Heb ik met mijn vorige ploeg nog mee in de competitie gezeten, en we waren altijd gewaagt pfff waarom moest ik afkicke van SP dan had ik nu mss ook al zo een ploeg
Meestal nipte overwinningen voor mijn B team
Isis wrote:
Dilibangeda wrote:Als ze elkaar niet ontmoeten voor de finale, zie ik S.A.T. en Vesalius als de grootste kanshebbers.
Denk je dat? Tegen Westel maakt hij niet veel kans imho ...
Idd een zware verplaatsing. Derde verplaatsing op een rij. In deze fase van de beker is dat dodelijk. Bovendien is mijn beste speler en mijn beste CM geschorst. Ik slikte slechts 3 gele kaarten vorige match. Alleen slikte de verkeerde spelers ze. Ik zie het dus somber in.
Thuis hadden we van niemand schrik moeten hebben.
We zullen dus een beetje geluk moeten hebben willen we de volgende ronde halen.
Ik heb net ge match van vorige nacht vergeleken met die van vorig seizoen tegen mij Wat is er met je ploeg gebeurd? Steroiden gepakt ofzo?
Xeom wrote:Een van de meest opvallende namen die ik nog altijd zie staan zijn:
S.A.T
Heb ik met mijn vorige ploeg nog mee in de competitie gezeten, en we waren altijd gewaagt pfff waarom moest ik afkicke van SP dan had ik nu mss ook al zo een ploeg
En
Gaan met die banaan
Aardige kerel, en hoe hij het altijd doet, hij zorgt altijd wel voor iets nieuws en speciaals Nu staat hij daar in de beker nog altijd
Meestal nipte overwinningen voor mijn B team
Isis wrote:
Dilibangeda wrote:Als ze elkaar niet ontmoeten voor de finale, zie ik S.A.T. en Vesalius als de grootste kanshebbers.
Denk je dat? Tegen Westel maakt hij niet veel kans imho ...
Idd een zware verplaatsing. Derde verplaatsing op een rij. In deze fase van de beker is dat dodelijk. Bovendien is mijn beste speler en mijn beste CM geschorst. Ik slikte slechts 3 gele kaarten vorige match. Alleen slikte de verkeerde spelers ze. Ik zie het dus somber in.
Thuis hadden we van niemand schrik moeten hebben.
We zullen dus een beetje geluk moeten hebben willen we de volgende ronde halen.
Yep, want had net vernieuwing gedaan Mja, Nu tegen Westel é
Ik heb net ge match van vorige nacht vergeleken met die van vorig seizoen tegen mij Wat is er met je ploeg gebeurd? Steroiden gepakt ofzo?
trainerswissel gedaan. Spelers presteerde dus optimaal. Ik had er een slecht oog in met een scheids van 27% agressie tegen KRC op verplaatsing.
Die wedstrijd van vorig seizoen. Net nog eens bekeken. Je was toen 1% beter. Ik weet dat mijn TS toen maar 95% was. Ook een pak geschorsten zo te zien. Maar 8 van die 11 spelers zitten nog altijd in mijn team.
Toen speelde ik nog veel matchen tussen die bekerwedstrijden. Dat ben ik nu (tegen mijn zin eigenlijk) wel afgeleerd.
Veg wrote:SAT zal later één van de grote nieuwe toppers worden in de A-divisie.
Ik zal al blij zijn als ik de A divisie haal.
Dilibangeda wrote:
Veg wrote:SAT zal later één van de grote nieuwe toppers worden in de A-divisie.
Yup en dien FrrFrr ook.
Reken Domokun XI daar ook maar bij. Volgens mij heeft die ook nog wel iets in petto.
De Random was me goed gezind vannacht, nu thuis tegen een goede bekende uit mijn Soccerproject carriere: superbiennies.
Ik kom het team al aardig wat seizoenen tegen, we moeten elkaar dus door en door kennen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Noppp wrote:De Random was me goed gezind vannacht, nu thuis tegen een goede bekende uit mijn Soccerproject carriere: superbiennies.
Ik kom het team al aardig wat seizoenen tegen, we moeten elkaar dus door en door kennen.
Noppp wrote:De Random was me goed gezind vannacht, nu thuis tegen een goede bekende uit mijn Soccerproject carriere: superbiennies.
en er zit dus een B- 2er in de finale
Een B- 1er
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
gelijke ratings bij Westel en S.A.T. Het thuisvoordeel heeft Sjarel ietswat geholpen. jammer voor S.A.T dat hij het net niet haalt, maar 140 halen op een dinsdag
wel 2 knappe halve finales:
Westel ??-?? FC Vesalius
Nop's Heroes ??-?? superbiennies
el stino wrote:gelijke ratings bij Westel en S.A.T. Het thuisvoordeel heeft Sjarel ietswat geholpen. jammer voor S.A.T dat hij het net niet haalt, maar 140 halen op een dinsdag
Het is altijd spijtig om er uit te gaan na penalties. Het zijn precies altijd dezelde ploegen die geluk hebben in de beker. ; Spijtig ook dat mijn CF al na 28 min gekwetst uitvalt. Tijdens de competitie zat de Random al heel het seizoen niet mee, met onder andere 7 onterechte gelijke spelen. In de beker begon het net dezelfde weg uit te gaan door 3 opeenvolgend verplaatsingen in de slotweek van de beker. En nu penalties nog eens verloren. Ik verwacht een compensatie van de Random volgend siezoen
De volgende ronde had er dus zeker ingezeten. Vorig seizoen 1/8 finale gehaald. Dit seizoen kwartfinale. Volgend seizoen ambieren we dus de halve finale, als we ons tenminste op de Beker gaan concenteren, want de Beker is meer geluk als iets anders.
Ik mag ook niet klagen over de random in de cup. Véél succes deze nacht in de wedstrijd. Ik zal zeker een sterk plan moeten bedenken om u in een thuismatch te kloppen...
Hopelijk houden we ook dit seizoen de beker in de B1 reeks !