Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association

Post by Smoje »

Ik vind het wel jammer dat ik vorig jaar niet bij Kv Joy in de reeks zat , ik wil al altijd keer bij hem samenzitten , voor zijn leuke verslagen. En nu dit jaar is hij daar ze , verdomme :mrgreen:
Ghent Semper Fidelis.
JOY

Post by JOY »

Smoje wrote:Ik vind het wel jammer dat ik vorig jaar niet bij Kv Joy in de reeks zat , ik wil al altijd keer bij hem samenzitten , voor zijn leuke verslagen. En nu dit jaar is hij daar ze , verdomme :mrgreen:
kheb U nog nooit kunnen merci zeggen ook hé :?

ahwel vandaag doe ik dat , bedankt voor de 3 punten :lol:

nog 33 en ik blijf misschien in A :roll:

al zou degradatie naar B 1 ook niet slecht zijn
ik wil die B 1 kampioenen beker ook in de vitrine :P
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Noppp wrote:
Hij wil geschiedenis schrijven door de A-beker drie keer achter elkaar te winnen, en ik wil geschiedenis schrijven als ''de man'' die Maccbi van zijn derde A beker wist te houden. Wie er die geschiedenis uiteindelijk gaat schrijven dat moet nog
Ken je die geschiedenis nog van die ene die de eerste Nederlander was die de A-divisie won?

:D :D :D :D :D
Ja die ken ik nog wel ja, volgens mij was het Noppp toch? :lol: Aan je vooruitgang te zien heb je erg last van heimwee naar het hoogste schavotje. Hoe vaak is A eigenlijk gewonnen door een Nederlander? Ik heb nu geen zin om het uit te zoeken, dus als jij het weet zeg het maar.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

X-Tenzo wrote:
Noppp wrote:
Hij wil geschiedenis schrijven door de A-beker drie keer achter elkaar te winnen, en ik wil geschiedenis schrijven als ''de man'' die Maccbi van zijn derde A beker wist te houden. Wie er die geschiedenis uiteindelijk gaat schrijven dat moet nog
Ken je die geschiedenis nog van die ene die de eerste Nederlander was die de A-divisie won?

Ja die ken ik nog wel ja, volgens mij was het Noppp toch? :lol: Aan je vooruitgang te zien heb je erg last van heimwee naar het hoogste schavotje. Hoe vaak is A eigenlijk gewonnen door een Nederlander? Ik heb nu geen zin om het uit te zoeken, dus als jij het weet zeg het maar.
2 keer als ik me niet vergis.

Nopp & Vlalex
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Furax

Post by Furax »

Vlalex heeft hem in seizoen 16 gewonnen, idd.
Alias 'Sara de Vooze'
Furax

Post by Furax »

@Mark : Hou je AS Bosman nog niet in het oog? Als potentiële A-divisionist, en ook hij heeft zijn agressie in orde.. :wink:

Je hebt het vaak over Frrfrr, maar ik zou eens willen weten wie je nog zoal ziet opkomen :)
Alias 'Sara de Vooze'
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Furax wrote:@Mark : Hou je AS Bosman nog niet in het oog? Als potentiële A-divisionist, en ook hij heeft zijn agressie in orde.. :wink:

Je hebt het vaak over Frrfrr, maar ik zou eens willen weten wie je nog zoal ziet opkomen :)

Ik heb een tijdje geleden als eens gezegd wie ik allemaal als potentiëel A kandidaat zie en daar zat As Bosman ook bij.

Buiten de mensen uit B zijn dit de volgende:

1.) As Bosman.
2.) Frrfrr.
3.) Alimanzia Cebredas.
4.) WaVaHo11. (Mits volle inzet, hele slimme kerel).
5.) VegAttack.
6.) The Naked Chef.
7.) Picolino.

Ik weet van sommige mensen hoeveel geld ze hebben en wat hun vaardigheden zijn.

Er is nog een drietal managers die ik volg, maar daar weet ik nog niet zeker van of dat ze het kunnen halen. Het ziet er veelbelovend uit, maar ik weet niet of dat ze het volhouden.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
kvk dries

Post by kvk dries »

en x-tenzo's droom komt waar :P
vesalus verliest van the shunks
en maccbi verliest alweer punten en staat nu al op 9 punten van x-tenzo die zelf wint
het is z'n dagje wel :P
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Dat was weer een perfecte week week voor ons, maar dan ook echt perfect. We staan nu 4 punten los van The Skunks die momenteel tweede staat. Vannacht gewonnen van AS Valex. Met 2 gehandicapte spelers, 85% agressie en op vrijdag waren we toch in staat 143 in de ratings te halen. 24/24 is toch wel heeeeeeeeel mooi!!!!

Even nog terug komen op een discussie van een tijdje geleden:

Er waren mensen die zeiden dat de agressie niet zo'n grote invloed had als dat ik denk. Ik kan jullie nu een voorbeeld geven dat dat juist cruciaal is. Vannacht heeft The Skunks gewonnen puur op agressie, als hij minder had ingesteld dan had hij zeker verloren. Hij won wel op een erg zure manier met een op het oog gelijke rating. Claudia heeft de hogere BP, op agressie na en qua leeftijd gezien het beste team van Sp. Ze kan met dit team ongeacht de scheids winnen van 13 teams in A. Dan blijven er nog 3 teams over waar 6 wedstrijden tegen gespeeld moeten worden. In sommige van deze wedstrijden kunnen beide teams voluit met de agressie en dan is er qua linierating nauwlijks verschil. Alleen jammer genoeg komt het niet zo vaak voor dat je toevallig al deze 6 wedstrijden een scheids hebt van 30%. Ik heb vooraf al gezegd dat de beslissing valt voor ons vieren in de grote wedstrijden en dat is tot nu toe wel gebleken, alleen Maccbi laat het afweten momenteel. Ik heb ook gezegd dat ik The Skunks de gevaarlijkste vind, en daar waren het diverse personen niet mee eens. Ik zie dit nog steeds zo, hij heeft gelijk gespeeld tegen Maccbi en gewonnen van Claudia, hij staat ondanks zijn tweede plaats hiermee voor op mij, ik moet het nog maar zien te winnen of gelijk ste spelen tegen deze twee giganten. Dit is nu een voorbeeld van wat ik bedoel met The Skunks en wat agressie doet, in 95% van de gevallen maakt een wat hogere agressie niet uit, maar in de allerbelangrijkste 5% wordt het verschil gemaakt.

