Ik ook? Feest!jokke wrote:Mijn eerste punten die ik thuis verlies, wederom stukken beter.Celtic'85 wrote:Ik was 9% slechter op het veld van S.A.T. en nog zat er geen winst in voor hem 1-1.real wrote:vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beterHij mist wel een penalty vroeg in de match.
Ik ga altijd uit van mijn eigen sterkte. Binnenkort dan toch maar proberen tactische wijzigingen door te voeren en anders te spelen.
Mijn voorsprong is slechts 4 punten. Do moet ik echter tegen de 2e in de stand. Waarschijnlijk zal ik beter zijn, maar toch weeral gelijk spelen.
Dus he kan nog superspannend worden in C7. iedereen kan er nog kampioen worden.
Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
altijd optimist blijven SvensOnSvens0n wrote:Ik ook? Feest!jokke wrote:Mijn eerste punten die ik thuis verlies, wederom stukken beter.Celtic'85 wrote: Ik was 9% slechter op het veld van S.A.T. en nog zat er geen winst in voor hem 1-1.Hij mist wel een penalty vroeg in de match.
Ik ga altijd uit van mijn eigen sterkte. Binnenkort dan toch maar proberen tactische wijzigingen door te voeren en anders te spelen.
Mijn voorsprong is slechts 4 punten. Do moet ik echter tegen de 2e in de stand. Waarschijnlijk zal ik beter zijn, maar toch weeral gelijk spelen.
Dus he kan nog superspannend worden in C7. iedereen kan er nog kampioen worden.

morgen de beker, waar we ons uiterste best zullen doen om de n°2 uit C.9 thuis te gaan verslaan. het zal moeilijk worden, maar hij moet donderdag wel tegen de n°3 in zijn competitie. mssn ligt daar een kans... ik hoop het allesinds

Ook naar donderdag kijken we uit:
Celtic 85 ??-?? the rienaldos: n°3 - 4.
FC Kotehulky ??-?? S.A.T: n°2 - 1
zelf mogen we rustig op bezoek gaan bij het Fc-team Wacker
ik ben benieuwd naar de uitslagen, want we kunnen zelf een klein sprongetje maken in de stand

ik wil terug in de groene zone geraken

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
3-2 winst tegen rienaldos, onverwacht. Had een B-team opgesteld (zware bekerdag) en TS was maar 90%. Maar rienaldos kwam ook niet op volle sterkte, dus toch winst. Sta nu 2e, met één gewonnen match meer dan Royal Fc. En maandag staat er Celtic-Royal op de programme.. Jeujjjj
Jokke wordt ook met iets nieuws geconfronteerd : MAAR 2% beter en toch winnen

Jokke wordt ook met iets nieuws geconfronteerd : MAAR 2% beter en toch winnen

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
vandaag een supervlotte overwinning
daarmee krikken we ons doelsaldo lekker op en pakken we door het verlies van Rienaldos en Kotehulky de 3e plek achter Celtic
maar eerst morgen de wedstrijd tegen Leeds United goed doorkomen. hij zit met enkele geschorsten dus er is geen excuus voor ons om punten te verliezen.
top-5, here we come

zal zweten worden voor de overwinning. en wrs zal de wedstrijd na al onze moeite toch op een gelijkspel eindigenCeltic'85 wrote:Sta nu 2e, met één gewonnen match meer dan Royal Fc. En maandag staat er Celtic-Royal op de programme.. Jeujjjj![]()

maar eerst morgen de wedstrijd tegen Leeds United goed doorkomen. hij zit met enkele geschorsten dus er is geen excuus voor ons om punten te verliezen.
top-5, here we come

-
- Team Board Member
bij die 4 geschorsten is er nog een geblesseerde speler bijgekomen, alle 5 vaste basisspelers. maar ik ga proberen het u toch zo moeilijk mogelijk te makenel stino wrote:vandaag een supervlotte overwinningdaarmee krikken we ons doelsaldo lekker op en pakken we door het verlies van Rienaldos en Kotehulky de 3e plek achter Celtic
![]()
zal zweten worden voor de overwinning. en wrs zal de wedstrijd na al onze moeite toch op een gelijkspel eindigenCeltic'85 wrote:Sta nu 2e, met één gewonnen match meer dan Royal Fc. En maandag staat er Celtic-Royal op de programme.. Jeujjjj![]()
![]()
top-5, here we come

Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
-
- Team Board Member
Proficiat aan Celtic , zoals ik gezegd heb primeert nu vooral de champions league en volgend seizoen doen we een gooi naar de oppergaai in C.7.
Maandag moet ik tegen Kotehulky en daar zou ik wel eens mijn A ploeg tegen durven opstellen zodat er zeker 2 Belgen promoveren naar B.
Maandag moet ik tegen Kotehulky en daar zou ik wel eens mijn A ploeg tegen durven opstellen zodat er zeker 2 Belgen promoveren naar B.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
Een 9/9 deze week en zo slaan we een kleine kloof met plek 10. We hebben nu een voorsprong van 8ptn op die eerste degradatieplek al weten we dat er nog veel kan gebeuren. Gelukkig moet ik nog tegen enkele teams die in die gevarezone zitte en zo goed als veroordeelt zijn.
Met nog enkele inkomende en uitgaande transfers gaan we toch ons best doen om te eindigen op plek 4 of 5 om zo toch ook nog een mooie financiele bonus te krijgen. Zeker omdat dit maar 2ptn verschil is.
Veel succes alvast aan CFR Dinama Suceava die promoveert na B!
Met nog enkele inkomende en uitgaande transfers gaan we toch ons best doen om te eindigen op plek 4 of 5 om zo toch ook nog een mooie financiele bonus te krijgen. Zeker omdat dit maar 2ptn verschil is.
Veel succes alvast aan CFR Dinama Suceava die promoveert na B!

Deze nacht met mijn B ploeg gespeeld. Zij behaalden een 1-0 overwinning tegen Real Aldimir.
Goede zet , zo bleek. Want om 10u won de A ploeg een finale van een Vr B tegen RSCA Prince.
We konden het geld goed gebruiken, aangezien deze nacht de duurste transfer ooit in de geschiedenis van S.A.T plaats vond.
Goede zet , zo bleek. Want om 10u won de A ploeg een finale van een Vr B tegen RSCA Prince.
We konden het geld goed gebruiken, aangezien deze nacht de duurste transfer ooit in de geschiedenis van S.A.T plaats vond.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
deze nacht 1-0 verloren van blansy ja we hadden dit wel verwacht hij haalde 137 ratings ik slechts 133 dus een verdiende overwinning voor hem we hebben een niet zon goede week achter de rug we haalden slechts 4/12 en hadden toch een 6/12 gehoopt , we staan nu nog altijd 8ste in het klassement met wel maar 3 punten voor op de 11DE leeds united onderaan blijft het dus zeer erg spannend
en maandag mogen we het juist opnemen tegen de 9De dus hopen we toch op winst want dinsdag moeten we dan op royal fc gaan spelen en daar zie ik mezelf geen punten pakken 

-
heb je je speler dan toch binnen?jokke wrote:Deze nacht met mijn B ploeg gespeeld. Zij behaalden een 1-0 overwinning tegen Real Aldimir.

zoals verwacht gewonnen van Leeds en we nemen de 2e plek over van Celtic. het blijft daar haasje over bovenaan

Blsany blijft ook wel goed aanklampen

maandag mogen we uit op bezoek gaan bij Celtic die door zijn verlies 3punten achterstaat op ons.
rustig het weekend aflopen (met zondag jammer genoeg 2 VrB's

-
morgen is het zover: Celtic - Royal FC
al duikt er wel weer een minpuntje op voor Celtic. nu heeft hij geen last van zijn Rm, maar heeft zijn A-Gk zich gekwetst en zijn B-Gk staat op de Tl met een lager moraal
de kansen op winst voor ons vergroten dus, al zijn we nooit zeker met Celtic
voordeel Celtic: thuisvoordeel, agressieve scheids
nadeel Celtic: mindere Gk
voordeel el stino: euhm ...
A-cm is geschorst, waardoor we onze B-cm zullen opzetten en dus ook iets agressiever kunnen spelen met heel de ploeg (wel nog altijd minder dan Celtic wrs)
nadeel: uit, deze avond komt er een nieuwe Gk binnen
we zullen wel zien wat het wordt, maar het zal boeiend worden
ook hebben we mensen gestuurd naar de volgende matchen:
FC Calzone ??-?? Blšany
FC Kotehulky ??-?? the rienaldos
hopelijk kunnen Calzone en rienaldos die 2 Tsjechen verslaan
dan ziet het er mooi uit voor de Belgen (en Calzone
)

al duikt er wel weer een minpuntje op voor Celtic. nu heeft hij geen last van zijn Rm, maar heeft zijn A-Gk zich gekwetst en zijn B-Gk staat op de Tl met een lager moraal

de kansen op winst voor ons vergroten dus, al zijn we nooit zeker met Celtic

voordeel Celtic: thuisvoordeel, agressieve scheids
nadeel Celtic: mindere Gk
voordeel el stino: euhm ...

nadeel: uit, deze avond komt er een nieuwe Gk binnen
we zullen wel zien wat het wordt, maar het zal boeiend worden

ook hebben we mensen gestuurd naar de volgende matchen:
FC Calzone ??-?? Blšany
FC Kotehulky ??-?? the rienaldos
hopelijk kunnen Calzone en rienaldos die 2 Tsjechen verslaan