Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jimman23
Member of the Soccer Project Association

Post by jimman23 »

Noppp wrote:Lekkere zege voor me, 3-4 op Bruggenhof.
Donderdag de topper tegen Forza Buffalo-forum. Ben erg benieuwd of het thuisvoordeel me zal helpen!
Jammer voor mij. Ik voel me serieus bekocht door die 2 reode kaarten! Die 2 spelers zijn 36 en 44% agressief, terwijl jij even agressief speelt. Je 2 spelers van 48 en 71 (!) agressief pakken slechts geel.

Door dit voorval verlies ik vandaag en donderdag sta ik ook nog eens verzwakt aan de aftrap! 2 keer bestolen dus eigenlijk.
jimman23

Post by jimman23 »

Wat niet wegneemt dat je terecht gewonnen bent hé! Dat wil ik toch wel even duidelijk zeggen! Je zal een sterke kandidaat zijn voor de titel!
OscarCookie

Post by OscarCookie »

jimman23 wrote:Wat niet wegneemt dat je terecht gewonnen bent hé! Dat wil ik toch wel even duidelijk zeggen! Je zal een sterke kandidaat zijn voor de titel!
respect.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Raffin

Post by Raffin »

OscarCookie wrote:
jimman23 wrote:Wat niet wegneemt dat je terecht gewonnen bent hé! Dat wil ik toch wel even duidelijk zeggen! Je zal een sterke kandidaat zijn voor de titel!
respect.
waarheid..
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Die 2 rode kaarten zijn inderdaad erg belangrijk.
We namen beiden het risico door hoog in te zetten qua agressie.
Succes donderdag!

Hopen dat je gelijk krijgt betreffende je opmerking over de titel.
Last edited by Noppp on Tue Oct 17, 2006 5:56 pm, edited 1 time in total.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
akki

Post by akki »

ik ga proberen daar toch iets of wat spelbreker in te zijn. :wink:

Mag ook wel wat ambities hebben hé :wink:
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Verdiende overwinning op FC Keisarit, en donderdag de aartsmoeilijke uitmatch tegen Nop's Heroes, dat verrassend genoeg gaan winnen is op FC Bruggenhof. Een verlies is ingecalculeerd, elk punt is meegenomen. In SP kan veel, dus we wachten af :)
Raffin

Post by Raffin »

akki wrote:ik ga proberen daar toch iets of wat spelbreker in te zijn. :wink:

Mag ook wel wat ambities hebben hé :wink:
maar genen dikken nek krijgen :twisted:
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Oververdiend punt uit bij Nop's Heroes! Was in totaal zelf 1% beter, nadat de 'verkeerde' speler bij de tegenstander een rode kaart pakt. Heel gelukkig met het punt, waardoor we eerste blijven :)

Morgen thuis tegen Beringen United, en volgende week alweer twee uitwedstrijden... De heenronde is totnutoe heel lekker verlopen :)
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Samen 4 punten in 2 dagen, ging uit van 6...
Helaas nekte een rode kaart me tegen Forza Buffaloforum, anders had ik hem wel gehad.

Maar goed, maandag beginnen we weer met 3 schorsingen aan de nieuwe week.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
jimman23

Post by jimman23 »

9 op 12 in aartsmoeilijke week! Ik ben echt blij, begin deze week was er een kleine treurnis vanwege een thuisnederlaag, maar na de overwinning op Keisarit (die echt wel een slechte week achter de rug heeft) en de thuiszege tegen Mado staan we derde op 3 punten van de leider! Sinds dinsdag hebben we 2 uitgaande en 3 inkomende transfers gedaan, dus TS was steeds tussen de 85 en de 90% tijdens de competitiematchen. Ik had dan ook maar op 3 op 12 gerekend!
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

TrAnEcId zijn TS stijgt met mondjes maat miniem % bij %... Hopelijk kunnen we tegen dat we in B zijn terug op 100% zitten om dan te blijven in B en dan opnieuw te verversen... De rotte appels tussen de jeugdspelers uit halen ;) op die manier kunnen we miss wel met een top team terug in C geraken en dan terug vechten met een jong en niet agressief ploegje in A geraken...

I know, im dreaming... But what if my dream comes true ;)

grtz
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Noppp wrote:Samen 4 punten in 2 dagen, ging uit van 6...
Helaas nekte een rode kaart me tegen Forza Buffaloforum, anders had ik hem wel gehad.

Maar goed, maandag beginnen we weer met 3 schorsingen aan de nieuwe week.
Gisteren kreeg je idd een onterechte rode kaart, er verdiende een andere speler rood, die veel agressiever was. Je speelde heel agressief :shock: En toch krijgt die speler dan maar geel. Nuja, kronkels van het spel zeker?

Vandaag met B-ploeg 2-0 gewonnen van Beringen United, waardoor we de loodzware 3e week met 7/12 en een goed gevoel afronden :)
sljivovica

Post by sljivovica »

Badbuffalo wrote: Gisteren kreeg je idd een onterechte rode kaart, er verdiende een andere speler rood, die veel agressiever was. Je speelde heel agressief :shock: En toch krijgt die speler dan maar geel. Nuja, kronkels van het spel zeker?
Probeer het eens zo te zien:

100% agressie = Materazzi. Hufter. Schopt, slaat, knijpt en bijt :wink: de hele wedstrijd, elke wedstrijd, en krijgt toch niet altijd rood. Zelfs niet altijd geel.
25% agressie = Simons. Aardige jongen. Maar soms moet je gewoon een overtreding maken, en krijg je geel. Zal in z'n carriere ook vast wel eens tegen rood aanlopen. Shit happens.

Het is niet zo dat 100% agressie meteen betekent dat die speler 90 minuten lang doodschoppen uit loopt te delen hè....

Daarom moet je de gele kaarten niet per wedstrijd belichten, maar over het hele seizoen. Dat een andere speler die kaart had moeten krijgen kun je pas zeggen als je de wedstrijd gezien hebt, en dat zit er voorlopig nog niet in op SP :wink:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

sljivovica wrote:
Badbuffalo wrote: Gisteren kreeg je idd een onterechte rode kaart, er verdiende een andere speler rood, die veel agressiever was. Je speelde heel agressief :shock: En toch krijgt die speler dan maar geel. Nuja, kronkels van het spel zeker?
Probeer het eens zo te zien:

100% agressie = Materazzi. Hufter. Schopt, slaat, knijpt en bijt :wink: de hele wedstrijd, elke wedstrijd, en krijgt toch niet altijd rood. Zelfs niet altijd geel.
25% agressie = Simons. Aardige jongen. Maar soms moet je gewoon een overtreding maken, en krijg je geel. Zal in z'n carriere ook vast wel eens tegen rood aanlopen. Shit happens.

Het is niet zo dat 100% agressie meteen betekent dat die speler 90 minuten lang doodschoppen uit loopt te delen hè....

Daarom moet je de gele kaarten niet per wedstrijd belichten, maar over het hele seizoen. Dat een andere speler die kaart had moeten krijgen kun je pas zeggen als je de wedstrijd gezien hebt, en dat zit er voorlopig nog niet in op SP :wink:
Da's idd waar, en daarom moeten we het nog steeds puur statistisch bekijken, en komt zoiets vreemd over. Maar mij hoor je niet klagen, het heeft uiteindelijk niet in m'n nadeel uitgedraaid, dus heb ik gewoon geen reden tot klagen.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”