Divisie B
Moderator: Moderator
Zo is het helemaal. Ik kies al heel lang voor de beker en heb er dan ook al enkele spannende laatste seizoensweken opzitten. Het is natuurlijk een loterij maar voor de titel in A kom ik toch niet meer in aanmerking.
SoccerProject: Can you manage it ?
-
- Member of the Soccer Project Association
Vandaag de kans gehad om op 3 punten van de leider te komen, die speelde 3-3 gelijk. Jammer genoeg bleef ik ook steken op 0-0. Ik was 1% beter, dus een gelijkspel is niet abnormaal te noemen. Ik vind het wel jammer, mijn kansen op de titel worden weer maar eens kleiner. Nu ja, echt groot zijn ze nog nooit geweest natuurlijk 

Team FC Bruggenhof
Deze nacht 1-1 gelijk gespeelt, ik was wel 2% beter maar met lage Ts was dat ingecalculeerd.
Westel laat wederom punten liggen.
Jumptown speelde gelijk en liet de kans liggen om aan te sluiten bij de top.
Xar is de winnaar van de speeldag en schuift op naar de 2e plaats.
Het blijft dus spannend aan de top.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
5 punten en nog 7 wedstrijden..
ik denk dat vrijdag de titel verdeeld wordt in de uitwedstrijd bij Bruggenhof..
we hopen hem te verslaan en daar het gat naar 8 punten uit te breiden.
Met een gelijkspel zouden we echter ook tevreden zijn
ik denk dat vrijdag de titel verdeeld wordt in de uitwedstrijd bij Bruggenhof..
we hopen hem te verslaan en daar het gat naar 8 punten uit te breiden.
Met een gelijkspel zouden we echter ook tevreden zijn

Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
ik zat jammer genoeg in luxemburg zonder internet, dus kon de ploeg niet optimaal opstellen...jokke wrote:Deze nacht 1-1 gelijk gespeelt, ik was wel 2% beter maar met lage Ts was dat ingecalculeerd.
de overwinning tegen westel is idd de keuze om niet in de beker voort te gaan, we willen eindigen in schoonheid en dan is er geen plaats voor een bekeravontuur...
hopelijk word de fout van vrijdag goedgezet met een 12 op 12
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
-
Mooie overwinning tegen AS Bosman! Ik gun hem zeker de titel, maar zou het erg gevonden hebben als hij die op mijn veld zou behaald hebben natuurlijk
Voor de 2e plaats blijft alles open: De nummers 2, 3 en 4 staan telkens 1 punt van elkaar! Bij verlies was ik naar de 4e plaats gezakt!

