Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

onverdiend een punt gepakt op Carcavelos

3% slechter

lang geleden datk zoveel slechter was en toch niet verloor
JOY

Post by JOY »

2de speeldag

Sokol Oldřichovice - KV JOY ...4-3
Het JOY C-team was niet opgewassen tegen het sterke Sokol,
KV kwam nochtans op een 1-3 voorsprong
maar in 9 minuten tijd zetten de Tjechen
de scheve situatie terug recht
de eerste nederlaag voor KV was een feit
4-3 eindstand

De Zoeloe's - FC X-Tenzo...1-2
Pech voor de Zoeloe's , bij een 1-1 stand
krijgt LF Gershon zijn tweede gele kaart
enkele minuten later scoren de mannen van X-Tenzo
de winninggoal

Westel - RSCA Prince ..2-1
De eerste drie punten zijn ook binnen bij Westel.
Een nipte 2-1 overwinning en weer met 100% agressie
SW Timo moest 4 minuten voor affluiten het veld verlaten
,hij kreeg tweemaal geel

AS Vlalex - Kauno grybai...3-2
De 3-0 ruststand was iets te veel voor Kauno
verder dan 3-2 kwamen ze niet,
ze blijven op zoek naar hun eerste punten

Maccbi Natanya - GloryBuffalos ...2-0
6 op 6 voor de kampioenen,
de Buffalos sluiten de reeks met 0 op 6

The Skunks - Bąbelki ...1-0
Ook het maximum aan punten voor nieuwkomer The Skunks
maar dit is geen verrassing,
het was nochtans maar een nipte 1-0 overwinning

FC Vesalius - Sk Beveren ...3-2
Spanning en sensatie was er op het veld van FC Vesalius
enkele minuten voor het eindsignaal kwam Beveren op voorsprong
maar op één minuut tijd een totale ommekeer
en de punten waren voor de thuisploeg

SLB Carcavelos - The cheathunters ...0-0
13 gele en één rode kaart,
méér was er niet te zien in deze wedstrijd
spannend tot het einde maar géén doelpunten
en elk één punt

in het klassement drie ploegen met het maximum aan punten

1. Maccbi Natanya....6
2. FC X-Tenzo........6
3. The Skunks........6
4. The Cheathunters..4
5. AS Vlalex.........4
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Gelukkig heb ik al weer een nieuwe keeper, ik kan vooralsnog dus gewoon vooruit zonder problemen. Het kost me alleen 5% Ts, omdat Raffin dat zeker ook mist zie ik het zonnig in vrijdag. Donderdag zal het er om hangen, winst is geen garantie.
Last edited by X-Tenzo on Tue Aug 14, 2007 3:29 pm, edited 1 time in total.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Veg

Post by Veg »

X-Tenzo wrote:
Smoje wrote:
X-Tenzo wrote: Ik ga toch geen risico nemen morgen, met jou weet je het nooit. :lol:
Zal exact hetzelfde team zijn als vandaag , want ik laat het zoals de computer het beslist. Anders kan ik evengoed A-spelers opzetten als ik toch jeugd enzo instel. Zal dus hetzelfde zijn , op mijn luie erewoord.
Het is maar goed dat ik gewoon mijn beste team heb laten spelen met een voor mij normale agressie. Je speelde wel degelijk voluit, in ieder geval net max agressie. Niet zo als je gespeelt hebt tegen raffin tenminste.

Gelukkig heb ik al weer een nieuwe keeper, ik kan vooralsnog dus gewoon vooruit zonder problemen. Het kost me alleen 5% Ts, omdat Raffin dat zeker ook mist zie ik het zonnig in vrijdag. Donderdag zal het er om hangen, winst is geen garantie.
Ik kan even niet volgen, Smoje is toch de manager van GloryBuffalos en niet van de Zoeloe's?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg

Post by Veg »

Weet je wat ik de meest opmerkelijke gebeurtenis van deze speeldag vind? Bij the Skunks raakt een speler geblesseerd en de speler die hem komt vervangen zet een betere prestatie neer.
2-9-2008
loooiiiccc
Team Manager

Post by loooiiiccc »

Veg wrote:Weet je wat ik de meest opmerkelijke gebeurtenis van deze speeldag vind? Bij the Skunks raakt een speler geblesseerd en de speler die hem komt vervangen zet een betere prestatie neer.
Waarschijnlijk te 'agressief'...
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Veg wrote:
Ik kan even niet volgen, Smoje is toch de manager van GloryBuffalos en niet van de Zoeloe's?
Heb ik het hier even mis zeg, ik had ze even door elkaar gehaald, my bad.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

foutje
Last edited by X-Tenzo on Tue Aug 14, 2007 3:22 pm, edited 1 time in total.
Image
Veg

Post by Veg »

We zullen nog tot de zesde speeldag moeten wachten voor de volgende topper, dan is het The Sunks tegen Maccbi Natanya. Een dag later is er opnieuw een topper waarin Maccbi Natanya het opneemt tegen FC Vesalius. Nog een dag later zijn er twee toppers, namelijk FC X-Tenzo tegen AS Vlalex en FC Vesalius tegen The Skunks.

