Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
2e keer gedrawd dit seizoen tegen real madridas (de 7e in de stand) en de linieratings waren beide 135 dus ditmaal is het gelijkspel wel terecht. Hiermee heb ik voor de 4e keer dit seizoen puntenverlies geleden, helaas.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
-
Purple White kunnen bedwingen op eigen veld.
Ondanks een scheids van 98%, waren de linieratings nog 132 tegen 130 en heb ik met behulp van het thuisvoordeel de wedstrijd in mijn voordeel binnen kunnen halen. Mooie wedstrijd Purple
We hebben deze week een goeie week gehad, maar dat resulteert niet helemaal door in de stand van de competitie. Waar we deze week 8 op 12 hebben gehaald, zou dat eigenlijk 12 op 12 geweest moeten zijn. In de beide gelijke spelen waren we respectievelijk 1% en 3% beter. Maar goed, we staan nog steeds op een mooie 5e plaats.
De volgende week beginnen we met een moeilijke wedstrijd maandag; op verplaatsing bij de nr. 2 FC Cosi Fan Tutte.

Ondanks een scheids van 98%, waren de linieratings nog 132 tegen 130 en heb ik met behulp van het thuisvoordeel de wedstrijd in mijn voordeel binnen kunnen halen. Mooie wedstrijd Purple

We hebben deze week een goeie week gehad, maar dat resulteert niet helemaal door in de stand van de competitie. Waar we deze week 8 op 12 hebben gehaald, zou dat eigenlijk 12 op 12 geweest moeten zijn. In de beide gelijke spelen waren we respectievelijk 1% en 3% beter. Maar goed, we staan nog steeds op een mooie 5e plaats.
De volgende week beginnen we met een moeilijke wedstrijd maandag; op verplaatsing bij de nr. 2 FC Cosi Fan Tutte.
Prince88, proud manager of Fresh
-
Vandaag thuis kunnen winnen van de nr.3 Fc Praha. 2-1. Hiermee doen we een goede zaak. 7/12 deze week. Tevreden ? Ja en hopelijk doen we zo verder
Dat we vandaag wonnen is wel een goede zaak voor Purple White. Dat hij promotie nog zal binnen halen weet ik niet, maar het zal knap lastig voor em worden zolang ze bovenaan niet met de punten morsen 

-
ik weet het, maar ik heb echt een nieuwe nodig.real wrote: ja ik was ook op die CM aan het bieden en tons zagk dade overbood en da vonk ni leukma gmoogt hem hebben
ja .. deze nacht een pijnlijk gelijkspel gehaald had echt gehoopt op de overwinning deze nacht had 2 rode kaarten hij ook 1 maarja die 2de heeft de doorslag gegeven voor mij we waren wel nog 1 rating beter maarja dat was niet genoeg voor de winst
morgen mogen we tegen libo team op verplaatsing spelen ja hopelijk halen we daar toch wel een puntje
ondertussen zit ik me serieus te enerveren om die Cm binnen te halen. al 4 dagen zit ik met het hoogste bod en steeds op de valreep duikt er een ander team op dat 5% overbiedt

het is dan bovendien een 23-jarige Cm met agressie 62%, maar ik heb hem echt dringend nodig om volgend seizoen niet in de problemen te geraken. ondertussen al van 6,7M gestegen tot 9,5M. hopelijk accepteert de tegenpartij nu, anders kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen met zoeken

vandaag toch gewonnen met 132 rating ondanks dat we geen Rm ter beschikking hadden.

en in de rangschikking gebeurd er eigenlijk ook wel wat. na ons verlies van gisteren liep Rienaldos uit tot 9ptn. nu naderen we terug tot op 6ptn van de 2e plek.

Celtic blijft wel autoritair leider met 13ptn voor op me

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Guardian wrote:Guardian wrote:10 beter en 1-1 gespeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GVD weer met een mix van A en B spelers gespeeld
Vandaag 5 beter en weer een gelijkspel
2-2
in 2 dagen 4 punten bestolen!!!!
Leuke is dat ik nu geen CB heb voor donderdag, wanneer ik tegen de 2de in de stand speel
![]()
![]()
Vandaag 2 rode kaarten gekregen, nog steeds beter en ALWEER een rot gelijkspel

Laatste 4 wedstrijden 6 punten bestolen !!!!
en nog maar 4 punten voorsprong tov nummer 3...
moesten er 10 zijn

1ne keer de random tegen, OK
Maar 3 keer in 4 wedstrijden is teveel van goede!
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Beetje geluk gehad ja vandaag
Rode kaart en thuisvoordeel hebben me de (onverdiende) winst opgeleverd. Top 5 behoort nu toch weer tot de mogelijkheden.

Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
- Team Board Member
Dit weekend staat er 2 keer een beheerraad op de agenda om te beslissen hoe de toekomst van the rienaldos eruit zal zien. Het lijkt er sterk op dat het bestuur , trainers en spelers zich alleen maar kunnen verzoenen met een titel en omdat het team nu al 7 punten achterstand heeft op Celtic, zal voor de komende matchen de ervaring die jonge spelers kunnen opdoen belangrijk worden. Afwachten wat het wordt. Er werden ok al acties op touw gezet van supporters die zonder meer naar B willen.
o

seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
Morgen tegen de nummer 2 FC Cosi fan tutte. In de heenronde kon ik ze thuis nog in bedwang houden; 1-0 voor mij. Ditmaal zal ik op zijn veld mogen aantreden. Hij heeft bijna een voltallig a-elftal beschikbaar die allemaal zowel 100% moraal als 100% fitheid hebben. Het zal een lastige wedstrijd worden, maar we proberen minimaal een punt te pakken met een knipoog richting Purple White 

Prince88, proud manager of Fresh
-
-
5-2 Winst tegen SK Rakovnik met mn B-elftal. Cosi Fan Tutte verloor punten tegen Fresh, waar we hem zeer dankbaar voor zijn. En FP Praha verloor zijn wedstrijd tegen Strakapud. Nu staan we weer 3de op 4 punten van de 2de en 3 punten voor de 4de... En morgen moeten we op verplaatsing bij de 4de... het wordt dus weer bibberen...