Damn, 4% procent beter en 25% agressiever... Maar als je naar de prestaties onderling kijkt, zag je dat ik eigenlijk wel onderlag...krcgenk wrote:En vandaag team#SoaD toch op een 0-0 kunnen houden
Die ratings, het is toch maar iets raar

Moderator: Moderator
met al het geluk?? mijn ploeg was gewoon beter dan de uwe en dan miste ik ook nog mijn topkeeper + de helft van mijn ploeg was uitgeput.( ik bekijk wel qua prestaties, want de ratings tellen toch niet)raoulio wrote:Over genaaid gesproken ben ik iets beter verlies ik nog, dat ik dan minstens gelijkspeel, dat is echt balen want die 3 punten had ik goed kunnen gebruiken, nu wil ik ook wel eens onverdiend winnen maar dat gebeurd niet![]()
Overpelt VV won thuis met al het geluk met 2-1, balen. Maandag MOET er gewonnen worden ( vandaag eigenlijk ook)
1 prutsersVK 26
2 Boca Juniors 25
3 RSCA Prince 25
4 Club Brugge FC 24
5 VegAttack 24
6 feyenoordie 22
7 Lazio 1900 20
8 Wevelgem City 20
9 Fort Boys M.. 17
10 Alhos Vedro.. 13
11 Overpelt VV 12
12 AC Rossoneri 11
13 Pinguins Of.. 9
14 Mindelo FC 9
15 snookey 7
16 Crystalthunder 4
Divisie B.1
Zo kan ik ook beginnen ja, m'n beste speler lag eruit wegens schorsing, m'n spelers waren net zo vermoeid want ze hadden maandag dinsdag en woensdag al gespeeld. Thuisvoordeel en prestatie is al berekend in linies dus de ploeg die daar hoger scoort is de betere ( ik dus) en daarbij 1% is niet veel idd maar verlies is dan zwaar onverdiend en tegen Alhos Vedros Fc had je precies hetzelfdewollie75 wrote:met al het geluk?? mijn ploeg was gewoon beter dan de uwe en dan miste ik ook nog mijn topkeeper + de helft van mijn ploeg was uitgeput.( ik bekijk wel qua prestaties, want de ratings tellen toch niet)raoulio wrote:Over genaaid gesproken ben ik iets beter verlies ik nog, dat ik dan minstens gelijkspeel, dat is echt balen want die 3 punten had ik goed kunnen gebruiken, nu wil ik ook wel eens onverdiend winnen maar dat gebeurd niet![]()
Overpelt VV won thuis met al het geluk met 2-1, balen. Maandag MOET er gewonnen worden ( vandaag eigenlijk ook)
1 prutsersVK 26
2 Boca Juniors 25
3 RSCA Prince 25
4 Club Brugge FC 24
5 VegAttack 24
6 feyenoordie 22
7 Lazio 1900 20
8 Wevelgem City 20
9 Fort Boys M.. 17
10 Alhos Vedro.. 13
11 Overpelt VV 12
12 AC Rossoneri 11
13 Pinguins Of.. 9
14 Mindelo FC 9
15 snookey 7
16 Crystalthunder 4
Divisie B.1
en trouwens als ge toch over de ratings zou beginnen die waren 125-126 en dan had ik nog een gehalveerd thuisvoordeel= winst voor mij
als ik nu uit had gespeeld spraken we over een geluksoverwinning
nou.. als er geen gekke dingen gebeuren ben ik volkomen kansloos, zeker met het gehalveerde thuisvoordeel. Jij hebt een team om van te watertanden! Nee Akki 1 ding is zeker, gij gaar voor de beker ;_) en dat is logisch.akki wrote:vandaag gewonnen van BK leeds, ksta 8 punten los van de tweede maar volgende week zijn de twee eerste matchen tegen de 4de en de 5de, zal niet gemakkelijk worden maar we gaan ons best doen
vrees ervoor, want donderdag zal je wsl ook mij A ploeg tegen hebben, doordat er vrijdag niet gespeeld wordt en de beker.Guardian wrote:don 20 apr 2006 (14:00 CET) rollerbal ?? - ?? The Guardians
VrB1 van de 2 moeten we toch winnendin 18 apr 2006 (04:00 CET) L rollerbal ?? - ?? The Guardians Stel in