Divisie A
Moderator: Moderator
Yes, 3 puntjes kunnen gaan nemen bij FC Bruggenhof, waardoor we nog 2 punten van de redding staan ... we zijn er nog niet, maar zijn toch al dichter bij !!
Nog 2 belangrijke matchen deze week tegen GloryBuffalos (thuis) en AC Rossoneri (uit). Deze laatste mag zeker niet verloren worden, zou zelfs gewonnen moeten worden ... we zien wel !
Nog 2 belangrijke matchen deze week tegen GloryBuffalos (thuis) en AC Rossoneri (uit). Deze laatste mag zeker niet verloren worden, zou zelfs gewonnen moeten worden ... we zien wel !
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
C?? :
-
jimman23
- Member of the Soccer Project Association
Jammer jammer jammer, elke belangrijke match is er wel iets dat tegenslaat! Buiten de 3 geschorste die ik vandaag moet missen valt na 6 minuten mijn LB uit, die CB die in de plaatskomt presteert maar 64. Op die manier is het onmogelijk om te winnen. Toch maar stilaan beginnen denken aan B?
Team FC Bruggenhof
-
X-Tenzo
Gewonnen met 0-1 van Westel, met een half gaar A team waren we niet zeker van de winst. We moesten aantreden met 2 B-spelers die maar 66 presteerden, en met 97% moraal bij alle spelers. Dat scheelt bij elkaar al gauw zo'n 24 punten aan prestatie. We hadden dus niet veel hoop op winst maar het is dan toch gelukt. Dit maakt het zure gelijke spel van de heenronde waar we maarlieftst 12% beter waren weer een beetje goed. Nu wonnen we wel met maar 1% linierating verschil, wat zit het spel toch raar in elkaar soms, toch blijft het briljant.
Donderdag AS Valex en dat wordt een lastige wedstrijd. Ik mis maar drie A middenvelders met Bp's 74,4 - 74,5 en 76 dus dat valt wel mee toch
Maar we geven de moed niet op, Valex zijn team is ook niet vrij van wat schade. We zijn in de winning mood en hopen dus 6 punten voorsprong op Valex te pakken
Donderdag AS Valex en dat wordt een lastige wedstrijd. Ik mis maar drie A middenvelders met Bp's 74,4 - 74,5 en 76 dus dat valt wel mee toch
Je vergeet te zeggen dat ik ook niet mijn volledige A-ploeg kon opstellen, dat ik maandag 4 Fr Cups speelde, waardoor ook mijn spelers geen 100% moraal hadden, en dat één van mijn beste spelers rood pakte...
SoccerProject: Can you manage it ?
-
X-Tenzo
Dat ben ik niet vergeten, ik heb er gewoon niet op gelet. Ik wist alleen dat je een speler had met een rode kaart. Ik had niet verwacht te winnen van je, ik heb geluk gehad dat je rood kreeg, anders ging ik gewoon ten onder. Maar ja, vorige wedstrijd had jij mazzel en nu heb ik dat.Sjarel wrote:Je vergeet te zeggen dat ik ook niet mijn volledige A-ploeg kon opstellen, dat ik maandag 4 Fr Cups speelde, waardoor ook mijn spelers geen 100% moraal hadden, en dat één van mijn beste spelers rood pakte...
