Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

JOY
Member of the Soccer Project Association

Post by JOY »

DaPrince wrote:Wie gaat voor de 12 op 12 ... KV JOY of RSCA Prince ?

Mijn prono voor morgen : RSCA Prince 2 - 1 KV JOY !!
:? ik zeg 1-0 , maar hoop op 1-1 :lol:

onze achterban wil 0-1 :twisted:

op verplaatsing win ik niet graag
omdat ik dan te veel financieel verlies heb
begrijp je :wink:

'k heb de pronostieksjes eens overlopen
1-0 / 1-0 / 2-1 / 0-0 / 0-1 / 1-2 / 1-2 / 1-2 :D spannend hé :D
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

De spanning is niet te houden hier in kamp X-Tenzo. Dat wordt een vrij slapeloos nachtje denk ik. :o
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
T-man

Post by T-man »

X-Tenzo wrote:De spanning is niet te houden hier in kamp X-Tenzo. Dat wordt een vrij slapeloos nachtje denk ik. :o
Kzal voor u izngen: slaap kindje slaap, ons....... :wink:
Team = AC ManU (B2)
Smoje

Post by Smoje »

Wahahaha , man man man , beetje verslaafd. :P

Ik hoop voor u dat ge kampioen wordt , want anders heeft sp een internering richting psychiatrie op zijn geweten. 8)
Ghent Semper Fidelis.
Illusion
Team Board Member

Post by Illusion »

X-Tenzo wrote:De spanning is niet te houden hier in kamp X-Tenzo. Dat wordt een vrij slapeloos nachtje denk ik. :o
Hahahaha :lol:
Pakt u een slaap pilleke of blijf op u scherm plakke dan valde wel vanzelf achter uwe pc in slaap (denk ik toch 8) ) :D
Ik hoop voor u da ge wint :D Team Destoyers zal de match live volgen op groot scherm :lol: :wink:
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

We zijn redelijk tevreden met 1 punt, 1-1- werd het. Hij heeft gisteren nog snel zijn spelers een nieuw contract gegeven waardoor al zijn spelers max moraal hadden en dus max presteerde. laatste log in: Fri 31 Aug 2007 (00:57 CET).

Slim ventje. Ik had het niet gedaan omdat ik dacht dat hij dat niet zou doen. Maar goed ik heb de optie van een nieuwe coach en betere contrcten aanbieden voor een moraal boost nog, hij heeft die allebij niet meer.

We staan nog steeds eerste. :lol:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
JOY

Post by JOY »

de topper eindigt onbeslist
het leek wel afgesproken spel
beiden hadden zelfde instellingen 80% stijl / 95% agressie
X- Tenzo had thuisvoordeel maar kon het niet uitbuiten
dus sterke prestatie van de bezoekers
FC X-Tenzo - The Skunks ...1-1

The Cheathunters hielden FC Vesalius in bedwang
alles gelijk, instellingen 100/100 linieratings 46/48/51
uitslag 0-0

RSCA Prince had genoeg aan 1% betere linieratings
om met 1 doelpunt verschil te winnen tegen KV JOY
géén 12 op 12 voor KV, wel 12 op 12 voor RSCA deze week
ze maken ook een zes punten kloof tussen de top 5 en de achtervolgers

Ook Maccbi Natanya ging met 0-1 gaan winnen op AS Vlalex
en zorgt ervoor dat AS Vlalex verder wegzakt
het werd een 2 op 12 deze week

De Zoeloe's rukken verder op,
na een overtuigende 4-3 overwinning tegen SLB Carcavelos
en komen op een gedeelde 6de plaats

Westel kreeg een kado overwinning van rode lantaarn Kauno Grybai,
Kauno gisteren met de sterkste ploeg,
vandaag met de zwakste , resultaat...0-6 ,
Westel is uit de degradatiezone

Beveren had pech toen Sokol Oldřichovice enkele minuten van het einde
kon gelijkstellen...3-3
doch de bezoekers hadden 1% betere linieratings en mogen dus
aanspraak maken op één punt
op andere velden was 1% betere linieratings genoeg voor een zege

GloryBuffalos - Babelki werd 0-2
twee uitsluitingen bij de thuisploeg LB De Meester en CF Huntelaar
zorgen voor een onevenwicht en dus gemakkelijke zege voor de bezoekers

de stand

1. FC X- Tenzo.................31
2. The Skunks..................30
3. Maccbi Natanya.............27
4. FC Vesalius...................25
5. RSCA Prince..................24
Raffin

Post by Raffin »

een zeer vreemde rode kaart doet ons de das om

jammer.. maar dit is beter dan verliezen
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

JOY wrote:de topper eindigt onbeslist
het leek wel afgesproken spel
beiden hadden zelfde instellingen 80% stijl / 95% agressie
X- Tenzo had thuisvoordeel maar kon het niet uitbuiten
dus sterke prestatie van de bezoekers
FC X-Tenzo - The Skunks ...1-1
Als je de concurentie goed observeerd dan kan je heel goed inschatten wat die gaan doen. Ik vermoedde dat hij met deze waardes ging spelen. Omdat ik er van uit ging dat ik voordeel kon halen uit mijn thuismatch, wilde ik alles gelijk houden qua instellingen.

