Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ally
Team Board Member

Post by Ally »

krcgenk wrote:Ik heb vandaag weer de derde plaats overgenomen en kom nu op 3 punten van akki en op 5 van FC CRISIS. Promotie zit er dus nog altijd in. Desnoods moet het maar op de laatste speeldag, thuis tegen FC CRISIS.

Volgende week zal trouwens al moeilijk genoeg zijn voor mij met matchen tegen team#SoaD, The Guardians en Drambuie United.
idd het wordt een beetje de week van de waarheid...afhaken of meedoen. dinsdag mogen wij elkaar bestrijden, waarbij ik dit keer het thuisvoordeel heb.

Komende week speel ik 3 thuis wedstrijden en 1 uit... dus dat is wel een voordeeltje. Maar eerst moet er maandag nog worden afgerekend met BK Leeds.

Ik denk dat pas de laatste speelronde duidelijk wordt wie gaat promoveren. Akki weet een dag van te voren zijn totaal al omdat hij de laatste tegen de kamelen moet. eerlijk is eerlijk dit is wel veel leuker dan 6 speelronden van te voren al weten wie er kampioen en runner-up gaat worden

We shall see! :)
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
krcgenk
Member of the Soccer Project Association

Post by krcgenk »

Ally wrote:Komende week speel ik 3 thuis wedstrijden en 1 uit... dus dat is wel een voordeeltje. Maar eerst moet er maandag nog worden afgerekend met BK Leeds.
En onderschat BK Leeds maar niet. Ik heb er vandaag ook maar heel nipt met 0-1 van gewonnen. Gelukkig voor u heb jij wel het thuisvoordeel.

Ik moet maandag tegen The Worldplayers. Ook niet te onderschatten want hij heeft van OPA F.C. gewonnen.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
gangstakiller

Post by gangstakiller »

krcgenk wrote:Ik heb vandaag weer de derde plaats overgenomen en kom nu op 3 punten van akki en op 5 van FC CRISIS. Promotie zit er dus nog altijd in. Desnoods moet het maar op de laatste speeldag, thuis tegen FC CRISIS.

Volgende week zal trouwens al moeilijk genoeg zijn voor mij met matchen tegen team#SoaD, The Guardians en Drambuie United.
Van de 4x dat we tegen elkaar gespeeld hebben, heb ik er 4 weten te winnen :lol: Maar je ratings de laatste wedstrijden te zien :shock: .....

Al heb ik zelf natuurlijk ook een aardig team.

Ben trouwens benieuwd wat rollerbal gaat ondernemen. Ik hoorde hem nog niet zo lang geleden zeggen. Of kampioen, of nog een seizoen in B.2....

... de tijd zal het leren
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
krcgenk

Post by krcgenk »

gangstakiller wrote:Ben trouwens benieuwd wat rollerbal gaat ondernemen. Ik hoorde hem nog niet zo lang geleden zeggen. Of kampioen, of nog een seizoen in B.2....
Idd, herinner hem daar maar aan, dan heb ik nog een kans om te promoveren. :D

En mijn ratings zijn de laatste tijd wel redelijk hoog, maar toch heb ik nog geen enkele wedstrijd gespeeld waarin elke speler zijn BP haalt. Ik ga maandag is proberen om volledig met mijn A te spelen om zo is te kijken welke ratings ik kan halen. Maar de agressie van de scheids zal dat wel verhinderen. :?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

krcgenk wrote:
gangstakiller wrote:Ben trouwens benieuwd wat rollerbal gaat ondernemen. Ik hoorde hem nog niet zo lang geleden zeggen. Of kampioen, of nog een seizoen in B.2....
Idd, herinner hem daar maar aan, dan heb ik nog een kans om te promoveren. :D

En mijn ratings zijn de laatste tijd wel redelijk hoog, maar toch heb ik nog geen enkele wedstrijd gespeeld waarin elke speler zijn BP haalt. Ik ga maandag is proberen om volledig met mijn A te spelen om zo is te kijken welke ratings ik kan halen. Maar de agressie van de scheids zal dat wel verhinderen. :?
ga maar volle bak :lol:
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

krcgenk wrote:
Ally wrote:Komende week speel ik 3 thuis wedstrijden en 1 uit... dus dat is wel een voordeeltje. Maar eerst moet er maandag nog worden afgerekend met BK Leeds.
En onderschat BK Leeds maar niet. Ik heb er vandaag ook maar heel nipt met 0-1 van gewonnen. Gelukkig voor u heb jij wel het thuisvoordeel.

Ik moet maandag tegen The Worldplayers. Ook niet te onderschatten want hij heeft van OPA F.C. gewonnen.
BK Leeds is niet te onderschatten, maar thuis moet ik hem wel kunnen hebben...

en wat betreft worldplayers:

Dat klopt! Worldplayers heeft een goed team maar tijdens mijn scouting bleek al snel dat hij minimaal agressie speelt. als hij wat meer risico neemt hoeft hij echt niet te degraderen...
krcgenk

Post by krcgenk »

Ally wrote:
krcgenk wrote:En mijn ratings zijn de laatste tijd wel redelijk hoog, maar toch heb ik nog geen enkele wedstrijd gespeeld waarin elke speler zijn BP haalt. Ik ga maandag is proberen om volledig met mijn A te spelen om zo is te kijken welke ratings ik kan halen. Maar de agressie van de scheids zal dat wel verhinderen. :?
ga maar volle bak :lol:
Tuurlijk, en mijn kansen helemaal vergooien. :P

