barto wrote:Dan zie ik je in C want volgend seizoen zit ik in C en ik ben vastberaden te blijven in C met nog een paar versterkingen moet dat mogelijk zijn.
Moet te doen zijn, maar probeer een killer binen te halen.
Een cf met vrije rol en bp van 70/69
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
ah Kzou wel willen maar ik heb daar helemaal het geld niet voor. Ik zit met 3,5M, ik ga op het einde van het seizoen nog een lm van 81% 29j en een cm van 29J 86% verkopen, en dan hoop ik een rb van minstens 80% en nog een cb van minstens 80% binnen te halen want een cm gaat te duur zijn en dan ga ik overschakelen naar een 4-3-3.
barto wrote:ah Kzou wel willen maar ik heb daar helemaal het geld niet voor. Ik zit met 3,5M, ik ga op het einde van het seizoen nog een lm van 81% 29j en een cm van 29J 86% verkopen, en dan hoop ik een rb van minstens 80% en nog een cb van minstens 80% binnen te halen want een cm gaat te duur zijn en dan ga ik overschakelen naar een 4-3-3.
die 2 spelers kan je via een beetje slim te zijn voor een 800k kopen
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
Voor die cm kan ik meer krijgen ze mss voor die lm ook als ik geluk heb. Ik heb al is een cf van 79% en 29 jaar voor 4,25M kunne verkopen en dan nog die nieuwe jeugdspeler als die zijn hoofdskills maxed zijn verkoop ik die ook. Maar ik denk dat ik over een paar seizoenen met sp ga stoppen omdat ik het financieel toch nie kan houden. Elkes keer nieuwe jongere spelers kopen van dezelfde kwaliteit of ietsje minder ga ik nooit kunnen ofwel moet ik nog is eengoeie jeugdlichting krijgen zoals in seizoen 7. lm 84%, rm 86%, rf 81%
Morgen de lastigste wedstrijd van deze week, 3 geschorsten in m'n A-team. Alleen van deze ploeg hebben we verloren (2-0 uit) en dus hebben we nu wel iets goed te maken ondanks de TS van 66 %.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.