Dit is absoluut niet bedoeld als een aanval op welk team dan ook, ik geef dit voorbeeld alleen ter verduidelijking van wat ik eerder bedoelde. De wedstijden zijn immers nog niet gespeeld en er is nog tijd om mijn ongelijk te bewijzen!
Last edited by X-Tenzo on Fri Aug 24, 2007 7:28 am, edited 2 times in total.
Image
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

& Marks ideale scenario is uitgekomen. Prachtig natuurlijk! Deze week word cruciaal, succes kerel. :wink:
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
JOY

Post by JOY »

8ste speeldag

FC X- TENZO 24 op 24

Ook na de moeilijke wedstrijd tegen AS Vlalex
behoudt X-Tenzo het maximum aan punten
Aanvallen is nog steeds te beste methode om te winnen
de sterkere aanval van X-Tenzo scoorde 2 keer
tegen een sterkere verdediging van AS Vlalex
eindstand 2-1

Nochtans in de wedstrijd FC Vesalius- The Skunks
is het net omgekeerd.
Daar wint de ploeg met de sterkste verdediging
The Skunks scoren éénmaal en dat was voldoende voor winst,
ook de aggressieve aanpak loont soms eens de moeite

Dat aggressief spelen punten opleverd dat ondervind Maccbi Natanya
want de Zoeloes pakken een punt ondanks dat ze 4% minder
linieratings hadden
De Zoeloes verliezen dan nog hun CF Chmelíček met twee gele kaarten
doch Maccbi moet tevreden zijn met een puntendeling...2-2

Twee rode kaarten voor RSCA Prince in de wedstrijd
tegen The Cheathunters. CM Gerits en RF De Bilde.
Het werd dus een gemakkelijke 2-0 overwinning
voor Raffin

Vandaag was het duidelijk dat de agressie punten opleverd
ook in de wedstrijd Babelki-Sokol Oldřichovice
137 tegen 132 linieratings
een rode kaart voor de bezoekers
en toch een 2-2 gelijkspel
wat 5% agressiever spelen toch kan doen hé

Dat wisten ze bij Carcavelos ook,
ondanks dat de scheidsrechter 98% strengheid had
speelden ze 50% agressief, een rode kaart voor CB Viveiros
weerhield hen niet om met 10 nog twee keer te scoren
tegen KV JOY, eindstand 2-1

Bij Beveren en Westel keken ze er niet achter
dat de scheids 62% streng was en gingen voluit 100% agresief
twee rode kaarten LB Vangeel bij Beveren
CF Hidasan bij Westel
en 0-0 gelijk

GloryBuffalos haalde vandaag zijn eerste winst binnen
en geeft dan ook meteen de rode lantaarn door aan Kauno Grybai
GloryBuffalos - Kauno Grybai...1-0
Kauno eindigde met 10 ,LF Valančius kreeg 2 gele

de stand

1. FC X-Tenzo...............24
2. The Skunks...............20
3. FC Vesalius..............18
4. Maccbi Natanya...........15
5. AS Vlalex................14
Veg

Post by Veg »

Zeer mooi scenario deze speeldag, alleen jammer dat sommigen onterecht verloren hebben.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Veg wrote:Zeer mooi scenario deze speeldag, alleen jammer dat sommigen onterecht verloren hebben.
Idd, als manager ben ik daarmee heel blij, mijn sportieve kant zegt: Ik vind het heel jammer dat het zo gebeurt. Het was zeker geen kansloze missie aangezien de gelijke ratings. Weer super hoog met maar 65% agressie: 142.
Image
Noppp
Team President

Post by Noppp »

X-Tenzo wrote:
Noppp wrote:

Ik wil zeker terugkeren, ben alleen bang dat mijn team nog niet helemaal klaar is voor het hoogste nivo.
Daarnaast zal ik er over een maandje een week of 2 niet zijn. Best cruciaal in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Mocht ik denken niet klaar te zijn, heb je best kans dat ik nog een jaartje in de B blijf om wat geld te verdienen. ( Sorry Isis :D )

Ik heb een paar hele leuke talenten die allemaal tussen de 74 en 76 als BP gaan halen, maar ja daar hebben ze wel wat ervaring voor nodig.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Isis

Post by Isis »

Noppp wrote:
X-Tenzo wrote:
Noppp wrote: Ken je die geschiedenis nog van die ene die de eerste Nederlander was die de A-divisie won?

Ik wil zeker terugkeren, ben alleen bang dat mijn team nog niet helemaal klaar is voor het hoogste nivo.
Daarnaast zal ik er over een maandje een week of 2 niet zijn. Best cruciaal in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Mocht ik denken niet klaar te zijn, heb je best kans dat ik nog een jaartje in de B blijf om wat geld te verdienen. ( Sorry Isis :D )

Ik heb een paar hele leuke talenten die allemaal tussen de 74 en 76 als BP gaan halen, maar ja daar hebben ze wel wat ervaring voor nodig.
Grrrr, weet er iemand waar Noppp woont? :twisted: :P
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”