Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Veg
Member of the Soccer Project Association

Post by Veg »

X-Tenzo wrote:
Veg wrote:
X-Tenzo wrote: Ik denk wel dat Maccbi wint, dat The Skunks tijdelijk verhuist naar de vierde plaats en Vesalius derde staat.
Indien the Skunks thuis verliezen tegen Maccbi, dan mogen ze ook niet kampioen worden.
Je bedoeld dat hij het dan eigenlijk niet mag winnen, maar natuurlijk wel kampioen kan worden.
Inderdaad.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

We krijgen het zoals we het wilden hebben. Zelf winnen en Macbbi en The Skunks spelen gelijk. Hierdoor loop ik 4 punten uit op ze en staat Claudia tweede. Ze haalde een megarating van 148, dat op dinsdag en maar met 90% agressie :shock: Ik word een beetje bang. :lol: Ik had verwacht dat Maccbi zou winnen en Claudia derde zou staan, maar dit is natuurlijk veel beter voor ons. Valex speelde ook gelijk dus die verliest ook weer wat punten.

We zijn zelf ook super blij met de winst al was dat tegen maar de NR 16, de problemen waren zo groot in ons team dat we echt niet mogen klagen dat we juist deze inactieve manager tegen het lijf aanliepen. Nu missen we alleen voor de rest v/d week onze A-LF en GK. Als we geen rare fratsen meer krijgen verwachten we dit goed op te kunnen vangen en we hopen 24/24 te kunnen behalen. We wisten tot nu toe alle wedstrijden te winnen, steeds met 1 doelpunt verschil en dat is net voldoende. Volgende week zullen er wel wat rake klappen gaan vallen binnen het team. Dan worden de voor mij aller grootste wedstrijden gespeeld, ik ben benieuwd.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
JOY

Post by JOY »

6de speeldag

FC X-Tenzo blijft aan kop met maximum aan punten

In drie wedstrijden was één doelpunt genoeg voor de volle buit

SK Beveren ging winnen bij het puntenloze GloryBuffalos...0-1

FC Vesalius haalde 148% in linieratings
maar scoren ging moeilijker,
slechts 1-0 tegen RSCA Prince

Opmerkelijk waren de 70.000 toeschouwers
wetende dat de achterbans bij beide ploegen
respectievelijk 30.879 en 38225 is
alle bezoekende supporters waren dus op post ( 85%-15% ) ???? :P
en véél neutrale :twisted:

Ook leider X-Tenzo moest wachten tot de 85ste minuut
om het enige winnende doelpunt te scoren
tegen laatstgeklaseerde Kauno Grybai

Geen doelpunten in de wedstrijd The Cheathunters - KV Joy
0-0 , wel een rode kaart voor CB Traore

Ook een gelijkspel was er in de topper
The Skunks - Maccbi Natanya...3-3
De bezoekers stelden gelijk in de 89ste minuut

AS Vlalex kon niet profiteren van het puntenverlies bij de concurenten
zij speelden ook 1-1 tegen SLB Carcavelos

De Zoeloe's halen hun eerste overwinning
2-0 tegen Sokol Oldřichovice
Een kwartier van het einde kreeg SW Laschet rood,
Sokol eindigde met 10 man

Westel geraakt niet uit de degradatiezone
nu een 3-2 nederlaag tegen Babelki

1. FC X- Tenzo................18
2. FC Vesalius................15
3. The Skunks.................14
4. Maccbi Natanya.............14
5. AS Vlalex..................11
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Vandaag de eerste overwinning in A :P
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Veg

Post by Veg »

The skunks was 1 puntje beter in linieratings dus een overwinning had gekund, maar ik zie ze ook liever gelijkspelen :wink:
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Claudia
Assistant Coach

Post by Claudia »

Ik verschiet ook van de linierating. Daarom denk ik dat het supportersaantal een invloed heeft op de linierating want stadion was uitverkocht.
Denk dat dit de enige verklaarbare reden is.

Seizoen zal nog spannend worden,

Grtjs, Claudia
Women power!
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

Claudia wrote:Ik verschiet ook van de linierating. Daarom denk ik dat het supportersaantal een invloed heeft op de linierating want stadion was uitverkocht.

Grtjs, Claudia
Zou logisch zijn, meer supporters meer atmosfeer meer motivatie.
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Claudia wrote:Ik verschiet ook van de linierating. Daarom denk ik dat het supportersaantal een invloed heeft op de linierating want stadion was uitverkocht.

Grtjs, Claudia
Ik las laatst ergens op het Engelse gedeelte dat de thuisinvloed 1,6% linierating is, ik weet niet zeker of dat zo is. Ik probeer de laatste tijd daar wat inzicht in te krijgen maar dat is erg lastig. Ik weet ook nog steeds niet zeker of het weer ook van invloed is. Aangezien je tegen mij uit 146 haalde met 90% Ts en alles 100% fit, en nu op 'dinsdag' met maar 90% agressie thuis 148 haalt, zou het thuisvoordeel op ongeveer 3% a 4% moeten komen. Je spelers waren al niet topfit en 10% agressie telt zwaarder dan 10% TS. 3/4% lijkt me erg veel, maar ik acht het niet onmogelijk. Ik denk dat als je deze wedstrijd gisteren had gespeelt en met 100% agressie had kunnen spelen, je als eerste over de 150 was gegaan.

