Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
el stino wrote:zelf zijn we blijven steken op een gelijkspel bij Real
we waren lichtjes de betere, konden zelfs agressiever spelen maar de overwinning bleef uit.
we blijven wel mooi bovenaan en zijn dus tevreden
ja inprinciepe een onverdiend gelijkspel maar we zijn blij dat we nog eens een puntje kunnen pakken want we zijn niet echt goed bezig de laatste tijd tja hopelijk kunnen we donderdag tegen leeds united nog eens punten pakken want de dag erachter mogen we naar celtic 85 en daar zie ik mezelf ook geen punten pakken
Na 10 wedstrijden gespeeld te hebben staan wij op een 10de stek. Onze TS is nog steeds niet helemaal top, maar dit zal toch tegen eind deze week zijn. We hopen in de terugronde alvast te stijgen naar een plek in de top 5.
Vandaag vierde opeenvolgende overwinning geboekt Een 3-2 tegen Nerazzuro bezorgt ons een gedeelde 3e plaats! Donderdag een oefenpotje tegen real montenegro en dan vrijdag thuis tegen AC ManU... Kan een hele leuke week worden Al zal ik T-man allerminst onderschatten
Badbuffalo wrote:Vandaag vierde opeenvolgende overwinning geboekt Een 3-2 tegen Nerazzuro bezorgt ons een gedeelde 3e plaats! Donderdag een oefenpotje tegen real montenegro en dan vrijdag thuis tegen AC ManU... Kan een hele leuke week worden Al zal ik T-man allerminst onderschatten
Ik zet alles op alles donderdag tegen da hood zodat de kloof met hem groter wordt en ik in de middenmoot blijf dus zal de vermoeidheid toeslaan vrijdag.
Ik reken op 0 punten tegen u maar 1 zou toch mooi meegenomen zijn
3-2 verloren op het veld van Real Aldamir, had ik niet verwacht eigenlijk.
Mijn spelers presteren wel beter (733-743), maar thuisvoordeel en 5% TS doen de rest zeker.
Hoopte op minstens een punt, niet dus. Morgen herpakken, thuis tegen brugge1991
3-2 verloren. Een verwacht verlies omdat we geen deftige RM konden opstellen door schorsing, een cm moest hem vervangen + nog eens 2andere geschorsten en een blesurre. Dit alles zorgde voor een verdiende overwinning van FC Pee olé olé.
Morgen moeten we ons herpakken tegen AS Bari die duidelijk in een dipje zit. Hier hopen we weer de 3 punten te kunnen pakken
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
vandaag gewonnen tegen KVG Oostende die we nu op 8ptn zetten. jammer dat Celtic de 3e plaats moet overlaten aan FC Kotehulky. maar mssn kan hij morgen terugkomen
we mogen het uit gaan opnemen tegen FC Kotehulky. winst zou gewoon prachtig zijn en het zit er denk ik wel in. dan blijven we zo lekker 2e met 3ptn achter S.A.T
winst zou ook betekenen dat het kloofje met de middenmoot ietsiepietsie vergroot tot 4ptn als Rienaldos weet te gaan winnen bij the pacifiers. het ziet er dit seizoen heel mooi uit, maar we blijven oppassen voor Lord Random
el stino wrote:het gaat nog steeds fantastisch voor ons ploegje
vandaag gewonnen tegen KVG Oostende die we nu op 8ptn zetten. jammer dat Celtic de 3e plaats moet overlaten aan FC Kotehulky. maar mssn kan hij morgen terugkomen
we mogen het uit gaan opnemen tegen FC Kotehulky. winst zou gewoon prachtig zijn en het zit er denk ik wel in. dan blijven we zo lekker 2e met 3ptn achter S.A.T
winst zou ook betekenen dat het kloofje met de middenmoot ietsiepietsie vergroot tot 4ptn als Rienaldos weet te gaan winnen bij the pacifiers. het ziet er dit seizoen heel mooi uit, maar we blijven oppassen voor Lord Random
Je doet het idd erg goed dit seizoen! B.3 lijkt eraan te komen voor u
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Verloren, en gezakt van plaats 7 naar plaats 10.
Komt door m'n TS... Staat maar op 69%. Misschien dus degraderen, maar om dan meteen terug te komen naar C en veel beter te doen!