Ik dacht dat het een SW was

Moderator: Moderator
Idd een duidelijk onverdiende overwinning, zelfs al had je die rode kaart. Ik snap hoe je je voelt Hoevi want ik hebt hetzelf ook geregeld meegemaaktHoevi wrote:nou ben ik ook eens het slachtoffer van random.
mijn % waren beter dan feyenoordie, mar toch verloren.
Er is nu een gat tussen mij en de kopgroep, maar ik heb een makkelijk programma.
Kijken wat het seizoen nog brengt.
Felicitaties aan feyenoordie uiteraard
Ik onterecht verloren (THUIS) van FC Amoebefeyenoordie wrote:Idd een duidelijk onverdiende overwinning, zelfs al had je die rode kaart. Ik snap hoe je je voelt Hoevi want ik hebt hetzelf ook geregeld meegemaaktHoevi wrote:nou ben ik ook eens het slachtoffer van random.
mijn % waren beter dan feyenoordie, mar toch verloren.
Er is nu een gat tussen mij en de kopgroep, maar ik heb een makkelijk programma.
Kijken wat het seizoen nog brengt.
Felicitaties aan feyenoordie uiteraardMaar moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben dat ik ook eens random in m'n voordeel is ik dacht al dat Sjarel een hekel aan me had
![]()
Danzij deze onverdiende overwinning sta ik wel nog aan kop in C1, heb nu 6 competitiewedstrijden op rij gewonnen.
Veel suc6 nog Hoevi dit seizoen en ik hoop dat je niet nog meer wedstrijden als deze krijgt.
FeliDaan.// wrote:ik ga morgen voor het eerst in mijn carriere 3-4-3 spelen
die van mij spelen 68 en 69 en mijn CM's spelen 66 en 63 dusjalobert wrote:FeliDaan.// wrote:ik ga morgen voor het eerst in mijn carriere 3-4-3 spelen![]()
Ik speel het al sinds jaar en dag. Alhoewel ik heel in het begin 4-3-3 speelde. Dat is nu ook weer mogelijk nu ik 2 goede CB's erbij (beiden zullen 67 gaan halen)