Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association

Post by TrAnEcId »

Ronde 11

maandag 24 juli 2006 (04:00 CET)

rollerbal ?? - ?? prutsersVK
Morometii RVL ?? - ?? FC Amoebe
AS Vlalex ?? - ?? FC Mira
Kz Legacy ?? - ?? TrAnEcIdS
FC Vortová ?? - ?? Beringen United
Blue ARA ?? - ?? De Slechte Spelers
Mado ?? - ?? Westel (thuisvoordeel + westel geschorste + blessures)
De Zoeloe's ?? - ?? Nike Itegem Football Club

Mijn pronostiek

Is wel op 3 min gebeurd, heb alleen bij mado en westel dieper gekeken in de ploegen :)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

TrAnEcId wrote:Lol darki, je moet tegen een E-er, dan moet je toch niet klagen? ok ja het zijn maar 4000 plaatsen maar toch ! :D je bent zoiezo al door?
Ben ik niet zo zeker van. Het is uit en ik mis 2 basisspelers door blessure en 2 door schorsing. We gaan ons best doen. :oops:

5-4-1 lijkt overigens steeds meer de ideale strategie.
dockseven

Post by dockseven »

ik denk dat mijn wedstrijd op penalties gaat uitdraaien
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

dockseven wrote:ik denk dat mijn wedstrijd op penalties gaat uitdraaien
Dat is altijd mijn grootste vrees want 9 keer op 10 verlies ik die. :oops: Nu ja, als die ene keer net in de bekerfinale is ...

Soit, ik ga er van uit dat elke ronde mijn laatste zal zijn, als we verder geraken is dat mooi.
Guardian

Post by Guardian »

Dark Tiger speelt graag underdog :lol: :wink:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Benjamin

Post by Benjamin »

Dark Tiger wrote:
dockseven wrote:ik denk dat mijn wedstrijd op penalties gaat uitdraaien
Dat is altijd mijn grootste vrees want 9 keer op 10 verlies ik die. :oops: Nu ja, als die ene keer net in de bekerfinale is ...

Soit, ik ga er van uit dat elke ronde mijn laatste zal zijn, als we verder geraken is dat mooi.
Als je je penaltyinstellinge gaat veranderen, dan mislukt het meestal de volgende keer en heb je er spijt van (is in mijn geval toch altijd zo)
FC Laguna > Trying to manage it !
Hoevi

Post by Hoevi »

ik heb 6 spelers op scherp staan..
beetje gokken morgen is nooit weg :D
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Guardian wrote:Dark Tiger speelt graag underdog :lol: :wink:
Vandaag weer een basisspeler extra geblesseerd, moet ik zeker tot donderdag missen. Het is niet meer spelen, we worden echt underdog. :wink:
dockseven

Post by dockseven »

op de laatste training van de dag valt ook nog is mijn A-Cb uit :s en ik zit ook al met 3 geschorsten waarvan 2 A-spelers. Hopelijk hebben mijn spelers vandaag nog op penalties getraind...
Benjamin

Post by Benjamin »

dockseven wrote:op de laatste training van de dag valt ook nog is mijn A-Cb uit :s en ik zit ook al met 3 geschorsten waarvan 2 A-spelers. Hopelijk hebben mijn spelers vandaag nog op penalties getraind...
Mss een tip: zoek naar het laatste gelijkspel van het team waar je tegen moet, en kijk hoe hij zijn penalty's instelde.. stel je keeper erop in en je wint ;) normaliter veranderd hij z'n penaltyinstellingen niet zo snel
zennekik

Post by zennekik »

Benjamin wrote:
dockseven wrote:op de laatste training van de dag valt ook nog is mijn A-Cb uit :s en ik zit ook al met 3 geschorsten waarvan 2 A-spelers. Hopelijk hebben mijn spelers vandaag nog op penalties getraind...
Mss een tip: zoek naar het laatste gelijkspel van het team waar je tegen moet, en kijk hoe hij zijn penalty's instelde.. stel je keeper erop in en je wint ;) normaliter veranderd hij z'n penaltyinstellingen niet zo snel
Bangelek systeem 8)
Sowieso instellen vanaf de volgende bekermatch waar ik niet te veel kans hebt, je weet maar nooit he ;)
Benjamin

Post by Benjamin »

Ach ja, dat heb ik toch wel geleerd uit mijn (bijna!) éénjarige ervaring met soccerproject intussen. Mijn andere 'tips & tricks' hou ik - logischerwijs - voor mijzelf. :) :P
zennekik

Post by zennekik »

Benjamin wrote:Ach ja, dat heb ik toch wel geleerd uit mijn (bijna!) éénjarige ervaring met soccerproject intussen. Mijn andere 'tips & tricks' hou ik - logischerwijs - voor mijzelf. :) :P
Als die manager ier toevalleg ook leest ben je wel met je 5 penalties gekloot en moet je maar hopen dat die die van jouw niet pakt :lol:
bats1903

Post by bats1903 »

Benjamin wrote:
Zouden er veel mensen zijn die de penalty's handmatig doen? Ik doe ze altijd automatisch.
ImageImageImage
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Vroeger stelde ik die handmatig in, maar dan verloor ik altijd. Nu staan ze op automatisch, maar dat helpt niet veel. :oops:

Loting kon dit keer niet slechter. Uit bij Westel, zal wel de laatste ronde zijn voor mij. Thuis had ik me nog een kans gegeven ... :(

Volgens mij gaat Westel de beker winnen.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”