Haha... nee ik had een bruiloft gisteravond en kwam toen thuis en wilde voor de zekerheid nog even checken of ik geen geblesseerden had na de sim van 22h.
Prachtig dit, geweldige rating, blij dat ik de trainer truc bewaard had tot het laatst.
Ook het rust geven van sleutelspelers in de halve finale was een goede zet.
Proficiat met de titel! Terechte overwinnaar. Ik heb ook de trainerstruc geprobeerd maar niet gelukt omdat ik tijdens het jaar al eens van trainer had gewisseld.
Ik ben een beetje ontgoocheld dat het weer net niet is gelukt maar besef ook dat jouw ploeg inderdaad bij de groten der soccerproject behoort.
Haha... nee ik had een bruiloft gisteravond en kwam toen thuis en wilde voor de zekerheid nog even checken of ik geen geblesseerden had na de sim van 22h.
Prachtig dit, geweldige rating, blij dat ik de trainer truc bewaard had tot het laatst.
Ook het rust geven van sleutelspelers in de halve finale was een goede zet.
Proficiat met de titel! Terechte overwinnaar. Ik heb ook de trainerstruc geprobeerd maar niet gelukt omdat ik tijdens het jaar al eens van trainer had gewisseld.
Ik ben een beetje ontgoocheld dat het weer net niet is gelukt maar besef ook dat jouw ploeg inderdaad bij de groten der soccerproject behoort.
Geniet van de titel.
Groetjes Claudia
Ik kan me aardig indenken hoe je je voelt, Bedankt voor de felicitaties.
Je was/bent een grote tegenstander!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white