bweek, dat zijn lange periodes, ontsla die FysiotherapeutTomverveld wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 10:21 am Speler Mollez (LM) vanmorgen terug van een 10 daagse blessure. 10 uur de eerste wedstrijd en wederom voor 10 dagen geblesseerd![]()
![]()

Moderator: Moderator
bweek, dat zijn lange periodes, ontsla die FysiotherapeutTomverveld wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 10:21 am Speler Mollez (LM) vanmorgen terug van een 10 daagse blessure. 10 uur de eerste wedstrijd en wederom voor 10 dagen geblesseerd![]()
![]()
Van pech gesproken, da's bijna een half seizoen onbeschikbaar...mr charlie wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 12:26 pmbweek, dat zijn lange periodes, ontsla die FysiotherapeutTomverveld wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 10:21 am Speler Mollez (LM) vanmorgen terug van een 10 daagse blessure. 10 uur de eerste wedstrijd en wederom voor 10 dagen geblesseerd![]()
![]()
![]()
Ja alsof het alleen hem overkomt. Het is mij ook een aantal keer overkomen, erg vervelend wel. Maar om er een persbericht aan te wijden? In het echte voetbal wint de beste team ook niet altijd, dat heb dan ook wel wat.mr charlie wrote: ↑Fri May 24, 2024 2:53 pm Bullshit game..........
Bullshit rules.........
me_dinamo , weet iemand waarom?
edit gevonden
verloren door random, 149-150 en 3-2 verlies door een penalty te missen
duidelijk geen gentelmen igv verlies/pech
Die krijg je ook als je een gratis speler aantrekt en die daarna redelijk snel verkoopt... zal daarvan misschien zijnmr charlie wrote: ↑Thu Jun 27, 2024 3:07 pm Valsspelers rapporteren
Er zijn(is) reeds 12 cheat report(s) over deze manager. - Mr Charlie ( Sparta Palmeiras )
duidelijk dat ik in transfermode ben...
Knap gedaan!mr charlie wrote: ↑Fri Jun 28, 2024 7:19 am onderstaande actie kan er vreemd uitzien: speler heeft nog 5 skills onvolledig, geen topper maar ook geen duts dus geen idee waarom unknown opnieuw heeft ontslaan
8 jun 2024 Sparta Palmeiras 116 Gabriel Dargaj heeft getekend bij zijn nieuwe ploeg Sparta Palmeiras .
6 jun 2024 FC Unknown 116 Het contract van Gabriel Dargaj bij FC Unknown werd stopgezet, Gabriel Dargaj werd ontslagen!
4 jun 2024 FC Unknown 116 Gabriel Dargaj werd verkocht voor € 2.500.000,00 aan FC Unknown .
16 mei 2024 Sparta Palmeiras 116 Gabriel Dargaj heeft getekend bij zijn nieuwe ploeg Sparta Palmeiras .
13 mei 2024 Trip to Prague 116 Het contract van Gabriel Dargaj bij Trip to Prague werd stopgezet, Gabriel Dargaj werd ontslagen!
ik heb er ook last van, hopelijk is het een zomerdipje omdat er veel in de zon liggen relaxen