1-3 gewonnen. Enkele B-kerners en een C-kerner (met 65% moraal) de kans gegeven. Die C-kerner gaf ik de kans omdat mijn beste morgen paraat moet staan tegen de vierde en hij al twee gele kaarten had.
Het was al lang duidelijk dat de titel binnen is. Maar nu ben ik mathematisch zeker van promotie. (21 punten voor op derde).
Ik sta 17 punten voor op de tweede. Dus nog 1x winst op de zes wedstrijden en het is mathematisch ook een zekerheid.
Vlot gegaan dit seizoen , TS heeft blijkbaar toch invloed
Same for me here.. Ook bijna constant zeer hoge TS gehad, dus bijna alles gewonnen en nu al zeker van promotie. Alhoewel ik natuurlijk kampioen wil worden!
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Morgen alles of niets in D7 voor mij. DE topper van het seizoen wordt er gespeeld tussen nr 1 en nr 2. Deze match zal veel beslissen in het verdere verloop van de competitie zoniet alles.
jarnovic wrote:strijd voor de titel ligt weer volledig open in D21
KFC heidesport verliest van RC dungeon
en jumptown wint met forfait
heidesport zen enige RF is geschorst voor drie dagen, en moet toch wel tegen 2 vrij zware tegenstanders
ik moet morgen tegen het nummer drie van de competitie als ik win sta ik 9 ptn op de nummer drie voor en 2ptn achter de (gehandicapte)nummer 1
als alles dan volgens plan gaat hop ik tegen vrijdag op nummer 1 te staan
grtz jarnovic
ik heb 2 rf's hoor, mijn lf is geschorst maar ik heb ook 2 lf's. Ik zit daar een cf, en die scoort ook wel vrij goed. Had ik die rode kaart niet gehad was ik gewonnen maarja ik moest weer zonodig mijn agressie iets hoger zetten. Veel succes verder en we zien wel.
joske wrote:Morgen alles of niets in D7 voor mij. DE topper van het seizoen wordt er gespeeld tussen nr 1 en nr 2. Deze match zal veel beslissen in het verdere verloop van de competitie zoniet alles.
hopen op random
joepi 0-1 gewonnen! sta nu 3 punten voor op wallows en 4 op de tweede
nummer 3 (bianconeri)in de reeks ff afgemaakt(bijna letterlijk)
heb em met een 5-1 pandoering vernedert en em met zen voetjes op de grond gezet er is nu een kloof van 2ptn op de 1e(KFC heidesport) en 9 punten voor op 3e(bianconeri)
en dan die linieratings 43-43-47
hoho
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
jarnovic wrote:strijd voor de titel ligt weer volledig open in D21
KFC heidesport verliest van RC dungeon
en jumptown wint met forfait
heidesport zen enige RF is geschorst voor drie dagen, en moet toch wel tegen 2 vrij zware tegenstanders
ik moet morgen tegen het nummer drie van de competitie als ik win sta ik 9 ptn op de nummer drie voor en 2ptn achter de (gehandicapte)nummer 1
als alles dan volgens plan gaat hop ik tegen vrijdag op nummer 1 te staan
grtz jarnovic
ik heb 2 rf's hoor, mijn lf is geschorst maar ik heb ook 2 lf's. Ik zit daar een cf, en die scoort ook wel vrij goed. Had ik die rode kaart niet gehad was ik gewonnen maarja ik moest weer zonodig mijn agressie iets hoger zetten. Veel succes verder en we zien wel.
had nog niet gezien dat ge een LF bijgekregen had
das wel positief e
als die dan ook goed word
ist goed e
ben es benieuwd naar die laatste speeldag
hehe
allsbeslissende match e
we gaan alletwee al over naar de C das ook al iets e
ma wie word kampioen???
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!