Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team Board Member
3-2 verlies vanwege slechte TS, nu naar de 100% en dan hopen we volgende week op een 12 op 12.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
Je doet het goed, ik had vandaag een onverwachte winst, omdat ik niet geheel ervoor ging. Ik had sommige spelers rust gegeven na een zware competitie en UEFA dag gisteren.Guardian wrote:Nog steeds geen verlies in C-2 (Wel 1 onterecht gelijkspel)
Volgende week tegen de nummers 16, 6, 3 & 15
We hopen op een 12 op 12. Een 9 op 12 is een absolute must
Onze eerste achtervolger is instalatietechnicus (op 3 punten)
Hij moet tegen de nummers 7, 9, 5 en 4
Door zijn druk schema (vrb en vr) en zijn zwaarder programma hopen we dat tegen 5 november de puntenkloof minimum 6 punten is.
Op maandag 5 november is onze onderlinge confrontatie
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
vannacht 8-1 gewonnen van de laatste in de stand en zo blijven we goed meedraaien aan de top in C we staan gedeeltelijk eerste met celtic met elke 21 punten maar hij heeft beter doelsaldo .. dusja zo zijn we zeker tevreden met al 21 punten we hadden gehoopt op geen degradatie maar het ziet er voor ons toch goed uit nu
en maandag mogen we op verplaatsing gaan naar the rienaldos waar ik wss niets zal kunnen rapen ..

-
Kdenk het ookDen Uier wrote:Stom hé !!! Ik had hetzelfde voor deze week en dan 9% beter en thuisvoordeelpurple_white wrote:1-1 tegen FC Lundomet.... 6% beter thuis... mja, het leven kan hard zijn![]()
Misschien zit er wel een iemand een vloekske uit te spreken over onze reeks

EDIT: Vandaag dan ook nog eens een jeugdspeler gehad... Een sweeper met VS 70... en een agressie van 82% ... Heb ik ineens op de TL gezet!

-
Een zware week staat er te wachten voor mij. 4 moeilijke wedstrijden in de competitie 2 VrB finales en dan 2 wedstrijden voor de UEFA die ik moet winnen om enige aanspraak te kunnen maken voor de echte finale na mijn verlies van vandaag.
Het wordt waarschijnlijk een kwestie van keuzes maken. Ik ben er nog niet helemaal uit, nog even puzzelen voor mij.
Het wordt waarschijnlijk een kwestie van keuzes maken. Ik ben er nog niet helemaal uit, nog even puzzelen voor mij.
-
veel succes deze week, als je nog een goede speler tegenkomt moet je even seinen dan stuur ik even mijn scout naar je toeel stino wrote:net tijdens een interessant week gaan we voor 5 dagen en beetje cultuur opsnuiven in Berlijn![]()
Celtic zal tijdens deze periode even op ons team letten en we zijn er zeker van dat hij dit goed zal doen

Pff.. zware domper: In één weekend zijn m'n A GK, CB en RB geblesseerd uitgevallen voor langere tijd. De verdediging kent dus zware personele problemen, hopelijk kunnen we toch nog wat punten binnenslepen deze week.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9