Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jona
Member of the Soccer Project Association

Post by jona »

Nog iets dat me opvieL: Het team van X-tenzo lijkt me ouder dan 2 seizoenen geleden? Is dit erg of niet of kijk ik scheel?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
yockr

Post by yockr »

jona wrote:Nog iets dat me opvieL: Het team van X-tenzo lijkt me ouder dan 2 seizoenen geleden? Is dit erg of niet of kijk ik scheel?
Dat is normaal, zijn spelers zijn intussen al 2 jaar ouder :P En wellicht heeft hij niet veel jongere spelers bijgekocht...
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
jona

Post by jona »

yockr wrote:
jona wrote:Nog iets dat me opvieL: Het team van X-tenzo lijkt me ouder dan 2 seizoenen geleden? Is dit erg of niet of kijk ik scheel?
Dat is normaal, zijn spelers zijn intussen al 2 jaar ouder :P En wellicht heeft hij niet veel jongere spelers bijgekocht...
maja wat ik probeer te zeggen is: gaat ie Netanya achterna?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
sjoerd

Post by sjoerd »

Ik snap je punt echt niet Jona, het is toch meer dan logisch dat spelers ouder worden. :P :wink:
Of denk jij dat X-Tenzo met gemak even 11 nieuwe spelers haalt met even goede BP's en een jongere leeftijd? Echt niet! Dat kost 1) veel te veel geld en 2) veel te veel ts! :wink:
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ik ga dit seizoen nog eens proberen te winnen. De wedstrijden en de scheidsrechters komen nu veel beter uit voor mij. Dit seizoen had ik Maccbi en The Skunks achter elkaar en dan ook nog Maccbi op donderdag en The Skunks op vrijdag. Voor mij was het veel beter geweest als ik The skunks op donderdag, en Maccbi op vrijdag had gehad i.vm. de leeftijden. En als je maar één punt kan halen met een 149 en 145 rating, dan heb je gewoon pech. 3% beter en 1% slechter koste me sowieso al 5 punten. Ik denk dat ik nu misschien een betere kans maak op de titel omdat alles wat gunstiger lijkt. Ik heb nu ook The Skunks op donderdag dus kan ik op volle sterkte spelen. Ik probeer nu de rollen om te draaien. Ik kan thuis zeker een hogere rating halen dan hij bij mij thuis kan. Ik haalde laatst 148 uit, en dat betekent dus 150 thuis. Ik verwacht dus dat ik thuis win, en uit gelijk speel. Het zal voor alle teams lastig worden aangezien we het komende seizoen een mega sterk bezet veld hebben.

Ik ga vooralsnog Maccbi niet achterna. Ik zit er wel sterk aan te denken om na het volgende seizoen mijn SP cariëre te beëindigen. Als je aan de top wil blijven kost dat enorm veel tijd en energie, en bijde kom ik op het moment te kort. Ik heb de handel al een paar weken stilgelegt, en bij dit spel betekent dat sterke achteruitgang. Tuurlijk wil ik ook die A titel, maar als dat nu niet gaat lukken, dan gaat dat met dit team nooit meer lukken. Ik zal na dit seizoen dus de beslissing maken: stoppen, alles verkopen, of helemaal opnieuw beginnen. Zoals het er nu voorstaat wordt het waarschijnlijk met toch wel wat pijn in m'n hart stoppen. Ik denk niet dat ik dit spelletje gewoon alleen voor de lol kan spelen. Ik wil presteren en de beste zijn. Dat kan alleen met een hoop tijd een ijzersterk doorzettingsvermogen.

