Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Avado
Team Manager

Post by Avado »

Onterecht uit de beker :( 4% beter in LR, maar op strafschoppen verloren.. getver, was nog nooit bij de laatste 32 gekomen. Blijf dus weer steken bij de laatste 64.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

Dilibangeda wrote:3-4 winst op Neche met 137 linieratings (3 beter)

Omfg ik heb nu ff zin om alles kapot te stampen

Wat zeg ik nog op koetjes & kalfjes: Als ik Vesalius maar niet loot.

"Geplaatst: Za Okt 06, 2007 8:06 am Onderwerp:
Normaliter moet ik wel gewonnen hebben op Neche in de beker maar tog..random kan soms gek doen! & te hopen dat je dan gunstig loot voor de volgende ronde..dat ik al niet tegen Vesalius aan de bak moet fzo.:/

En wat is het geval?? Ik loot Vesalius uit

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

dag droom voor cupwinst :roll:
Als je de beker wilt winnen, zul je toch sowieso vroeg of laat tegen een tegenstander van dat kaliber moeten kunnen winnen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

2-3 gewonnen 128-132 lr.

Volgende ronde waarschijnlijk mijn Waterloo tegen Babelki uit A.
Hij won met een lr van 143 en dat heb ik nog nooit gehaald.

Negatief voor mij:
Al zijn spelers halen een Bp van 70-74
Al mijn spelers tussen de 65-70
Ik moet weer mijn C-Lb opstellen

Positief:
Hij heeft geen CF. Hij moet een CF opstellen die max 53 haalt :D
Aan die 132 kan ook nog gesleuteld worden. Ik kan maandag 5 spelers opstellen die een hogere Bp halen dan de spelers die er nu instonden (allemaal tussen de 1,5 a 2 punten)!
Onderschatting kan in mijn voordeel werken. Hij is als A-er verplicht om door te gaan en zou spelers kunnen sparen. Hoe dat kan aflopen --> ask de Traencids :D:D:D

Ben benieuwd. Ik speel thuis en als ik de 137 haal en hij tussen de 140-143......
Lord Random heeft mij het hele seizoen al keihard geringeloord dus het wordt tijd voor een gunst van Zijn kant :roll:

Als er iemand nog tips heeft...... :wink:
Last edited by Ron Jeremy on Sat Oct 06, 2007 2:47 pm, edited 1 time in total.
jokke

Post by jokke »

We hebben een gunstige loting, ook al spelen we op verplaatsing. Uit bij FC Serpentes, een ploeg uit D.
Er wordt gespeeld met de B ploeg. Die moet zeker de klus kunnen klaren.
Zo kunnen de A spelers gespaard blijven van mogelijke schorsingen tot de volgende ronde. Als de random gene roet in het eten gooit uiteraard.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

yockr wrote:
Dilibangeda wrote:3-4 winst op Neche met 137 linieratings (3 beter)

Omfg ik heb nu ff zin om alles kapot te stampen

Wat zeg ik nog op koetjes & kalfjes: Als ik Vesalius maar niet loot.

"Geplaatst: Za Okt 06, 2007 8:06 am Onderwerp:
Normaliter moet ik wel gewonnen hebben op Neche in de beker maar tog..random kan soms gek doen! & te hopen dat je dan gunstig loot voor de volgende ronde..dat ik al niet tegen Vesalius aan de bak moet fzo.:/

En wat is het geval?? Ik loot Vesalius uit

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

dag droom voor cupwinst :roll:
Als je de beker wilt winnen, zul je toch sowieso vroeg of laat tegen een tegenstander van dat kaliber moeten kunnen winnen.
Dat klopt. Maar het feit dat er nog een pak andere ploegen inzitten die gemakkelijk te pakken zijn en je nu de beste ploeg loot(voor mij persoonlijk dan) en dan nog uit, das egt klote!
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Vannacht dus de match tegen het grote Fc Vesalius. Ik schat de verhoudingen op 70-30 in het voordeel van Claudia's team.

Als ik deze bekerronde doorspartel, ook al is het onverdiend, dan mopper ik nooit meer over de random. ^ Njàà, keep on dreaming zeker?

en eveneens..
maikelcelis

Post by maikelcelis »

Dilibangeda wrote:Vannacht dus de match tegen het grote Fc Vesalius. Ik schat de verhoudingen op 70-30 in het voordeel van Claudia's team.

Als ik deze bekerronde doorspartel, ook al is het onverdiend, dan mopper ik nooit meer over de random. ^ Njàà, keep on dreaming zeker?
Iemand gaat morgenochtend vroeg opstaan :P. Khoop dat ge wint
Mijn prachtig team:Football Club Maikel

Doel: promoveren naar F en in ronde 7 van de beker zitten.
Isis

Post by Isis »

Dilibangeda wrote:Vannacht dus de match tegen het grote Fc Vesalius. Ik schat de verhoudingen op 70-30 in het voordeel van Claudia's team.