We hebben die 2 gasten nu wel mooi onder ons staan en daar wil ik ze ook houden, win dus even donderdag en vrijdag A.u.b. :lol:

Als je maar niet van die rare fratsen tegen mij uithaalt, want met mij heb je ook nog een appeltje te schillen. Ik hoop dat ik er een hele fruitmand van kan maken. :lol:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Claudia
Assistant Coach

Post by Claudia »

X-Tenzo wrote:

Grtjs, Claudia
Ik las laatst ergens op het Engelse gedeelte dat de thuisinvloed 1,6% linierating is, ik weet niet zeker of dat zo is. Ik probeer de laatste tijd daar wat inzicht in te krijgen maar dat is erg lastig. Ik weet ook nog steeds niet zeker of het weer ook van invloed is. Aangezien je tegen mij uit 146 haalde met 90% Ts en alles 100% fit, en nu op 'dinsdag' met maar 90% agressie thuis 148 haalt, zou het thuisvoordeel op ongeveer 3% a 4% moeten komen. Je spelers waren al niet topfit en 10% agressie telt zwaarder dan 10% TS. 3/4% lijkt me erg veel, maar ik acht het niet onmogelijk. Ik denk dat als je deze wedstrijd gisteren had gespeelt en met 100% agressie had kunnen spelen, je als eerste over de 150 was gegaan.
We hebben die 2 gasten nu wel mooi onder ons staan en daar wil ik ze ook houden, win dus even donderdag en vrijdag A.u.b
. :lol:

Als je maar niet van die rare fratsen tegen mij uithaalt, want met mij heb je ook nog een appeltje te schillen. Ik hoop dat ik er een hele fruitmand van kan maken. :lol:
Zal mijn best doen donderdag en vrijdag en volgende ronde ben jij aan de beurt :wink:
Women power!
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Claudia wrote:
Zal mijn best doen donderdag en vrijdag en volgende ronde ben jij aan de beurt :wink:
Dat is heel goed mogelijk aangezien ik dit seizoen niet echt mijn voordeel kan pakken met agressie. Er zijn nog andere manieren om te winnen en ik heb nog even de tijd om iets te bedenken.

Als je me echt gaat pakken, speel dan maar gelijk tegen Maccbi, dan mag je winnen van me. :lol:
Image
Tits

Post by Tits »

Hey A-ers,

Welke negatieve gevolgen brengt de beker voor jullie mee? dat jullie zich laten uitschakelen... Jullie zouden toch allemaal tot de kanshebbers van de eindoverwinning moeten behoren?
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Tits wrote:Hey A-ers,

Welke negatieve gevolgen brengt de beker voor jullie mee? dat jullie zich laten uitschakelen... Jullie zouden toch allemaal tot de kanshebbers van de eindoverwinning moeten behoren?
Heel simpel, alleen Claudia heeft ballen als enige vrouw in het mannengezelschap. Ik speel volgende week donderdag tegen Maccbi. Als ik me niet had laten uitschakelen, dan had hij zeker gewonnen van me omdat ik dan 5% per speler moraal zou verliezen. Dat is 55% moraal in het totaal, wat gelijk staat aan 22% prestatie en dat kost me zo'n 3,5 % linierating. Ik speel uit, dus die 3,5% linierating kan ik wel gebruiken en hij ook. Je kan het zeg maar zien als dat ik een speler inzet die normaal 72 BP haalt, maar nu maar 50BP haalt, hetzelfde resultaat krijg je als je woensdag die bekerwedstrijd speelt met je B team. Denk je dat hij weer twee keer wil verliezen, dacht het niet. Als ik alle de donderdagen alleen minder goede teams had gehad, dan wilde ik wel in de beker blijven.

Dit is dus de reden dat we ons laten uitschakelen, wij willen echt niet verliezen van elkaar, al zijn we grote kanshebbers voor de beker. Hij wil geschiedenis schrijven door de A-beker drie keer achter elkaar te winnen, en ik wil geschiedenis schrijven als ''de man'' die Maccbi van zijn derde A beker wist te houden. Wie er die geschiedenis uiteindelijk gaat schrijven dat moet nog blijken, maar ik ga tot het bot voor de winst en geef daar alles voor op, zelfs tijdelijk mijn sociale leven. :oops:
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote:ik ga tot het bot voor de winst en geef daar alles voor op, zelfs tijdelijk mijn sociale leven. :oops:
Hehehe, erg! :P
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Smoje

Post by Smoje »

sljivovica wrote:
X-Tenzo wrote:ik ga tot het bot voor de winst en geef daar alles voor op, zelfs tijdelijk mijn sociale leven. :oops:
²
Ghent Semper Fidelis.
Raffin

Post by Raffin »

Smoje wrote:
sljivovica wrote:
²
dramatisch zelfs
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”