Ik heb heel erg veel bereikt binnen Sp, ondanks een tweede plaats geeft het me toch veel voldoening wat ik niet verwacht had. Alles binnen Sp is gelukt behalve de eerste plaats in A. Ik heb wel mooi met 10 gewonnen wedstrijden en dus 30 punten bovenaan gestaan en dat zegt ook wel wat. Ik heb dus eigenlijk wel een beetje het gevoel dat ik klaar ben met mijn missie. Nu zal na dit seizoen blijken: mission accomplished or mission failed. We gaan dus nog één keer voluit en hopen daarmee de titel te kunnen pakken. Het zou een zeer mooie afsluiter zijn.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Picco
Assistant Manager

Post by Picco »

X-Tenzo wrote:Ik ga dit seizoen nog eens proberen te winnen. De wedstrijden en de scheidsrechters komen nu veel beter uit voor mij. Dit seizoen had ik Maccbi en The Skunks achter elkaar en dan ook nog Maccbi op donderdag en The Skunks op vrijdag. Voor mij was het veel beter geweest als ik The skunks op donderdag, en Maccbi op vrijdag had gehad i.vm. de leeftijden. En als je maar één punt kan halen met een 149 en 145 rating, dan heb je gewoon pech. 3% beter en 1% slechter koste me sowieso al 5 punten. Ik denk dat ik nu misschien een betere kans maak op de titel omdat alles wat gunstiger lijkt. Ik heb nu ook The Skunks op donderdag dus kan ik op volle sterkte spelen. Ik probeer nu de rollen om te draaien. Ik kan thuis zeker een hogere rating halen dan hij bij mij thuis kan. Ik haalde laatst 148 uit, en dat betekent dus 150 thuis. Ik verwacht dus dat ik thuis win, en uit gelijk speel. Het zal voor alle teams lastig worden aangezien we het komende seizoen een mega sterk bezet veld hebben.

Ik ga vooralsnog Maccbi niet achterna. Ik zit er wel sterk aan te denken om na het volgende seizoen mijn SP cariëre te beëindigen. Als je aan de top wil blijven kost dat enorm veel tijd en energie, en bijde kom ik op het moment te kort. Ik heb de handel al een paar weken stilgelegt, en bij dit spel betekent dat sterke achteruitgang. Tuurlijk wil ik ook die A titel, maar als dat nu niet gaat lukken, dan gaat dat met dit team nooit meer lukken. Ik zal na dit seizoen dus de beslissing maken: stoppen, alles verkopen, of helemaal opnieuw beginnen. Zoals het er nu voorstaat wordt het waarschijnlijk met toch wel wat pijn in m'n hart stoppen. Ik denk niet dat ik dit spelletje gewoon alleen voor de lol kan spelen. Ik wil presteren en de beste zijn. Dat kan alleen met een hoop tijd een ijzersterk doorzettingsvermogen.

Ik heb heel erg veel bereikt binnen Sp, ondanks een tweede plaats geeft het me toch veel voldoening wat ik niet verwacht had. Alles binnen Sp is gelukt behalve de eerste plaats in A. Ik heb wel mooi met 10 gewonnen wedstrijden en dus 30 punten bovenaan gestaan en dat zegt ook wel wat. Ik heb dus eigenlijk wel een beetje het gevoel dat ik klaar ben met mijn missie. Nu zal na dit seizoen blijken: mission accomplished or mission failed. We gaan dus nog één keer voluit en hopen daarmee de titel te kunnen pakken. Het zou een zeer mooie afsluiter zijn.
Te begrijpen.
Missschien de beker proberen te winnen?
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

De beker is inderdaad een optie. Als ik daar voor ga, dan heb ik wel een hele grote kans die te winnen. Ik heb liever de A beker, maar als dat te hoog gegrepen lijkt dan gaan we voor de SP beker.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
el stino

Post by el stino »

naar mijn mening lijkt de beker voor X-tenzo geen goed idee. hij heeft een pak oude spelers van 29/30 jaar die meer fitheid verliezen en in die laatste week is dat enorm cruciaal om overeind te blijven tot de laatste wedstrijd :wink:

ik zie het zelfs eerlijk gezegd ook somber in voor de competitie voor hem. Skunks werd vorig seizoen kampioen en behoud dit seizoen gewoon zijn spelerskern versterkt met ervaring. het wordt een behoorlijk lastige pot om hem tegen te houden.

