Thuis 2-0 gewonnen vanmorgen tegen KFC De Meisjes, ondanks rode kaart (2x geel). Scheids rond 25%, speelde met 80% agressie.
Maar dus wel zes op zes, schoner beginnen kan niet.
2 gespeeld 6 punten! had ik niet durven dromen.. meteen mijn doelstelling maar iets bijgesteld.. Ik wil zo lang mogelijk meedoen om promotie.. en zodra dat niet meer kan.. laat ik de competitie lopen.. en ga ik oz veel mogelijk vr. bekers proberen te winnen ik heb er nl. nog maar 1 gewonnen
6/6 Zelfs met men b-team win ik van de op papier sterkste tegenstander. Wel goed begonnen is half gewonnen zegt men soms in de volksmond. Khoop alleen dat ik niet zal tweed eworden ofzo want ik denk niet dat ik het zou overleven in D :s Maarja nog een hele lange weg te gaan wie moet ik nog tegen degradatie aankijken :d
qwerty wrote:Ben nieuw in E , Heb 1/6 nu maar teamspirit van 6 dusja de 2de helft zal beter zijn en ik ben toch bijna zeker dat ik wel het behoud ga halen
Maar ik heb een vraag.
is het verstandig om uw ploeg op te stellen die SPMT aanraad ? Want bij mij verschilt dat dikwijls.
van 4-3-3 naar 3-4-3 naar 3-5-2 naar 4-4-2 ...
Geeft hij misschien de beste opstelling voor de eerstkomende wedstrijd ofzo ?
yuuu
Hij kijkt inderdaad naar hoe je spelers er nu voor staan.. Ik heb hetzelfde.. hij geeft ook af en toe andere opstelling aan..
1-1 vanmorgen en daar mag ik niet over klagen. Want weer een rode kaart gekregen, nu voor mijn beste CB. Sta nu mooi derde . Hopelijk morgen winst thuis en een mooi einde van de 1e week.
Het sprookje duurt voort 12 punten uit 4 wedstrijden na de 2-1 overwinning van vandaag en dat terwijl ik niet echt voor promotie ging hopenlijk is het sprookje pas afgelopen aan het eind van het seizoen
2e hattrick op rij door mn RF, mn nieuwste aanwinst
gelijk aan kop bij de topscorers met 6 goals
Dat is lekker z'n RF, die wil ik ook wel in mijn team hebben.
Het seizoen is goed voor mij begonnen 12/12 ben dus niet ontevreden, volgende week speel ik op donderdag en vrijdag 2 wedstrijden tegen mogelijke promotie kandidaten, het wordt dus een spannende week op SP voor mij.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
crazy hairs wrote:een onverwachte overwinning in het huis van FC pee : 3-2
mss dat we dit jaar eens echt voor de titel kunnen meedoen
Jep.... de slechtste stand van Fc Pee in jaren!
2 thuisnederlagen en een beschamende 4 op 12.
Mijn lage TS speelt me zwaar parten, alsook feit dat ik me mispakt heb op nieuwe strengheid scheidsen... (tot nu toe alleen maar scheidsen van 80%...)
But crazy hairs.... ik geef me nog nie gewonnen, nieuwe evaluatie eind van komende week!
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8