Veg wrote:raoulio wrote:Veg wrote:Ongelofelijk, ik heb gewonnen, dit had ik zeker niet verwacht.
Ik wel, je A-team is sterker en je kon ze bijna allemaal inzetten, en je kon met meer agressie spelen omdat je spelersagressie zeer laag was. Uiteindelijk gaf de agressie dus ook doorslag, 1% scheelde het maar, gelijkspel was mooi geweest

De vorm van een paar spelers van me vielen suwieso zwaar tegen, de zaten 2 punten onder wat ze eigenlijk hadden moeten halen
Sprookje komt ten einde na 6 overwinning achter elkaar komt nu een moelijke periode, promotie lijkt niet meer haalbaar.
1 VegAttack 51
2 feyenoordie 49
3 prutsersVK 47
4 Boca Juniors 46
5 Club Brugge FC 41
Waarom denk je dat je niet meer zou promoveren, je staat toch nog altijd het tweede?
Zelf verwacht ik dat ik het tweede zal worden alhoewel die tweede plaats mij totaal niet interesseerd, in de A-divisie heb ik toch niets verloren buiten het verwerven van meer naambekendheid. Eerste zou ik wel zeer graag worden, dat is de hoogste trofee die ik ooit zal kunnen halen.
Ik heb maar ff wat werk verricht:
feyenoordie komende wedstrijden: ( aantal punten )
uit-Crystelhunder ( 0 )
thuis- Boca Juniors ( 3 )
uit-Club Brugge FC ( 0 )
thuis Overpelt VV ( 1 )
uit- RSCA Prince ( 0 )
thuis-Wevelgem City ( 3 )
uit- Pinguins of Doom ( 3 )
Totaal 10 punten
VegAttack komende wedstrijden:
thuis-Lazio 1900 ( 3 )
uit-Crystelhunder ( 1 )
thuis-Snooky ( 3 )
uit Boca Juniors ( 0 )
thuis- Mindelo FC ( 3 )
uit- Club Brugge FC ( 0 )
thuis- Fort Boys Mechelen ( 3 )
Totaal 13 punten
PrutsersVK komende wedstrijden:
uit-Boca Juniors ( 0 )
thuis- Club Brugge FC ( 3 )
uit- Overpelt VV ( 0 )
thuis- RSCA Pince ( 3 )
uit- Wevelgem City ( 1 )
thuis- Pinguins of Doom ( 3 )
uit- Lazio 1900 ( 3 )
Totaal 13 punten
Kortom. VegAttack kampioen, prutsersVK en ik grijp overal naast en wordt 3e.
Ik had graag gezien dat ik volgende week al tegen RSCA Prince en Pinguins of Doom moest spelen want dan had ik beide wel gewonnen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4