voor het moment zie ik niet direct iemand in staat om hem een heel seizoen lang te volgen. maar hopelijk duikt er toch ergens een belg of nederlander op uit het duister :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

el stino wrote:naar mijn mening lijkt de beker voor X-tenzo geen goed idee. hij heeft een pak oude spelers van 29/30 jaar die meer fitheid verliezen en in die laatste week is dat enorm cruciaal om overeind te blijven tot de laatste wedstrijd :wink:

ik zie het zelfs eerlijk gezegd ook somber in voor de competitie voor hem. Skunks werd vorig seizoen kampioen en behoud dit seizoen gewoon zijn spelerskern versterkt met ervaring. het wordt een behoorlijk lastige pot om hem tegen te houden.

voor het moment zie ik niet direct iemand in staat om hem een heel seizoen lang te volgen. maar hopelijk duikt er toch ergens een belg of nederlander op uit het duister :)
Ik ga nog wel wat jonge spelers kopen en ik heb ook al zijn ze wat ouder, wel veel kwaliteit rond lopen. Ik zie dus zeker wel een hele goede kans om de beker te winnen.

Wat de competitie betreft denk ik dat je wel gelijk hebt. Ik zal zeker wat wedstrijden gaan verliezen door leeftijden. Gelukkig is dat niet alleen bij mij het geval. Ook The Skunks zal hier tijdens het seizoen last van krijgen. Ik denk wel dat ik dichterbij hem kan blijven dan dit seizoen. Er zijn meer goede teams bijgekomen die het ons beide erg lastig kunnen en zullen maken.
Image
kvk dries

Post by kvk dries »

1-2 verloren van the shunks
vanaf nu spelen we met d-team
btw : geen enkel gelijkspel !
Isis

Post by Isis »

kvk dries wrote:1-2 verloren van the shunks
Ik snap eigenlijk niet waarom je nu al de handdoek gooit? :? Waarom probeer je het er niet het beste van te maken? Veel leuker voor jezelf en de competitie ......
kvk dries

Post by kvk dries »

Isis wrote:
Ik snap eigenlijk niet waarom je nu al de handdoek gooit? :? Waarom probeer je het er niet het beste van te maken? Veel leuker voor jezelf en de competitie ......
omdat ik liever dit seizoen voor de CL en de beker ga dit seizoen :)
want de 11e en 16e plaats gaan ook naar B.3 , waar ik ik el stino dan kan tegenkomen :)
het is niet omdat ik deze wedstrijd verlies hoor :D , ik wou gewoon eens kijken wat ik tegen een regerend a kampioen kon :)

alhoewel ik nu begin te twijfelen doordat maccbi en oprescu blijkbaar hun team aan het verkopen zijn .
Last edited by kvk dries on Mon Oct 15, 2007 12:00 pm, edited 1 time in total.
Raffin

Post by Raffin »

4-3 verloren tegen Kobylisy

jammer van mn rode kaart die normaal niet valt
el stino

Post by el stino »

kvk dries wrote:
Isis wrote:
omdat ik liever dit seizoen voor de CL en de beker ga dit seizoen :)
want de 11e en 16e plaats gaan ook naar B.3 , waar ik ik el stino dan kan tegenkomen :)
het is niet omdat ik deze wedstrijd verlies hoor :D , ik wou gewoon eens kijken wat ik tegen een regerend a kampioen kon :)

alhoewel ik nu begin te twijfelen doordat maccbi en oprescu blijkbaar hun team aan het verkopen zijn .
je komt mij vroeg of laat toch zoiezo tegen hoor :wink:

die laatste plaats pakken om bij mij te geraken, hoef je niet te doen. speel de eerste ronde maar voluit (met prioriteit voor de beker) en dan kun je op het einde van de rit nog altijd zien of je behoud pakt of de 11e plaats voor B.3 :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
sljivovica

Post by sljivovica »

Zo. Missie geslaagd. Eerste plaats in de A-divisie.
Ik kan neerkijken op 38.000 managers en zeggen; IK BEN DE BESTE!

:twisted: :twisted: :lol: :D :P :P
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”