jeugdspelers gaan kopen en verkopen en TS op peil houden en si en la.
Ik ga dit seizoen als het mij uitkomt wat vrb 'tjes spelen , beetje kopen , verkopen en si en la , en mij laten terugzakken. Volledig kwijtspelen ga ik niet doen , want dat is te drastisch , en als ik ooit weer zin heb om keer in te loggen , ga ik te lui zijn om een nieuw team te maken.
Hoeveel heb je er dan?
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Veg wrote:Dit seizoen ga ik de A-reeks eens op de voet volgen, want het belooft een mooie en spannende strijd te wachten. Morgen zal ik de teams eens bekijken en mijn top5 zeggen.
Kom maar op met je analyse, ik ben benieuwd!
Ik heb de vijf favorieten waar iedereen over spreekt geanalyseerd. Van de andere teams wil ik er nog drie analyseren die misschien in aanmerking komen voor de vijfde plaats maar ik denk het niet. Moesten deze toch nog een invloed hebben op mijn mening dan zal ik dat later nog posten.
Wat mij betreft zijn er twee ploegen die het meest in aanmerking komen voor de titel, namelijk FC X-Tenzo en FC Vesalius. Puur door enkel naar de teams te kijken kan ik niet zeggen welk team van deze twee het beste is. FC Vesalius heeft een iets beter A-team en een veel beter B-team, maar wel een hoge agressie vergeleken met de andere top5 ploegen. Toch is de agressie van dit team nog altijd tamelijk laag vergeleken met alle teams. In principe zou FC Vesalius moeten kunnen winnen tegen alle ploegen die niet in de top5 staan omdat ze overklast worden.
Ik geloof dat de titelwinnaar beslist zal worden door de strengheid van de scheidsrechter in de wedstrijden die FC Vesalius zal spelen tegen de andere vier top5 ploegen. Is de scheidsrechter in die wedstrijden streng, dan denk ik dat FC X-Tenzo kampioen wordt. Is de scheidsrechter in die wedstrijden niet streng dan denk ik dat FC Vesalius kampioen wordt.
Ik ben dus naar de kalender van FC Vesalius gaan kijken en dit zijn de strengheden van de scheidsrechter in die 8 topwedstrijden van haar (U=uit , T=thuis):
21%U = V, 28%U = V, 68%T = N, 86%T = N, 42%T = ? , 77%T = N, 96%U = N, 25%U = V
Dat is drie keer V (voordeel) en vier keer N (nadeel), Er staat 1 vraagteken omdat die agressie niet laag is maar ook niet hoog. De wedstrijd is echter juist tegen FC X-Tenzo die het minst agressieve team van iedereen heeft dus daarom neigt deze wedstrijd volgens mij ook eerder naar een N toe.
Om bovengenoemde redenen plaats ik FC X-Tenzo op nummer 1, maar ik verwacht dat het heel spannend zal worden.
Mijn top 5:
1) FC X-Tenzo
2) FC Vesalius
3) Maccbi Natanya
4) The Skunks
5) AS Vlalex
Ik heb hier allerlei berekeningen voor gemaakt maar deze ga ik niet posten omdat ik geen zin heb me te verantwoorden tov managers die mijn keuzes in twijfel stellen.
Het is natuurlijk onmogelijk om exact te voorspellen hoe het seizoen gaat verlopen, beschouw bovenstaande top 5 dan ook eerder als een pronostiek.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Morgen al direct tegen AS Vlalex, ik geloof dat ik met hem ooit eens in de E-divisie heb gespeeld. Anyway, het zal een zeer moeilijk seizoen worden.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Veg wrote:
Mijn top 5:
1) FC X-Tenzo
2) FC Vesalius
3) Maccbi Natanya
4) The Skunks
5) AS Vlalex
Ik heb hier allerlei berekeningen voor gemaakt maar deze ga ik niet posten omdat ik geen zin heb me te verantwoorden tov managers die mijn keuzes in twijfel stellen.
Het is natuurlijk onmogelijk om exact te voorspellen hoe het seizoen gaat verlopen, beschouw bovenstaande top 5 dan ook eerder als een pronostiek.
Leuk lijstje zo, hopen dat dit het wordt.
Mijn lijstje ziet er iets anders uit, ik ga niet zeggen hoe mijn top 5 eruit ziet om discussies te voorkomen. Ik zeg alleen dat je The Skunks naar mijn inziens een beetje onderschat. Ik zie in hem een zekere titelkandidaat, en voorspel een eerste of tweede plaats voor hem. Deze meneer heeft 'nog' een lagere agressie dan ik en daarmee gaat hij zeer veel voordeel behalen t.o.v. andere teams. Let maar op mijn woorden.
Vlak daarnaast Maccbi niet uit, die snapt nu ook dat hij 2x verloren heeft van me puur door de agressie instellingen.
Dit is het enige dat ik over kwijt wil.
ze willen het op het veld uitvechten denk ik Ik denk dat X-tenzo kampioen speelt als hij zijn ts hoog houd
team: de rubberkes
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
Dit seizoen ben ik wat behoudener en ik wil niemand in diskrediet brengen. Dat gaat wel zo opgevat worden als ik hier mijn prognose voor een top 5 weergeef. Ik ben meestal heel open in mijn visie en tactiek over alle teams, maar dit seizoen ga ik volledig voor de titel en houd ik mede het tactische gedeelte voor mezelf. Het enige wat ik wil dit seizoen is mijn beker ophalen zonder al dat geouwehoer.
Hier op het forum zullen we leven in vrede, maar op het veld probeer ik ze kapot te maken.
Veg wrote:
Mijn top 5:
1) FC X-Tenzo
2) FC Vesalius
3) Maccbi Natanya
4) The Skunks
5) AS Vlalex
Leuk lijstje zo, hopen dat dit het wordt.
Mijn lijstje ziet er iets anders uit, ik ga niet zeggen hoe mijn top 5 eruit ziet om discussies te voorkomen. Ik zeg alleen dat je The Skunks naar mijn inziens een beetje onderschat. Ik zie in hem een zekere titelkandidaat, en voorspel een eerste of tweede plaats voor hem. Deze meneer heeft 'nog' een lagere agressie dan ik en daarmee gaat hij zeer veel voordeel behalen t.o.v. andere teams. Let maar op mijn woorden.
Vlak daarnaast Maccbi niet uit, die snapt nu ook dat hij 2x verloren heeft van me puur door de agressie instellingen.
Dit is het enige dat ik over kwijt wil.
Vat dit niet verkeed op, maar ik moet hierbij aan Caesar denken. De Belgen zijn de dappersten van alle Galiërs. Enige reden waarom hij dat zei was om zijn eigen overwinning in de spotlight te zetten. Ik gok toch op FC X-Tenzo als favoriet.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
In het persbericht van Maccbi Natanya is te lezen dat hij geschiedenis wil schrijven door drie keer achter elkaar de A-divisie te winnen. Ik heb absoluut niets tegen deze manager, maar dit mag in mijn ogen absoluut niet gebeuren om twee redenen:
1) Er zijn nu teams van zijn niveau die hem baas moeten kunnen.
2) Hij heeft al twee seizoenen achter elkaar iedereen het nakijken gegeven. Laten we eerlijk zijn, de voorbije twee seizoenen was het helemaal geen titelstrijd. Dit is geen verwijt naar de andere managers in de A-reeks, maar naar alle managers in soccerproject en dus ook naar mezelf. We mogen het niet laten gebeuren dat hij drie seizoenen achter elkaar 40000 managers voor schut zet!
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18