Zoals ik al zei: hij heeft een misselijkmakent team. Ik denk dat deze gast moeilijk is te verslaan voor heel veel managers met een iets hogere gemiddelde agrerssie. Als de scheids 40% of meer is gaat hij zijn voordeel pakken net zoals ik dat doe. Het gaat als je allebij met 100% agressie kan spelen om moraal, Bp, fitheid en Ts. Als één van de twee dat niet kan, is het verschil van de agressie instelling de allerbelangrijkste factor voor de winst, dat heeft hij heel goed door. Je kan met agressie van zogenaamd ''betere teams'' winnen, maar ja hebben ze dan alleen spelers met een betere Bp? Of hebben ze dan ook echt een beter team?yockr wrote:The Skunks: (B.1!)
72 + 73 + 70 + 73 + 72 + 72 + 70 + 71 + 75 + 73 + 74
gem. BP: 72,27
29 + 26 + 26 + 26 + 26 + 27 + 25 + 25 + 27 + 25 + 28
gem. leeftijd: 26,36
10 + 9 + 21 + 13 + 10 + 19 + 6 + 4 + 3 + 0 + 5
gem. agr: 9,09
Qua BP zit het team ze dus redelijk wat lager. Maar de leeftijd en de agressie zijn wel top.
Ik denk dat de teams met de echt super lage agressie zoals The skunks de toekomst hebben. Je kan beter spelers hebben met een Bp van 73 en 5% agrressie, dan spelers met 75 Bp en 30% agressie. Ik zeg dan: ondanks de hogere gemiddelde Bp, is het totale team slechter. In mijn ogen hoeft een manager met de beste spelers dus niet het beste team te hebben, sterker nog ik weet zeker dat dit zo is. Ik denk dat The Skunks nu al een beter team heeft dan Vesalius ondanks haar betere Bp's. Ik zeg dit met alle respect voor haar superprestaties tot nu toe, ik geef alleen een voorzichtige prognose. Ik denk dat The skunks voor een 3e plaats gaat spelen volgend seizoen en dan groeien zijn spelers nog sterk door ervaring. Ik moet dus echt volledig aan de bak en Maccbi zeker.
Dat wordt wat zeg volgend seizoen, Ik ben zeer content dat ik met deze mensen kan strijden om de titel. Het is een eer om tegen alle (toekomstige) toppers uit A te spelen. Er is meer nodig dan een beetje tijd om een team in A goed te runnen, en mijn diep respect gaat echt naar al deze managers. Sp is echt een way of life geworden al klinkt het vrij ziek, maar het geeft gewoon een geweldig gevoel als je er dan eindelijk na 1,5 jaar bij de beste van bijna 40.000 mensen hoort. Ik ga nu een beetje offtopic maar dit mag ook wel eens gezegd worden, ik maak gewoon een diepe buiging voor de mensen die daar spelen of gaan spelen. De winnaar is al weer bekend, maar dat wist iederéén aan het begin van het seizoen al.
Veel succes iederéén die er volgend seizoen (weer) gaat spelen, een beetje vroeg maar dan ben ik in ieder geval de eerste!