Ik heb nu al 4 spelers die met 2 gele kaarten staan. :?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
raoulio

Post by raoulio »

Veg wrote:
raoulio wrote:
Veg wrote:Ongelofelijk, ik heb gewonnen, dit had ik zeker niet verwacht.
Ik wel, je A-team is sterker en je kon ze bijna allemaal inzetten, en je kon met meer agressie spelen omdat je spelersagressie zeer laag was. Uiteindelijk gaf de agressie dus ook doorslag, 1% scheelde het maar, gelijkspel was mooi geweest :( De vorm van een paar spelers van me vielen suwieso zwaar tegen, de zaten 2 punten onder wat ze eigenlijk hadden moeten halen :?
Sprookje komt ten einde na 6 overwinning achter elkaar komt nu een moelijke periode, promotie lijkt niet meer haalbaar.

1 VegAttack 51
2 feyenoordie 49
3 prutsersVK 47
4 Boca Juniors 46
5 Club Brugge FC 41
Waarom denk je dat je niet meer zou promoveren, je staat toch nog altijd het tweede?

Zelf verwacht ik dat ik het tweede zal worden alhoewel die tweede plaats mij totaal niet interesseerd, in de A-divisie heb ik toch niets verloren buiten het verwerven van meer naambekendheid. Eerste zou ik wel zeer graag worden, dat is de hoogste trofee die ik ooit zal kunnen halen.
Ik heb maar ff wat werk verricht:

feyenoordie komende wedstrijden: ( aantal punten )
uit-Crystelhunder ( 0 )
thuis- Boca Juniors ( 3 )
uit-Club Brugge FC ( 0 )
thuis Overpelt VV ( 1 )
uit- RSCA Prince ( 0 )
thuis-Wevelgem City ( 3 )
uit- Pinguins of Doom ( 3 )
Totaal 10 punten

VegAttack komende wedstrijden:
thuis-Lazio 1900 ( 3 )
uit-Crystelhunder ( 1 )
thuis-Snooky ( 3 )
uit Boca Juniors ( 0 )
thuis- Mindelo FC ( 3 )
uit- Club Brugge FC ( 0 )
thuis- Fort Boys Mechelen ( 3 )
Totaal 13 punten

PrutsersVK komende wedstrijden:
uit-Boca Juniors ( 0 )
thuis- Club Brugge FC ( 3 )
uit- Overpelt VV ( 0 )
thuis- RSCA Pince ( 3 )
uit- Wevelgem City ( 1 )
thuis- Pinguins of Doom ( 3 )
uit- Lazio 1900 ( 3 )
Totaal 13 punten

Kortom. VegAttack kampioen, prutsersVK en ik grijp overal naast en wordt 3e.
Ik had graag gezien dat ik volgende week al tegen RSCA Prince en Pinguins of Doom moest spelen want dan had ik beide wel gewonnen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Guardian

Post by Guardian »

GVD dan schrijf je je in voor een 4 manscup, loot ik ALWEER de sterkste van de 3 anderen: namelijk rollerball

woe 10 mei 2006 (10:00 CET) The Guardians ?? - ?? rollerbal
din 9 mei 2006 (10:00 CET) FC skill ?? - ?? ajax afc
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
akki

Post by akki »

Guardian wrote:GVD dan schrijf je je in voor een 4 manscup, loot ik ALWEER de sterkste van de 3 anderen: namelijk rollerball

denk je dat ik dat tof vind, khad ook liever één van de andere in de eerste ronde gehad, maar gelukkig pak ik altijd in mijn eigen bekers, geen thuisvoordeel, anders was ik nog harder in het nadeel.
akki

Post by akki »

awel ik heb veel goesting om nog een jaar in de B te blijven, want de plaatsen die ik moet vervangen zijn nog niet allemaal rond en zolang ik geen gelijkwaardige vervangers heb op sommige plaatsen zal het de B blijven
gangstakiller

Post by gangstakiller »

K*TZOOI

Raakt mijn LF geblesseerd in een oefenwedstrijd. Ik weet nu zeker dat ik verlies aankomende maandag. En dat terwijl al mijn spelers 100% fit waren :x
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Guardian

Post by Guardian »

akki wrote:
Guardian wrote:GVD dan schrijf je je in voor een 4 manscup, loot ik ALWEER de sterkste van de 3 anderen: namelijk rollerball

denk je dat ik dat tof vind, khad ook liever één van de andere in de eerste ronde gehad, maar gelukkig pak ik altijd in mijn eigen bekers, geen thuisvoordeel, anders was ik nog harder in het nadeel.
tot nu toe hebik enkel huppeltrut 14 kunnen winnen, ik wil er een tweede bij :lol:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

akki wrote:

awel ik heb veel goesting om nog een jaar in de B te blijven, want de plaatsen die ik moet vervangen zijn nog niet allemaal rond en zolang ik geen gelijkwaardige vervangers heb op sommige plaatsen zal het de B blijven
Ook als je toch nog kampioen kunt spelen?
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Maandag speel ik tegen The Guardians. Al zijn A-spelers zijn ter beschikking, in tegenstelling tot de mijne, het zal dus geen eenvoudige klus worden om er iets te rapen...
ImageImageImage
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”