b3h3moth wrote:Gemakkelijk 3-1 gewonnen tegen de nr 7. Deze week is een makkelijke waarbij we ook 2 keer tegen een botteam moeten spelen.
Zo kan ik mijn a-spelers een beetje sparen voor een belangrijke VrB finale vrijdag.
Amai, gelukzak, ik heb geen enkel botteam en moet elke wedstrijd voluit gaan. Alleen af en toe wat minder agressie gebruiken, maar verder altijd met het A-team.
1 team is pas een weekske ofzo bot team in de heenronde had dat team nog een manager en het 2de bot team is ergens in het begin van het seizoen een botteam geworden.
Een gelijkspel gehaald tegen eerste in stand terwijl ik mijn ploeg niet had kunnen instellen, niet slecht dus.
De achterstand op tweede blijft 5 punten omdat deze ook gelijk heeft gespeeld.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Het gaat gewoon prachtig, 1-2 gewonnen en we lopen 7 punten uit op de nummer 2. Ik ga in 6 wedstrijden van 4 punten achter naar 7 punten voor, gewoon prachtig.
1-9 gewonnen met mijn b-team tegen het 2de bot team.
volgende week zal iets moeilijker worden. We moeten tegen de nr 2 en tegen de nr 3 spelen en tegen 2 rechstreekse concurrenten. We gaan voor minstens een 6/12. Misschien zit er wel meer in.
b3h3moth wrote:1-9 gewonnen met mijn b-team tegen het 2de bot team.
volgende week zal iets moeilijker worden. We moeten tegen de nr 2 en tegen de nr 3 spelen en tegen 2 rechstreekse concurrenten. We gaan voor minstens een 6/12. Misschien zit er wel meer in.
Win ff van de nummer twee en drie Moet maandag en dinsdag tegen computerteams en donderdag tegen de nummer twee. Vrijdag tegen de huidige nummer negen. Kan dus een mooie week worden
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523 Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!