Ge hebt idd pech met de loting. Als je haar treft op het einde van de week, maak je meer kans (vermoeide ploeg en of schorsingen eventueel). Ik vrees dat haar ploeg morgen er wel zal staan. Maar de moed niet opgeven, wie weet staat Lord Random aan jouw kant ;-)
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Isis wrote:

Ge hebt idd pech met de loting. Als je haar treft op het einde van de week, maak je meer kans (vermoeide ploeg en of schorsingen eventueel). Ik vrees dat haar ploeg morgen er wel zal staan. Maar de moed niet opgeven, wie weet staat Lord Random aan jouw kant ;-)
Ja, erg aan mij kant zelf. Daarom dat in de laatste match voor de beker mijn A-CM Schollen BP 72 uitvalt :roll: nu kan ik het wel helemaal vergeten..

een goede week krijg ik geen blessures..tot eergisteren mijn beste speler (LB Da Silva BP 75) uitviel en nu nog te weinig fitheid heeft en nu Schollen.

F*k kben zo pissed nu :x :roll:

en eveneens..
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Prestaties voor vannacht dan:

GK: 71/72
LB: 69/70
CB: 70
RB: 72
RM: 72
LM: 72/73
CM: 71/72
CM: 68
RM: 72
LF: 72
CF: 71
RF: 71

te weinig om door te stoten dus of er moest een randomwonder gebeuren.
mijn gevoel zegt al een hele dag dat het 4-2 wordt (vraag me niet waarom)

en eveneens..
Isis

Post by Isis »

Och, ik heb beide bekercampagnes belangrijke spelers moeten missen. Een hele week lang zelfs. Niet opgeven nu!
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Bij claudia

GK 73
LB 73
CB 70
RB 72
LM 73
CM 76
CM 73
RM 72
LF 71
CF 73
RF 72

Mmh. Tis lelijk om te zeggen maar ik hoop dat ik er 2 van den plein stamp en dat dien Ciobanu rood pakt.

Zij heeft in ieder geval geen 100% TS. We zien wel, ik vrees ervoor.

Thumbs up. Ik neem een voorbeeld aan Isis, bekerkampioene 8)

en eveneens..
armstech

Post by armstech »

No offence, maar ge zou beter een voorbeeld nemen aan Claudia, die zit hier teminste niet de hele tijd te zeiken. Als ge persee de beker wilt winnen, dan zou je haar vroeg of laat toch moeten verslaan (of iemand die haar verslaan heeft), dus ik snap echt u punt niet. Wat zou ge niet allemaal gezegd hebben moest ge de aller eerste ronde tegen haar geloot hebben?
Isis

Post by Isis »

armstech wrote:No offence, maar ge zou beter een voorbeeld nemen aan Claudia, die zit hier teminste niet de hele tijd te zeiken. Als ge persee de beker wilt winnen, dan zou je haar vroeg of laat toch moeten verslaan (of iemand die haar verslaan heeft), dus ik snap echt u punt niet. Wat zou ge niet allemaal gezegd hebben moest ge de aller eerste ronde tegen haar geloot hebben?
Sorry hoor, wat is dat nu weer? Hij klaagt over zijn loting en zijn pech met blessures. En terecht denk ik. Voor hetzelfde geld loot hij een veel gemakkelijker tegenstander en dan staat die in de finale voor je het weet. Geloof je niet dat je de beker kan winnen zonder zulke tegenstanders uit te schakelen? Kijk dan maar eens naar mijn vorige bekercampagne :oops: 8)
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

armstech wrote:No offence, maar ge zou beter een voorbeeld nemen aan Claudia, die zit hier teminste niet de hele tijd te zeiken. Als ge persee de beker wilt winnen, dan zou je haar vroeg of laat toch moeten verslaan (of iemand die haar verslaan heeft), dus ik snap echt u punt niet. Wat zou ge niet allemaal gezegd hebben moest ge de aller eerste ronde tegen haar geloot hebben?
Zij zit wel met de betere papieren he.
Het klopt zeker en vast met dat je zegt dat ik ze vroeg of laat toch zou moeten tegenkomen wil ik deze beker winnen, maar het is zuur, echt zuur om haar nu al te loten en dat als er nog veel zwakkere (met alls respect voor die clubs) tegenstanders in zitten. En ook, voor de loting erwas, was dit mijn grootste vrees en deze is werkelijkheid geworden, helaas.

Moest ik haar in de 1e ronde geloot hebben is het minder pijnlijk, nu zit je tenslotte in de laatste bekerweek.

en eveneens..
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”