Beker
Moderator: Moderator
-
- Team President
Westel is alleen te kloppen als je op volle kracht in eigen huis kunt spelen of als je veel geluk hebt.Hoevi wrote:En dan maar Westel ontlopen is te hopen (als jouw prono klopt).Dark Tiger wrote:Mijn prono:
Westel 2 - 1 Beringen United
De Slechte Spelers 3 - 2 De Zoeloe's
Kz Legacy 3 - 3* FC Amoebe
FC Mira 3 - 2 prutsersVK
Geweldig woord trouwens dat pronostiek, moeten we in Nederland ook maar gaan gebruiken

Ik ga volgend seizoen elke week 1 speler verkopen zodat ik ook kan toewerken naar systemen met 5 of 4 verdedigers. CM's zijn te schaars en aanvallers te duur ...
-
- Member of the Soccer Project Association
Spijtige zaak indeed... Ik ging echt vcoor de win, en kon het ook gehaald hebben moest het nu een klein beetje meegezeten hebben...Raffin wrote:Gvd Bram.. tis weer es sp zoals we het gewoon zijn..
jaaloo..
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
Het is echt een schande dat je die wedstrijd verliest, niet voor jou maar voor de soccerproject simulator.TrAnEcId wrote:Spijtige zaak indeed... Ik ging echt vcoor de win, en kon het ook gehaald hebben moest het nu een klein beetje meegezeten hebben...Raffin wrote:Gvd Bram.. tis weer es sp zoals we het gewoon zijn..
jaaloo..
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
ik word precies nog goed
maar morgen mis ik twee spelers door blessure (ze komen morgen wel terug uit blessure, maar met zo'n fitheid kan je ze het veld niet laten opkomen...) en drie door schorsing, vrees dat hier een einde komt aan mn reisje door spbekerland
zullen er zeker nog voor gaan, je weet het nooit, maar we zijn op het ergste voorbereid (waren dat eigenlijk ook al voor de match van vanmorgen
)

maar morgen mis ik twee spelers door blessure (ze komen morgen wel terug uit blessure, maar met zo'n fitheid kan je ze het veld niet laten opkomen...) en drie door schorsing, vrees dat hier een einde komt aan mn reisje door spbekerland

zullen er zeker nog voor gaan, je weet het nooit, maar we zijn op het ergste voorbereid (waren dat eigenlijk ook al voor de match van vanmorgen

-
- Team President
Te vroeg.Hoevi wrote:als ik uit de beker lig, gaan mijn spelers in de verkoop, dus komen er weer enkele leuke CM's op de lijstDark Tiger wrote: Ik ga volgend seizoen elke week 1 speler verkopen zodat ik ook kan toewerken naar systemen met 5 of 4 verdedigers. CM's zijn te schaars en aanvallers te duur ...

-
- Team President
Alsof het nog niet erg genoeg was na 5' (van mijn C-rechtsback) en 39' (RF) een blessure van spelers waarvoor niemand op de bank zat. Anders hadden we er dicht bij gezeten.
Soit, ik had de voorspelling van de uitslag toch juist.
Volgende bekermatch 5 spelers geschorst.
En nu mag Westel weer thuis. Het lijkt wel alsof die de beker moet winnen.

Volgende bekermatch 5 spelers geschorst.

-
Zuur dat juist je flankspelers geblesseerd raken, centraal was het beter op te vangen. Maar ja, pech.... hoort erbij.Dark Tiger wrote:Alsof het nog niet erg genoeg was na 5' (van mijn C-rechtsback) en 39' (RF) een blessure van spelers waarvoor niemand op de bank zat. Anders hadden we er dicht bij gezeten.Soit, ik had de voorspelling van de uitslag toch juist.
![]()
Volgende bekermatch 5 spelers geschorst.![]()
Trouwens, vergeet niet dat Westel hiervoor ook Mado uit heeft moeten winnen hè.
Ooh, Hoevi, even off-topic: Wat doe je als je stopt? Je gaat dus alles verkopen, dus je gaat flink geld vangen. En dan? Dat geld weg laten vloeien met je team, of ga je het ook uitgeven?
Als je het uit gaat geven heb ik nog wel wat oude spelers die heeeeeeeeel erg duur zijn

Maar serieus, ik stem voor weg laten vloeien. Was er niet teveel geld in SP? Elke stuiver helpt

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
PFf, weer na penalty's gewonnen..
Nu weer eens thuis gelukkig.
Ik mis 3 spelers en mijn 2 beste CM's hebben allebei 2 gele kaarten..
Dat wordt kiezen welk systeem en welke spelers en toch proberen te winnen, wat een keuzes allemaal!!
Toch wennen, 3 dagen achter elkaar met mijn a-team spelen, niet goed voor de fitheid.
Ik ben toch voor maandag-dinsdag-donderdag-vrijdag volgend seizoen.
Maar goed, ik zei tegen Sjarel, dat ik voor de beker ging (dat zei ik in de 7e ronde) en dat ik hoopte tegen Westel in de finale te komen...
Hoe is het mogelijk..
Succes aan de andere 3, ik denk dat het hier afgelopen is.
Ik wilde afsluiten met de beker, maar het wordt zeer lastig.
p.s. alle spelers gaan in de verkoop en daarna verdwijnt mijn team als fc-team
Nu weer eens thuis gelukkig.
Ik mis 3 spelers en mijn 2 beste CM's hebben allebei 2 gele kaarten..
Dat wordt kiezen welk systeem en welke spelers en toch proberen te winnen, wat een keuzes allemaal!!
Toch wennen, 3 dagen achter elkaar met mijn a-team spelen, niet goed voor de fitheid.
Ik ben toch voor maandag-dinsdag-donderdag-vrijdag volgend seizoen.
Maar goed, ik zei tegen Sjarel, dat ik voor de beker ging (dat zei ik in de 7e ronde) en dat ik hoopte tegen Westel in de finale te komen...
Hoe is het mogelijk..
Succes aan de andere 3, ik denk dat het hier afgelopen is.
Ik wilde afsluiten met de beker, maar het wordt zeer lastig.
p.s. alle spelers gaan in de verkoop en daarna verdwijnt mijn team als fc-team
Waarom stop je ermee?? 

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>