was niet moeilijk, tegenstrever stond zwakIsis wrote: Danku Joy

waren niet gewoon van de zaterdagochtend om 04.00 een moeilijke wedstrijd te spelen

+ nog een rode kaart

@raffin : zwakke CF hé man, waarom diene Escude niet laten spelen
Moderator: Moderator
chill! van waar haal jij die statistiekjes? Onbegrijpelijk dat er nog G-ers in het tornooi zittenJOY wrote:topper ( Cheathunters )uitgeschakeld , nu tegen de Pinkies , weer een topperIsis wrote:Mooi, laten die toppers elkaar maar uitschakelenRaffin wrote:5-3 winst tegen een team
nu thuis tegen KV Joy![]()
Beker statistieken
Divisie # Totaal
A... 6... 16
B ...21... 48
C ...26... 144
D... 28... 432
E... 35... 1296
F... 8... 3888
G... 4... 11664
H... 0 ...34992
Als ge SPFA hebt kunt ge die bij het overzicht van de bekermatchen bekijken. En over slechte G-ers, een seizoen of 3, 4 speelde er een manager in de G, en is in ronde 12 of 13 (ik dacht de 1/8ste finale) door Sjarel met 1-0 verslagen, verschil in linies waren miniem. Die zou met zijn A-team in de A meegekunnen hebbenDilibangeda wrote:chill! van waar haal jij die statistiekjes? Onbegrijpelijk dat er nog G-ers in het tornooi zittenJOY wrote:topper ( Cheathunters )uitgeschakeld , nu tegen de Pinkies , weer een topperIsis wrote: Mooi, laten die toppers elkaar maar uitschakelen![]()
Beker statistieken
Divisie # Totaal
A... 6... 16
B ...21... 48
C ...26... 144
D... 28... 432
E... 35... 1296
F... 8... 3888
G... 4... 11664
H... 0 ...34992wat voor easy lotingen moeten die dan wel nie gehad hebben?
Ik zag de wedstrijd van joy staan en ik moest in mijn vuistje lachen, dat er daarmee weer een A-er uitvliegt.
Voorlopig zit ik nog op schema om de de cup-beker te winnen![]()
njaa, Vesalius is er nog in, speel je daar uit = verlies fzo?
ja, inderdaad, we winnen weer met véél gelukDilibangeda wrote:
>Joy wint weer een topper, proficiat! Ondanks 1%linierating minder als ik goed kan tellen?