Voor de 2e plaats blijft alles open: De nummers 2, 3 en 4 staan telkens 1 punt van elkaar! Bij verlies was ik naar de 4e plaats gezakt!
Team FC Bruggenhof
Ik was niet echt verrast dat ik vanmorgen van jou verloor, je hebt een sterk team!jimman23 wrote:Mooie overwinning tegen AS Bosman! Ik gun hem zeker de titel, maar zou het erg gevonden hebben als hij die op mijn veld zou behaald hebben natuurlijk![]()
Ik pak de titel nu gewoon maandag in eigen huis! Wel zo mooi voor de fans.. En ik heb ook liever dat jij meepromoveert naar A dus wat dat betreft is het een gunstige uitslag. Wel jammer dat ik nu niet langer ongeslagen ben.
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
pffff
had er niet op gerekend dat XAR boven westel zou komen, nu word het zeeeeeer moeilijk om alsnog promotie te gaan afdwingen
en weer spelen we gelijk!!!!!! ondertussen het 12e duel dat op gelijkstand eindigt, beetje frustrerend wel
volgende week MOET 9/9 gehaald worden 2 zeer belangrijke en moeilijke thuismatchen tegen sparta palmeras en XAR op de laatste speeldag!!!
uitmatch is tegen de laatste, glorybuffalos met 0ptn dus die punten zijn al zoiezo binnen!!!
grtz jarnovic
had er niet op gerekend dat XAR boven westel zou komen, nu word het zeeeeeer moeilijk om alsnog promotie te gaan afdwingen
en weer spelen we gelijk!!!!!! ondertussen het 12e duel dat op gelijkstand eindigt, beetje frustrerend wel
volgende week MOET 9/9 gehaald worden 2 zeer belangrijke en moeilijke thuismatchen tegen sparta palmeras en XAR op de laatste speeldag!!!
uitmatch is tegen de laatste, glorybuffalos met 0ptn dus die punten zijn al zoiezo binnen!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
Onderschat de concurrentie niet Jarnovic. Ik denk dat als je teams bekijkt, jij naar pb's toe één van de sterkste bent, maar de agressie steeds in je nadeel speelt. Bij Westel, mezelf en SAT is dit het tegenovergestelde. Ik denk dat promotie zal gaan naar mezelf en Westel, hoop ik toch, alleen de posities liggen nog niet vast.jarnovic wrote:pffff
grtz jarnovic
Ik hoop tegen jou zeker de volle buit te pakken, al zal dit heel moeilijk worden, want we willen doorgaan in de beker ook. Daarnaast hebben we nog een rekening te vereffenen uit de heenronde ook hé. Waar ik 7% beter was en toch maar gelijkspeelde.
XAR
Guerriero
Ik heb even de gemiddelde BP van het A-team van Jumptown uitgerekend en dat is: 72.36 . Ter vergelijking de mijne is 72.72.poesken wrote:Onderschat de concurrentie niet Jarnovic. Ik denk dat als je teams bekijkt, jij naar pb's toe één van de sterkste bent, maar de agressie steeds in je nadeel speelt. Bij Westel, mezelf en SAT is dit het tegenovergestelde. Ik denk dat promotie zal gaan naar mezelf en Westel, hoop ik toch, alleen de posities liggen nog niet vast.jarnovic wrote:pffff
grtz jarnovic
Ik hoop tegen jou zeker de volle buit te pakken, al zal dit heel moeilijk worden, want we willen doorgaan in de beker ook. Daarnaast hebben we nog een rekening te vereffenen uit de heenronde ook hé. Waar ik 7% beter was en toch maar gelijkspeelde.
XAR
Guerriero
Volgend seizoen gaan we volop voor de 1e plaats in B3 zodat we eindelijk ons voorop gesteld doel (ooit spelen in A ) kunnen bereiken. Volgend seizoen plannen we alleen uitgaande transfers en dan kunnen we de Ts niet te hard laten zakken.
Manager van S.A.T
van mij zal je volgend seizoen niet veel last hebben. of te wel is het gedaan met sp oftewel alles verkopen en een reorganisatie...
ik ben er nog niet uit.
deze prestatie is mooi maar had gehoopt de A te bereiken en dan te stoppen...
maar nu dit objectief zo goed als uitgesloten is twijfel ik eraan om te stoppen, ik wil zo graag in de A terecht komen...
en voor de oudere te vervangen voor nog 1 seizoen zal de TS te veel afzien!!!
moet 6-7 spelers vervangen en verbeteren om volgend seizoen mee te kunnen!!!
dus afwachten wat de laatste 3 confrontaties zeggen, en hopen op een misstap van westel, het lot ligt niet in eigen handen dit seizoen!!!
grtz jarnovic
ik ben er nog niet uit.
deze prestatie is mooi maar had gehoopt de A te bereiken en dan te stoppen...
maar nu dit objectief zo goed als uitgesloten is twijfel ik eraan om te stoppen, ik wil zo graag in de A terecht komen...
en voor de oudere te vervangen voor nog 1 seizoen zal de TS te veel afzien!!!
moet 6-7 spelers vervangen en verbeteren om volgend seizoen mee te kunnen!!!
dus afwachten wat de laatste 3 confrontaties zeggen, en hopen op een misstap van westel, het lot ligt niet in eigen handen dit seizoen!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
-
het verhaal van jarnovic/darco zit erop.
jumptown verloor vandaag met een monsterlinierating tegen een evensterk sparta palmeras!!
maarliefst een linierating van 145-145, eveneens een clubrecord
maar dit alles mocht dus niet baten
ik geraak mathematisch niet meer bij de eerste twee
dus bij deze is dan ook de handoek in de ring gegooid!!!
morgen zullen wss nog 3 punten gepakt worden en tegen XAR zal verloren worden, er zijn namelijk direct bij het vernemen van het verlies 16 spelers op de transferlijst gezet.
nu zal afhangen van hoeveel er verdient word, wat er zal gedaan worden!!!
stoppen na 18 seizoenen SP of verderzetting, en nogmaals beter terugkomen(toch proberen)!!
bij de verkoop zullen geen deals gesloten worden dus geen moeite doen om te vragen!!
grtz jarnovic
jumptown verloor vandaag met een monsterlinierating tegen een evensterk sparta palmeras!!
maarliefst een linierating van 145-145, eveneens een clubrecord
maar dit alles mocht dus niet baten
ik geraak mathematisch niet meer bij de eerste twee
dus bij deze is dan ook de handoek in de ring gegooid!!!
morgen zullen wss nog 3 punten gepakt worden en tegen XAR zal verloren worden, er zijn namelijk direct bij het vernemen van het verlies 16 spelers op de transferlijst gezet.
nu zal afhangen van hoeveel er verdient word, wat er zal gedaan worden!!!
stoppen na 18 seizoenen SP of verderzetting, en nogmaals beter terugkomen(toch proberen)!!
bij de verkoop zullen geen deals gesloten worden dus geen moeite doen om te vragen!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
Dat betekent voor mij meteen dat ik geen kans meer maak op de titel. Jammer, ik had gehoopt op puntenverlies van XAR de laatste speeldag...
SoccerProject: Can you manage it ?