Kdenk et ook,
Kheb trouwens heel mijnen tacktiek zo goe mogelijk op den uwe probere af te stelle.
Hopelijk werkt et
Maar gij zult wel winne, en alst zo is, dan zallet wel verdiend zen, want van mij winde ni zomaar.
Goed dat ge da zegt, dan zal ik die van mij morgen is voor de verandering aanpassen
Neen! Ge laat ze staan zoals et nu is
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh wrote:
Da wilt zeggen dat ge er overtuigd van zijt dat ge kunt winnen met die opstelling. Dus in theorie zou ik dan zowiezo al verliezen, waarom mijn opstelling dan nie aanpassen?
Darragh wrote:
Da wilt zeggen dat ge er overtuigd van zijt dat ge kunt winnen met die opstelling. Dus in theorie zou ik dan zowiezo al verliezen, waarom mijn opstelling dan nie aanpassen?
Neenee ik laat ze staan zoals ze staat
Ni echt , maar kheb daar wel nen tijd over na gedacht, en et zou dan spijtig zijn als da allemaal voor niks was hè
Maar als ge ze wilt verandere, dan doede da maar zuh. tis uw ploeg
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Svens0n wrote:Kunt ge best is aan Isis vragen denk ik, die moet da zeker weten. Want voor zo ver ik al gemerkt heb draagt die dat overal. Uitgaan, werk,..
Ah ok, merci voor de tip.
Kzalt dus wel is vrage.
Kwou net mijn instellingen veranderen ( wedstrijden plannen enzo ) enzie niet dat mijn ploeg gebaned is das niet cool
maar hoop dat ik rap mail krijg dat het een misverstan is want dit is nu al de 2d keer en de eerste keer was het omdat iemand mij wou hacken maar dan had ik mijn ploeg na een tijdje terug.
gewonne met 0-6 van de laatste :p lol ma blijf toch nog lekker ongeslagen op kop met maximum van de punten in mijn reeks de strijd om de 2e plaats is wel lekker spannend in mijn reeks
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
De winterstop is voorbij en de eerste wedstrijd van Afc Ajax Amsterdam was tegen The Globebrothers. Tot mijn teleurstelling heeft Afc Ajax Amsterdam verloren van hun met maar liefst 4-0.
Afc Ajax Amsterdam is nu de vierde ploeg die heeft afgehaakt voor de promotie. Wij staan nu met 12 punten achter The wolfpacs die daarentegen 6-0 heeft gespeeld tegen Fc Team 1011107.
En dan hebben we nog het team dat derde staat in de liga, het team met de rare tekens. Ze hebben met 2-1 gewonnen van Fc team 1011107.
We hebben ons nu een ander doel gesteld en dat is om alsnog derde te worden en daarmee een plaatsje vast te stellen voor volgend seizoen en dan misschien alsnog voor de eerste plek te gaan.
tussenstand
Pos Naam P T W D L + - +/-
1 the wolfpacs 48 16 16 0 0 64 5 +59
2 the globebrothers 42 16 14 0 2 54 11 +43