Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

armstech
Member of the Soccer Project Association

Post by armstech »

Dat hij over blessures klaagt, vind ik niet abnormaal. Maar check dit topic, er staat nu al meer dan een pagina gezeik over dat hij 'al' vesalius loot in de 1/16 finales.

Ook in de klaagmuur van "ik ben 1M slechter en ik verlies, dag 430k :roll: " Langs de ene kant ontslaat hij spelers die 3M kunnen opbrengen (ok, voor 5%TS, nu kan ik die reden begrijpen, maar in het midden van een seizoen ...) en langs de andere kant zit hij te klagen voor 430k, die hij dan nog terecht misloopt. Moest ge nu nog klagen als ge ten onrechte verliest, dan zwijg ik, maar hier...
armstech

Post by armstech »

Dilibangeda wrote:
armstech wrote:No offence, maar ge zou beter een voorbeeld nemen aan Claudia, die zit hier teminste niet de hele tijd te zeiken. Als ge persee de beker wilt winnen, dan zou je haar vroeg of laat toch moeten verslaan (of iemand die haar verslaan heeft), dus ik snap echt u punt niet. Wat zou ge niet allemaal gezegd hebben moest ge de aller eerste ronde tegen haar geloot hebben?
Zij zit wel met de betere papieren he.
Het klopt zeker en vast met dat je zegt dat ik ze vroeg of laat toch zou moeten tegenkomen wil ik deze beker winnen, maar het is zuur, echt zuur om haar nu al te loten en dat als er nog veel zwakkere (met alls respect voor die clubs) tegenstanders in zitten. En ook, voor de loting erwas, was dit mijn grootste vrees en deze is werkelijkheid geworden, helaas.

Moest ik haar in de 1e ronde geloot hebben is het minder pijnlijk, nu zit je tenslotte in de laatste bekerweek.
Iedereen zijn mening. Ik ben al content dat ge mijn commentaar niet persoonlijk oppakt en mij de huid volschelt, wat veel mensen hier imho wel zouden doen. Enfin succes, en dat de beste :P mogen winnen :D
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Dat is mijn eigen speltechniek. Hetgeen dat ik aan geld verlies door spelers te ontslagen, probeer ik terug te genereren uit vriendschappelijke bekers.

Ik verloor inderdaad terecht in die cup met de B-s (1% slechter); maar de achterliggende reden tot geklaag was omdat ik die van plan was om met de A-s te spelen maar door een domme fout 3 dagen terug had ik een vr om 22u aanvaard en als laatste wedstrijd van de dag kon ik dan maar pas mijn A-s opstellen en dus niet voor de finale in die beker.

Ik weet; ik ben een ongeloofelijke zeikerd als het er op aankomt met spellen; dus niet alleen met SP.
Dat dat sommige mensen mateloos irriteerd, daar ben ik me volledig van bewust.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

2-1 verloren en een terrechte thuisoverwinning voor Vesalius. Volgende keer beter? Time will tell.

Mits eventuele winst, was de volgende partij ook moeilijk geweest (thuis tegen Vlalex)

en eveneens..
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

:cry: Jammer terecht met 2-3 verloren van Babelki.

Lord Random zat ergens anders op de tribune met een linierating 137-139 was het toch stiekem hopen op meer (misschien tegen beter weten in).

NB: de 'slechte' spits (bp53) werd niet opgesteld, maar een LF die toch nog 65 haalde. Toch een beetje angst voor FC Bagger United :wink: :lol: :lol: :lol: ?

NB2: Mijn LB uit het C-team had maar 1% fitheid verlies (conditie 71!). Die sukkel had de graspollen eruit moeten lopen....
Dat gaat-ie de rest van de week dus doen, tijdens de straftraining :twisted:
jimman23

Post by jimman23 »

Vandaag verloren tegen The_wizards :oops: Het was 3-3 na 90' en in de penalty's werd het 9-8 in zijn voordeel. Toen gisteren na de sim van 22u mijn beste LF uitviel voor 8 dagen, wist ik hoe laat het was. Ook al omdat mijn B-LF geschorst was en m'n C-LF maar 63 fit. Heb dus met CF of LF gespeeld en daardoor slechts gelijke rating gehaald. Niet genoeg om te winnen dus.

Volgend seizoen laten we de beker links liggen.
Team FC Bruggenhof
jokke

Post by jokke »

De B ploeg heeft zijn werk gedaan. Ze haalde linieratings van 136 , 8% beter dan de tegenstander.
Nu ziet het er minder goed uit. Een verplaatsing naar KRC. OP eerste zicht zeker te doen. Maar aangezien de scheids echter maar een agressie heeft van 27% zien we het minder zitten. M.a.w we zullen geen agressievoordeel kunnen halen.
Mogelijk halen we nog een wit konijn uit onze hoed, zodat onze speler optimaal zullen presteren.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
el stino

Post by el stino »

hop hop S.A.T :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Weer een ronde verder, hoe verder ik kom , hoe vaker ik mijn opstelling controleer. :D
Vandaag al een keer of 5/6 gekeken denk ik.

Toch een beetje wedstrijdspanning.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Daan.//

Post by Daan.// »

Noppp wrote:Weer een ronde verder, hoe verder ik kom , hoe vaker ik mijn opstelling controleer. :D
Vandaag al een keer of 5/6 gekeken denk ik.

Toch een beetje wedstrijdspanning.
doeme ik moet naar u kome :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Xeom

Post by Xeom »

Een van de meest opvallende namen die ik nog altijd zie staan zijn:

S.A.T

:arrow: Heb ik met mijn vorige ploeg nog mee in de competitie gezeten, en we waren altijd gewaagt :) pfff waarom moest ik afkicke van SP :( dan had ik nu mss ook al zo een ploeg :lol:

En

Gaan met die banaan :)

Aardige kerel, en hoe hij het altijd doet, hij zorgt altijd wel voor iets nieuws en speciaals :) Nu staat hij daar in de beker nog altijd :D
Avado
Team Manager

Post by Avado »

S.A.T gaat lekker ja.. Alleen nu tegen Westel wordt nog erg lastig.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Als ze elkaar niet ontmoeten voor de finale, zie ik S.A.T. en Vesalius als de grootste kanshebbers.

en eveneens..
Isis

Post by Isis »

Dilibangeda wrote:Als ze elkaar niet ontmoeten voor de finale, zie ik S.A.T. en Vesalius als de grootste kanshebbers.
Denk je dat? Tegen Westel maakt hij niet veel kans imho ...
jokke

Post by jokke »

Xeom wrote:
S.A.T

:arrow: Heb ik met mijn vorige ploeg nog mee in de competitie gezeten, en we waren altijd gewaagt :) pfff waarom moest ik afkicke van SP :( dan had ik nu mss ook al zo een ploeg :lol:

Meestal nipte overwinningen voor mijn B team :D
Isis wrote:
Dilibangeda wrote:Als ze elkaar niet ontmoeten voor de finale, zie ik S.A.T. en Vesalius als de grootste kanshebbers.
Denk je dat? Tegen Westel maakt hij niet veel kans imho ...
Idd een zware verplaatsing. Derde verplaatsing op een rij. In deze fase van de beker is dat dodelijk. Bovendien is mijn beste speler en mijn beste CM geschorst. Ik slikte slechts 3 gele kaarten vorige match. Alleen slikte de verkeerde spelers ze. Ik zie het dus somber in.
Thuis hadden we van niemand schrik moeten hebben.
We zullen dus een beetje geluk moeten hebben willen we de volgende ronde halen.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”