Deze meneer heeft alleen zijn truckendoos open gegooit en snel nog om 01:00u zeven van zijn spelers een hoger contract aangeboden. Hij won hiermee 35% moraal en dat is 14% prestatie. Toen ik dat gisteren ook bij vier spelers van mijn team wilde doen, kwam ik tot de conclusie dat als je schatkist leeg is, je geen contracten kan aanbieden. De enige optie was een speler vroegtijdig accepteren zodat ik dat wel kon doen. Dat kost alleen 5% Ts, wat gelijk is aan 0,6 linierating. Ik kon maximaal 20% moraal bij krijgen door contractverhoging, dat is weer goed voor 8% prestatie, wat gelijk is aan 1,2% linierating, min 0,6 linierating van het Ts verlies. Uiteindelijk kon ik maar 0,6% winnen in de linieratings. Achteraf misschien net genoeg, ik had niet verwacht dat hij dit trucje ging uithalen, dat is een slordigheid geweest van mij wat me heel misschien wel vier punten voorsprong had kunnen opleveren i.p.v. één. Ik gokte er op dat ik wel meer linierating had, en ik die 0,6 rating niet nodig had voor de winst. Ik weet dus voor de volgende keer dat ik welk risico, hoe klein dan ook moet uitsluiten. Al is het maar een paar tienden linierating, dat kan hier het verschil maken zoals je ziet.

Ik kan alleen in een later stadium de contractverhoging nog gebruiken voor een moraal boost, hij moet weer even een tijdje wachten. Ok kan ik nog een nieuwe coach gebruiken voor zo'n zelfde boost en die heeft hij ook al verbruikt. The Skunks heeft Theoretisch één punt en thuismatch voorsprong. Hij heeft één keer uit gelijk gespeeld, één keer uit gewonnen en één keer thuis gelijk gespeeld. Ik één keer gelijk thuis, een keer verloren thuis en een keer uit gewonnen. Ik heb het hier over de top vier natuurlijk, tot nu toe zijn deze wedstrijden allesbepalend geweest. Hij heeft daarmee dus vijf punten verdient en ik maar vier. Ook krijgt hij de terugronde twee moeilijke wedstrijden thuis en ik uit, pffff. Ik moet dus vanaf nu dus gewoon alles winnen, anders ga ik eraan schat ik zo. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu nog niet achter de feiten hoef aan te lopen.

Respect trouwens voor RSCA Prince, die doet erg goed mee zeg!
Image
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Maar goed ik heb de optie van een nieuwe coach en betere contrcten aanbieden voor een moraal boost nog, hij heeft die allebij niet meer.
Die betere contracten aanbieden kan hij nog steeds hoor!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Isis

Post by Isis »

Noppp wrote:
Maar goed ik heb de optie van een nieuwe coach en betere contrcten aanbieden voor een moraal boost nog, hij heeft die allebij niet meer.
Toch niet :-) Toch niet bij dezelfde spelers. Je moet minimaal met 1 1/2 seizoen verlengen. (Ongeveer, weet het niet precies, maar 1 seizoen is niet lang genoeg)
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Isis wrote:
Noppp wrote:
Toch niet :-) Toch niet bij dezelfde spelers. Je moet minimaal met 1 1/2 seizoen verlengen. (Ongeveer, weet het niet precies, maar 1 seizoen is niet lang genoeg)
Is dat veranderd dan?
Manager of Nop's Heroes.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Isis wrote:
Noppp wrote:
Klopt, je kan dezelfde spelers geen moraal boost geven binnen een bepaalde tijd. Dit is wel korter dan één seizoen! Een speler met nog een contract van 2/07 kreeg er 20% bij, dat is gisteren nog voor me getest. De exacte duur weet ik niet, ik schat 30 dagen.
Image
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Deze meneer heeft alleen zijn truckendoos open gegooit en snel nog om 01:00u zeven van zijn spelers een hoger contract aangeboden. Hij won hiermee 35% moraal en dat is 14% prestatie
Bij welke spelers dan?
Ik kan ze niet vinden in zijn opstelling of is de geschiedenis nog niet bijgewerkt?
Manager of Nop's Heroes.
Isis

Post by Isis »

X-Tenzo wrote:
Isis wrote:
Noppp wrote: Die betere contracten aanbieden kan hij nog steeds hoor!
Klopt, je kan dezelfde spelers geen moraal boost geven binnen een bepaalde tijd. Dit is wel korter dan één seizoen! Een speler met nog een contract van 2/07 kreeg er 20% bij, dat is gisteren nog voor me getest. De exacte duur weet ik niet, ik schat 30 dagen.
Zeker van?
Ik dacht van niet hoor ....
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”