Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association

Post by Smoje »

Raar maar waar , maar ik heb mijn twee matchen tijdens mijn ban gewonnen. Dit is een mix van A-B-C elftal. Ik heb nu wel spelers met een moraal die zeer laag is (mijn A-kern) + andere spelers die volledig fitheid kwijt zijn en blessure's. (omdat altijd delfden speelden en ik speelde veel vrb's.

'k Vind het wel jammer , mijn twee spelers stonden op kop in de topschutterslijst , en nu zijn ze gedaald. Ook jammer voor mijn doelpuntensaldo. Heb 2-1 gewonnen in een match die ik zwaarder zou gewonnen hebben.

Maar toch : 55/57
lobert

Post by lobert »

TS is nu 85 %, maar eind deze week is het weer 100 %. Dit wordt een leuk weekje, we spelen tegen 1 'concurrent' (staat al 16 punten achter), heeft een aardig team en dus zou een verlies wel eens kunnen. Maar natuurlijk verwachten we een overwinning. Onze B en C-spelers hebben allemaal hun moraal bijna op 100 %, dus dat is ook weer mooi.

Veel posities zijn nu heel sterk bezet, zoals GK met 1 speler met bp 71, eentje die 83 % en 68/69 gaat halen en eentje van 83 % die ook min. 68 gaat halen. Sterker dan dit kan haast niet :D

Ook LF is goed bezet, met 1 bp 69, 1 bp 67 en een speler die 83 % - 85 % wordt.

Niet te vergeten RM, RF, LM en RB natuurlijk.

We zijn dus echt een topteam in de breedte aan het worden en dat is nodig om het tot A te schoppen.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
lobert

Post by lobert »

4-3 gewonnen, 132 rating met 85 % TS en een B-CF. Ik was 9 % beter, maar het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk :

Geluk dat je wint
Of pech dat het maar 4-3 is :wink:

Maar dat doet er niet toe, we staan nog steeds 1e, onze RF staat met 16 goals slechts 2 doelpunten achter op de nummer 1 en onze voorsprong op de nr. 2 in de stand is opgelopen tot 11 punten.

TS is al 89 % en bijna alle spelers zijn voltraind qua skills en moraal.
LensDreamTeam
Smoje

Post by Smoje »

Zeer raar , tweede puntenverlies dit seizoen (2x gelijkspel)... Mijn beste CF geblesseerd (87%)...daarom speelde er een veel mindere. Maar dat kan de reden niet zijn. Het was tegen een staartploeg , op zijn plein en de beste prestatie van zijn speler was 68 , vervolgens 65,65...en lager... Mijn minste prestatie was 66....dus ik versta niet dat ik nog verloren heb , mjin aanval was ook veel beter.
barto

Post by barto »

mss was zijn agressie veel hoger?
Smoje

Post by Smoje »

barto wrote:mss was zijn agressie veel hoger?
Mijn style : 100%
Agressie : 40% (omdat ik met veel bijna-geschorsten zit en ik bijna elke match een strenge arbiter heb).

Hij : style : 75%
agressie : 60%
wannesvdh

Post by wannesvdh »

Smoje wrote:Zeer raar , tweede puntenverlies dit seizoen (2x gelijkspel)... Mijn beste CF geblesseerd (87%)...daarom speelde er een veel mindere. Maar dat kan de reden niet zijn. Het was tegen een staartploeg , op zijn plein en de beste prestatie van zijn speler was 68 , vervolgens 65,65...en lager... Mijn minste prestatie was 66....dus ik versta niet dat ik nog verloren heb , mjin aanval was ook veel beter.
hij was in totaal 5% slechter, dat hij gelijkspeelt is geluk voor hem
dat hij zo'n hoge rating had kwam door hogere agressie en thuisvooreel(teamspirit was geen groot verschil)
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
ck
Team Manager

Post by ck »

lobert wrote:4-3 gewonnen, 132 rating met 85 % TS en een B-CF. Ik was 9 % beter, maar het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk :

Geluk dat je wint
Of pech dat het maar 4-3 is :wink:

Maar dat doet er niet toe, we staan nog steeds 1e, onze RF staat met 16 goals slechts 2 doelpunten achter op de nummer 1 en onze voorsprong op de nr. 2 in de stand is opgelopen tot 11 punten.

TS is al 89 % en bijna alle spelers zijn voltraind qua skills en moraal.
inderdaad, mijn bouaouzan heeft 2 rozen meer. Enkel spijtig dat ie zoveel geschorst is...
Seizoen 6: 3de in G693
Seizoen 7: 1ste in G693
Seizoen 8: 1ste in F231
Seizoen 9: 2de in E77
Seizoen 10: 5de in D25
Seizoen 11: 2de in D25
Seizoen 12: 16de in C9
lobert

Post by lobert »

Vandaag redelijk gemakkelijk 1-3 gewonnen, terwijl gevreest werd voor een gelijkspel of nederlaag. 130 % rating gehaald, dus dat is ook mooi. Nu hopen dat we het vol kunnen houden.
LensDreamTeam
lolo13

Post by lolo13 »

1-6 Gewonnen 8)
3 in F151 - 3 in F151 - 1 in F151 - 6 in E51 - 2 in E5 1 - Behoud in D17

Image

even matt nadoen :wink:
lobert

Post by lobert »

TS alweer 92 % 8)

CF jeugdspeler heeft koppen 88 en nog niet maxed 8)

Vanmorgen in VRB 5-3-2 gespeeld 8) Wel 1-0 verloren :(
LensDreamTeam
Smoje

Post by Smoje »

1-0 gewonnen. Mix van A en B. En veel vermoeide spelers (ik let er gelijk minder op tegenwoordig , dus spelen ze veel vrb's ook mijn A-kern en ja...). Voor mijn ban , lette ik er meer op.

Volgende match tegen de tweede en uiteraard weer zonder....Cf. Mijn beste geblesseerd , mijn tweede geschorst , mijn derde op de transferlijst.
Sep

Post by Sep »

ik kom eraan :D
Devastar
Assistant Manager

Post by Devastar »

Kben ietske aan het stijgen. Ik kom uit klasse E en ben voor het eerst in klasse D.
Ksta voorlopig uit de degradatiezone en ik hoop dat zo te houden. Ook is een verjonging van de ploeg noodzakelijk want anders zou het binnen 2 seizoen wel eens bergaf kunnen zijn!

Als we dit onder controle hebben kunnen we weer verder kijken om te groeien.
Pol Debosduif

Post by Pol Debosduif »

Beste collega's,
met het oog op volgend seizoen zou ik graag mijn ploeg nog wat versterken.
Op welke posities zou ik dit best doen volgens jullie?
Of zou ik best een top-CB kopen en terug omschakelen naar een 433 opstelling?

Ik zou het heel erg appreciëren mochten jullie me wijze raad kunnen geven, maar het is mss best als jullie dat via PB of via SP zelf doen.
Kwestie van dit topic niet teveel te verpesten. :D

Alvast bedankt.
Manager van Los Mariachis
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”