jarnovic wrote:ja daar zullen we alles aan doen om die match te winnen, als we in de running willen blijven mag de kloof zeker niet vergroten.
we gaan voor winst, maar zijn tevreden met gelijkspel!!!
in ieder geval veel succes jokke!!!
Bedankt.
We gaan volop voor de overwinning en ik verwacht die dan ook.
u heeft de overwinning duidelijk verdient,
het zal zeer moeilijk worden om nog 2e te worden!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
jarnovic wrote:ja daar zullen we alles aan doen om die match te winnen, als we in de running willen blijven mag de kloof zeker niet vergroten.
we gaan voor winst, maar zijn tevreden met gelijkspel!!!
in ieder geval veel succes jokke!!!
Bedankt.
We gaan volop voor de overwinning en ik verwacht die dan ook.
u heeft de overwinning duidelijk verdient,
het zal zeer moeilijk worden om nog 2e te worden!!!
grtz jarnovic
Idd 3 % beter, maar je haalde toch een mooie 140% in de linieratings op verplaatsing en je was al 17 competitiewedstrijden ongeslagen.
Maar een 2e plaats zal er nog wel in zttien voor jou denk ik. Ik moet namelijk nog 2 spelers verkopen en dan kan ik er terug een aantal aankopen en dan verwacht ik voor mijn ploeg dat ze wel terug wat gaan zakken in de ranking.
De blessuregolf in mijn team heeft me nu al 4 punten gekost, ik hoop dat ik morgen wel weer eens alle posities kan bezetten met spelers die op hun eigen positie spelen.
Mijn eerste CF is terug van zijn 10 dagen blessure, mijn andere CF moet er nu nog 4.
Morgen en donderdag en vrijdag dient er gewonnen te worden anders maak ik het mezelf nog lastig ook.
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Je bent niet de enige. Ik heb 3 CB's, waarvan er 2 langdurig gekwetst zijn! Mijn A-CB was dan deze ochtend nog geschorst ook. Pas op, het kost mij geen punten, het valt relatief goed. Maar veel blessures op dezelfde positie wens ik niemand toe!
Deze nacht spelen we thuis de topper tegen Westel.
Wel spijtig dat we geen Lf en Lb kunnen op stellen wegens kwetsures en schorsingen. Het wordt serieus schuiven met het eltal. En wegens onze wat zwakkere teamspirit verwachten we dus niet al te veel.
jokke wrote:Deze nacht spelen we thuis de topper tegen Westel.
Wel spijtig dat we geen Lf en Lb kunnen op stellen wegens kwetsures en schorsingen. Het wordt serieus schuiven met het eltal. En wegens onze wat zwakkere teamspirit verwachten we dus niet al te veel.
dan word de kloof met Westel weer groter
best jammer, een gelijkspel zou het beste zijn e
doe je best e!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
A LM heeft rode kaart gepakt en mist de topper tegen de nummer 3. B-LM is gekwetst, dus het zal een noodoplossing worden, waardoor we de 2e plaats kunnen kwijtspelen. de rest van de ploeg is wel in form (voorlopig toch nog). Bij een overwinning slagen we een 4 puntenkloof met de 3e plaats...
Ik had je dan ook onderschat en had niet verwacht dat je nog zulke ratings zou halen ... Daar kom ik ff goed weg.
is goed resultaat, maar ik heb er helaas niet van kunnen profiteren, dus het blijft 6 ptn
grtz jarnovic
Wees gerust. De weg naar beneden is ingezet. Ik schat dat ik de 2 komende weken naar de 4e plaats ga zakken.
Sjarel wrote:
Ik had je dan ook onderschat en had niet verwacht dat je nog zulke ratings zou halen ... Daar kom ik ff goed weg.
Ik was idd nog 2% beter en haalde nog 141% in de linieratings en dit met een Cb op de LB.
Da's een keuze die je maakt hè...
Ik speel al sinds S11 totaal niet meer voor de beker, en als ik dat wel gedaan had, had ik nu niet in de A gestaan.
Misschien zelfs niet in de B.
Goede keuze geweest dus
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45