Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

Ongeacht of ik nu zo'n bericht krijg, ik stel toch mijn team het zelfde op als normaal. Juist om de reden dat ik op deze manier geen voordeel wil halen uit de situatie. Ik had wel wat kaarten dus het kwam goed uit, maar ik zal altijd een zo goed mogelijk team neerzetten in de liga, tegen wie ik ook speel. Ik ben ook van mening datr het idd niet geheel eerlijk is t.o. de andere managers. Ik heb daarom Raffin gisteren ook gezegd dat ik met mijn normale team zou spelen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

sljivovica wrote:
Raffin wrote:ingecalculeerd en gemeld tegen X-Tenzo dat ik een zwakkere ploeg ging opstellen.. zoiets heet erewoord
Maar je bent toch op geen enkele manier verplicht om dat aan hem te melden? Op die manier benadeel je evt zijn concurrenten..
Daar moet ik slijivovica wel gelijk in geven hoor raffin. Je bent natuurlijk wel vrij om de spelers op te stellen die je wilt, maar dat verwittigen had je eigenlijk niet moeten doen. Wat ik wel mooi vind van x-tenzo is dat hij toch zijn sterkste team heeft opgesteld.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Raffin

Post by Raffin »

Lord Vegeta wrote:
sljivovica wrote:
Raffin wrote:ingecalculeerd en gemeld tegen X-Tenzo dat ik een zwakkere ploeg ging opstellen.. zoiets heet erewoord
Maar je bent toch op geen enkele manier verplicht om dat aan hem te melden? Op die manier benadeel je evt zijn concurrenten..
Daar moet ik slijivovica wel gelijk in geven hoor raffin. Je bent natuurlijk wel vrij om de spelers op te stellen die je wilt, maar dat verwittigen had je eigenlijk niet moeten doen. Wat ik wel mooi vind van x-tenzo is dat hij toch zijn sterkste team heeft opgesteld.
ik vind niet, dat ik dat niet mag melden

ik zie het eerder als een respectvol stukje managen. ik zou het met anderen ook zo doen..
sljivovica

Post by sljivovica »

Ik wil je niet aanvallen of zo hoor, maar het zou in mijn ogen pas respectvol zijn als je dit met elke titel-kandidaat hetzelfde zou doen.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Raffin wrote:
Lord Vegeta wrote:
sljivovica wrote: Maar je bent toch op geen enkele manier verplicht om dat aan hem te melden? Op die manier benadeel je evt zijn concurrenten..

ik zie het eerder als een respectvol stukje managen. ik zou het met anderen ook zo doen..
Als iedereen begint te zeggen welk team hij zal opsttellen kan men ook direkt den titel aan iemand geven :roll:
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Raffin

Post by Raffin »

sljivovica wrote:Ik wil je niet aanvallen of zo hoor, maar het zou in mijn ogen pas respectvol zijn als je dit met elke titel-kandidaat hetzelfde zou doen.
hmmm

ik had een doelstelling.. de VRB tegen Sokol winnen deze ochtend.. wat me gelukt is

en wees gerust.. ik zou het nog doen ook (zoals eerder vermeld).. ik had zodanig veel teamproblemen en wou de VRB winnen, dat ik meteen met een mindere ploeg ging startten. Ik meldde het bij X-Tenzo, maar indien hij had gezien wat voor fitheden er waren + geschorsten, dan weet je het wel..

en voor de rest.. nagel maar iemand anders aan het kruis
ik doe dit heus niet voor de competitie te vervalsen ofzo :roll:

anyway.. dit is de druppel, ik kap ermee, bedankt jongens!

(ironie.. ironie..)
Raffin

Post by Raffin »

rpg_gamer wrote:
Raffin wrote:
Lord Vegeta wrote: Daar moet ik slijivovica wel gelijk in geven hoor raffin. Je bent natuurlijk wel vrij om de spelers op te stellen die je wilt, maar dat verwittigen had je eigenlijk niet moeten doen. Wat ik wel mooi vind van x-tenzo is dat hij toch zijn sterkste team heeft opgesteld.

Als iedereen begint te zeggen welk team hij zal opsttellen kan men ook direkt den titel aan iemand geven :roll:
shut up pokerdude :P
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Raffin wrote:
rpg_gamer wrote:
Raffin wrote: ik vind niet, dat ik dat niet mag melden

shut up pokerdude :P
Ok :lol: :P
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Veg

Post by Veg »

Iedereen doet toch met zijn team wat hij wil zolang het niet tegen de regels is.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Maarten123
Team President

Post by Maarten123 »

Voor in de A-reeks te spelen vergissen jullie je wel vaak in de opstelling. :?
Manager van Metalheads United
Raffin

Post by Raffin »

Maarten123 wrote:Voor in de A-reeks te spelen vergissen jullie je wel vaak in de opstelling. :?
Een A-manager is geen goddelijk persoon hé

het is een gelijke manager dan iemand in de G, alleen wat meer kennis en ervaring en tevens, fouten maken is menselijk ;)
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

En dan nog, Raffin heeft zijn team in A gekregen... Het is aan hem de keuze met welke ploeg hij elke dag start... Niemand heeft daar over te oordelen zelfs, zeker omdat hij dan nog de VRB belangrijker vond... Geld in SP blijft belangrijk ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Isis

Post by Isis »

Niemand zegt ook dat wat Raffin deed (nl zijn B opstellen) oneerlijk was. Iedereen kent situaties waarin dat kan gebeuren. Maar ik vind eigenlijk ook dat je dat dan beter niet meldt. Dat vind ik het eerlijkste. Dat is mijn opinie (en die van Sliv ook blijkbaar) maar daarmee wil ik niemand aan het kruis nagelen. Zelfs Raffin niet :P
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

Ik heb dit zeizoen ook al 2 maal C-team opgesteld (FC X-Tenzo / The Skunks, zie ook de uitslagen 4 - 0 / 4 - 1) omdat ik VRB's had die ik belangrijker vond, en omdat ik toch wist dat er geen punten te rapen vielen uit bij deze 2.

Ik heb het hen evenwel NIET laten weten want dit zou ik ook niet echt eerlijk vinden tegenover de rest.
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Na vannacht een diepzinnige babbel te hebben gehad iin the temple met raffin ben ik er nu nog meer van overtuigd over zijn gelijk ;) Wat heeft die man een overtuigingskracht verdorie :D
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”