rollerbal ?? - ?? prutsersVK
Morometii RVL ?? - ?? FC Amoebe AS Vlalex ?? - ?? FC Mira
Kz Legacy ?? - ?? TrAnEcIdS
FC Vortová ?? - ?? Beringen United Blue ARA ?? - ?? De Slechte Spelers Mado ?? - ?? Westel (thuisvoordeel + westel geschorste + blessures)
De Zoeloe's ?? - ?? Nike Itegem Football Club
Mijn pronostiek
Is wel op 3 min gebeurd, heb alleen bij mado en westel dieper gekeken in de ploegen
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
op de laatste training van de dag valt ook nog is mijn A-Cb uit :s en ik zit ook al met 3 geschorsten waarvan 2 A-spelers. Hopelijk hebben mijn spelers vandaag nog op penalties getraind...
dockseven wrote:op de laatste training van de dag valt ook nog is mijn A-Cb uit :s en ik zit ook al met 3 geschorsten waarvan 2 A-spelers. Hopelijk hebben mijn spelers vandaag nog op penalties getraind...
Mss een tip: zoek naar het laatste gelijkspel van het team waar je tegen moet, en kijk hoe hij zijn penalty's instelde.. stel je keeper erop in en je wint normaliter veranderd hij z'n penaltyinstellingen niet zo snel
dockseven wrote:op de laatste training van de dag valt ook nog is mijn A-Cb uit :s en ik zit ook al met 3 geschorsten waarvan 2 A-spelers. Hopelijk hebben mijn spelers vandaag nog op penalties getraind...
Mss een tip: zoek naar het laatste gelijkspel van het team waar je tegen moet, en kijk hoe hij zijn penalty's instelde.. stel je keeper erop in en je wint normaliter veranderd hij z'n penaltyinstellingen niet zo snel
Bangelek systeem
Sowieso instellen vanaf de volgende bekermatch waar ik niet te veel kans hebt, je weet maar nooit he
Ach ja, dat heb ik toch wel geleerd uit mijn (bijna!) éénjarige ervaring met soccerproject intussen. Mijn andere 'tips & tricks' hou ik - logischerwijs - voor mijzelf.
Benjamin wrote:Ach ja, dat heb ik toch wel geleerd uit mijn (bijna!) éénjarige ervaring met soccerproject intussen. Mijn andere 'tips & tricks' hou ik - logischerwijs - voor mijzelf.
Als die manager ier toevalleg ook leest ben je wel met je 5 penalties gekloot en moet je maar hopen dat die die van jouw niet pakt
Zouden er veel mensen zijn die de penalty's handmatig doen? Ik doe ze altijd automatisch.