Ik zie dat je dit seizoen voor 37,55M aan spelers hebt verkocht en voor 66,3M aan spelers hebt gekocht. Momenteel staat je winst van dit seizoen (enkel uit transfers) dus op min 28,75M. Hoe verwacht je dan dit seizoen nog aan 60 tot 75M te geraken? Heb je misschien nog andere grote bronnen van inkomsten?X-Tenzo wrote: Hoe ik het ga bekostigen, heel simpel. Ik maak zo'n 60 tot 75 miljoen per seizoen winst, dat is ongeveer wel standaard. Ik heb alleen nu twee weken vrijwel niet gehanded door de vakantie, daar was het gebruik van internet iets te duur voor. Toch heb ik in zes weken tijd zo'n 60 miljoen bij elkaar geharkt. Ik kan ongeveer twee tot drie toppers per seizoen aanschaffen voor mijn A-team, mijn oude spelers worden dan mijn B-spelers uiterraart
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
X-Tenzo
Ik verdien nog aardig wat aan vrb's natuurlijk zo'n 10 miljoen per seizoen tegenwoordig. Ik heb zo'n 8 miljoen per seizoen aan vr's en vrb stadioninkomsten, reclame 3 tot 5 miljoen. Dus dan zit je al aan zo'n 55 miljoen, en dan hoef ik niet eens meer te handelen. Zoals ik al zei: ''heel simpel''. Meestal verdien ik in het tussenseizoen het meeste geld. Ik begin ook al volop te handelen als ik zeker ben dat ik niet meer kan degraderen, die derde plaats is een leuke bijkomstigheid maar het boeit me niet als ik tiende word. Dit seizoen staat volledig in het teken van $$$$$. Ik heb nu ook nog een uitgetrainde jeudspeler op de tl staan uit mijn eigen jeudcentrum, waar al 6 miljoen voor DA voor geboden is. Dan heb ik ook nog een Cb gekocht van 84% voor 3,8 miljoen en die staat al weer op de tl, daar maak ik ook nog wel dikke winst op.Veg wrote:Ik zie dat je dit seizoen voor 37,55M aan spelers hebt verkocht en voor 66,3M aan spelers hebt gekocht. Momenteel staat je winst van dit seizoen (enkel uit transfers) dus op min 28,75M. Hoe verwacht je dan dit seizoen nog aan 60 tot 75M te geraken? Heb je misschien nog andere grote bronnen van inkomsten?X-Tenzo wrote: Hoe ik het ga bekostigen, heel simpel. Ik maak zo'n 60 tot 75 miljoen per seizoen winst, dat is ongeveer wel standaard. Ik heb alleen nu twee weken vrijwel niet gehanded door de vakantie, daar was het gebruik van internet iets te duur voor. Toch heb ik in zes weken tijd zo'n 60 miljoen bij elkaar geharkt. Ik kan ongeveer twee tot drie toppers per seizoen aanschaffen voor mijn A-team, mijn oude spelers worden dan mijn B-spelers uiterraart
Ik zit dus al heel ver boven die 28 miljoen waar jij het over had, dat zijn alleen al de transfers tot nu toe.
Match tegen GloryBuffalos werd vlotjes gewonnen ... nu nog AC Rossoneri punten afsnoepen en we kunnen deze week geslaagd noemen.
We zitten ook, voor het eerst dit seizoen, niet meer in de degradatiezone !!

We zitten ook, voor het eerst dit seizoen, niet meer in de degradatiezone !!
C?? :
C?? :
-
Raffin
Eventjes geluk dat door al mijn pech deze nacht, toch niet verloren werd
we waren nog altijd beter dan de pomp (die ook wat pech had, maar toch niet zoveel) en wonnen met 3-2
deze week 8/12
we blijven het goed doen en hebben nu 10 ptn voorsprong op de degradatieplaatsen
met nog vele moeilijke wedstrijden is dat geen overbodige luxe
we waren nog altijd beter dan de pomp (die ook wat pech had, maar toch niet zoveel) en wonnen met 3-2
deze week 8/12
we blijven het goed doen en hebben nu 10 ptn voorsprong op de degradatieplaatsen
met nog vele moeilijke wedstrijden is dat geen overbodige luxe
Woohoo ... 4 punten boven de degradatieplaatsen en dit door een 10 op 12 deze week.
Vandaag wel met héél véél geluk gewonne teen AC Rossoneri want we waren 2% slechter en het was een uitmatch, maar een beetje geluk mag ook
Nu dit nog volhouden om de thuismatchen te winnen en eventueel uit nog enkele punten te pakken en volgend seizoen wordt alsnog in de A-reeks doorgebracht
Vandaag wel met héél véél geluk gewonne teen AC Rossoneri want we waren 2% slechter en het was een uitmatch, maar een beetje geluk mag ook
Nu dit nog volhouden om de thuismatchen te winnen en eventueel uit nog enkele punten te pakken en volgend seizoen wordt alsnog in de A-reeks doorgebracht
C?? :
C?? :
-
X-Tenzo
Vannacht gewonnen tegen hekkensluiter GodsheideVV met 8-3, lekker voor het doelsaldo.
Maandag mogen we het weer opnemen tegen Maccbi Natanya. We missen een A-speler maar Maccbi ook. Als Vesalius gewoon wint is de spanning gewoon weer terug in de A-divisie, het verschil is dan nog maar 3 punten. Het is wel duidelijk dat Maccbi het langzaam aan een beetje moeilijker gaat krijgen, we sluipen nu vrij snel naar hem toe en dat is precies de bedoeling.
Maandag mogen we het weer opnemen tegen Maccbi Natanya. We missen een A-speler maar Maccbi ook. Als Vesalius gewoon wint is de spanning gewoon weer terug in de A-divisie, het verschil is dan nog maar 3 punten. Het is wel duidelijk dat Maccbi het langzaam aan een beetje moeilijker gaat krijgen, we sluipen nu vrij snel naar hem toe en dat is precies de bedoeling.