Indien de twee Israelische vrienden willen samenwerken kan Maccbi Natanya aan the Skunks een mooi cadeau geven door tegen the Skunks zijn B-team op te stellen en vervolgens een dag later met zijn A-team tegen FC Vesalius te spelen. FC Vesalius zal dan verzwakt zijn voor haar volgende tegenstander, namelijk the Skunks. Complottheoriën :lol:
2-9-2008
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Veg wrote:We zullen nog tot de zesde speeldag moeten wachten voor de volgende topper, dan is het The Sunks tegen Maccbi Natanya. Een dag later is er opnieuw een topper waarin Maccbi Natanya het opneemt tegen FC Vesalius. Nog een dag later zijn er twee toppers, namelijk FC X-Tenzo tegen AS Vlalex en FC Vesalius tegen The Skunks.

Indien de twee Israelische vrienden willen samenwerken kan Maccbi Natanya aan the Skunks een mooi cadeau geven door tegen the Skunks zijn B-team op te stellen en vervolgens een dag later met zijn A-team tegen FC Vesalius te spelen. FC Vesalius zal dan verzwakt zijn voor haar volgende tegenstander, namelijk the Skunks. Complottheoriën :lol:
Als ze echt vrienden zijn en echte managers gaan ze allebij voluit, wat is er nou mooier als je 2 jaar geknokt hebt om in A te komen en dan te spelen tegen je maat. Het zou zeer onsportief zijn en ik zie dit ook zeker niet gebeuren. Maccbi wil (nog meer) geschiedenis schrijven en The Skunks is naar mijn inziens proffesioneel genoeg om dat niet te laten gebeuren.
Image
Veg

Post by Veg »

Ik verwacht het ook niet, maar moest het seizoen van Maccbi Natanya tegenvallen en dat van the Skunks meevallen dan sluit ik het niet uit. Het kan ook in de terugronde worden gedaan dus theoretisch is het mogelijk dat the Skunks vrij spel krijgt in 4 van de 8 topwedstrijden, dat zou weleens een heel groot verschil kunnen maken.

Ik ben maar wat aan het steuken :wink: Gewoon even hardop aan het denken :P
2-9-2008
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ik heb die mogelijkheid ook al wel gezien en als dat zo is dan weten we wie er kampioen wordt denk ik. Mocht dat meer dan één keer gebeuren dan is wel heel zijn reputatie naar de klote, en als ik The Skunks was, dan zou ik me daarbij geen terecht winnaar voelen van die wedstrijden en misschien het kampioenschap. Het is nog heel vroeg in het seizoen en ik denk echt dat beide teams hun sportieve kan zullen tonen.

Dus als het wel gebeurt, dan zet ik de eerstvolgende pallestijn die ik tegenkom op het vliegtuig naar israel met twee opdrachten. 8)
Image
Raffin

Post by Raffin »

X-Tenzo wrote:Gelukkig heb ik al weer een nieuwe keeper, ik kan vooralsnog dus gewoon vooruit zonder problemen. Het kost me alleen 5% Ts, omdat Raffin dat zeker ook mist zie ik het zonnig in vrijdag. Donderdag zal het er om hangen, winst is geen garantie.
hoezo?

mijn ts is 100 Image :mrgreen:
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Raffin wrote:
X-Tenzo wrote:Gelukkig heb ik al weer een nieuwe keeper, ik kan vooralsnog dus gewoon vooruit zonder problemen. Het kost me alleen 5% Ts, omdat Raffin dat zeker ook mist zie ik het zonnig in vrijdag. Donderdag zal het er om hangen, winst is geen garantie.
hoezo?

mijn ts is 100 Image :mrgreen:
De mijne ook. :wink: :lol:
Image
Smoje

Post by Smoje »

X-Tenzo wrote:
Veg wrote:
Heb ik het hier even mis zeg, ik had ze even door elkaar gehaald, my bad.
Image

Gij sprak mij aan alsof ge tegen mij speelde , dus ik veronderstelde van wel , ik speelde blijkbaar tegen Maccbi zie ik nu en zoals ik hier zei , met exact hetzelfde team als daarvoor , zoals de computer het opstelt dus.

Ging het hier al krijgen Image
Ghent Semper Fidelis.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”