Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

akki
Member of the Soccer Project Association

Post by akki »

gangstakiller wrote:De koppositie weer overgenomen van Rollerbal! Vandaag 1-0 gewonnen van Genkboys met heel wat b-spelers, omdat ik zo min mogelijk spelers wil missen in de zware uitwedstrijd aankomende donderdag tegen Opa Fc.
Zoals het er nu uit zal ik mijn CB moeten missen en waarschijnlijk is mijn LF nog niet fit genoeg. Mijn hoop is de komende week gevestigd op The Guardians. Ik verwacht niet dat Reesinggenk en Drambuie United 3 punten meenemen uit bij The Guardians.
kzal ik morgen The Guardians al eens pijn doen, hij moete tegen mij een belangrijke beker. Normaal is dat nog de moeilijkste macth voor mij dit seizoen, de rest moet normaal gewonnen worden.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

leendert wrote:Hup HOLLAND Hup!!!

Yeaaahhhh, het gaat nu echt lekker.
FC Crisis heeft de leiding overgenomen in B.2.
Drambuie United staat nu 3de in B.2 maar op 3 punten op de nummer 2.
Gendringen United FC staat in B.3 op 3 punten voorsprong op de nummer 3
In B.1 doet feyenoordie nog steeds mee voor de promotieplaatsen.

Hup HOLLAND Hup!!!
Er zijn inderdaad heel wat Nederlanders in de ''sub-top'' van Soccerproject te vinden
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
raoulio

Post by raoulio »

gangstakiller wrote:
leendert wrote:Hup HOLLAND Hup!!!

Yeaaahhhh, het gaat nu echt lekker.
FC Crisis heeft de leiding overgenomen in B.2.
Drambuie United staat nu 3de in B.2 maar op 3 punten op de nummer 2.
Gendringen United FC staat in B.3 op 3 punten voorsprong op de nummer 3
In B.1 doet feyenoordie nog steeds mee voor de promotieplaatsen.

Hup HOLLAND Hup!!!
Er zijn inderdaad heel wat Nederlanders in de ''sub-top'' van Soccerproject te vinden
Mijn promotie is verknald :cry:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Guardian

Post by Guardian »

akki wrote:
gangstakiller wrote:De koppositie weer overgenomen van Rollerbal! Vandaag 1-0 gewonnen van Genkboys met heel wat b-spelers, omdat ik zo min mogelijk spelers wil missen in de zware uitwedstrijd aankomende donderdag tegen Opa Fc.
Zoals het er nu uit zal ik mijn CB moeten missen en waarschijnlijk is mijn LF nog niet fit genoeg. Mijn hoop is de komende week gevestigd op The Guardians. Ik verwacht niet dat Reesinggenk en Drambuie United 3 punten meenemen uit bij The Guardians.
kzal ik morgen The Guardians al eens pijn doen, hij moete tegen mij een belangrijke beker. Normaal is dat nog de moeilijkste macth voor mij dit seizoen, de rest moet normaal gewonnen worden.
niet te zelfzeker zijn gij :lol:

woe 10 mei 2006 (10:00 CET) VrB The Guardians ?? - ?? rollerbal Stel in

din 16 mei 2006 (04:00 CET) L The Guardians ?? - ?? rollerbal Stel in

1 van die 2 zal ik zeker winnen * dreammode on* 8) :lol:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Guardian wrote:
akki wrote:

woe 10 mei 2006 (10:00 CET) VrB The Guardians ?? - ?? rollerbal Stel in

Danhoop ik dat je morgen verliest, dan weet ik tenminste zeker dat je voor de L wint :wink:

Speel nu in B.1
krcgenk

Post by krcgenk »

Alweer genekt door de agressie, want ik was pakken beter.

Had ik gewonnen stond ik op 1 punt van de tweede plaats, nu kan ik het wel vergeten van nog te promoveren. team#SoaD en The Guardians gaan mij ook nog punten kosten.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

krcgenk wrote:Alweer genekt door de agressie, want ik was pakken beter.

Had ik gewonnen stond ik op 1 punt van de tweede plaats, nu kan ik het wel vergeten van nog te promoveren. team#SoaD en The Guardians gaan mij ook nog punten kosten.
sja... die agressie he?! Ik kan mijn team redelijk hoog laten spelen zonder rood te pakken. Maar het is nog niet over hoor. Crisis krijgt nog een aantal lastige wedstrijden, te beginnen donderdag in en tegen OPA en de laatste tegen jou. Akki lijkt niet meer in te halen, of ik moet tegen hem kunnen stunten maandag...

Donderdag de moeilijke wedstrijd uit tegen Guardians. Dit wordt voor ons een cruciaal duel. In ieder geval hoop ik op een punt. In dat geval kunnen we minimaal 4de eindigen.
Vrijdag kunnen we alvast uitrusten ivm met de forfait tegen de kamelen... Laten we hopen dat alle scherpe spelers donderdag geel pakken...:)
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
akki

Post by akki »

Guardian wrote:
akki wrote:

woe 10 mei 2006 (10:00 CET) VrB The Guardians ?? - ?? rollerbal 6 - 7 0-1 voor rollerbal dus

Guardian

Post by Guardian »

akki wrote:
Guardian wrote:
akki wrote: kzal ik morgen The Guardians al eens pijn doen, hij moete tegen mij een belangrijke beker. Normaal is dat nog de moeilijkste macth voor mij dit seizoen, de rest moet normaal gewonnen worden.

woe 10 mei 2006 (10:00 CET) VrB The Guardians ?? - ?? rollerbal 6 - 7 0-1 voor rollerbal dus

wat hebde weer een geluk, ik was 1 beter in de wedstrijd en je wint de penaltys

miljaarde :evil:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
akki

Post by akki »

Guardian wrote:
wat hebde weer een geluk, ik was 1 beter in de wedstrijd en je wint de penaltys

miljaarde :evil:
Was ook mijn B ploeg hé, stond maar 1 van mijn A ploeg en das degene die morgen geschorst is.

Maar je zal nog geen volgende huppeltrut beker in je kast hebben om de 14 gezelschap te houden
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

ik doe niet meer mee 2A en B RF geblesseerd voor 10 en 7 dagen, mijn C is waardeloos...

jammer maar nu kunnen we lekker uitballen... 8)

succes aan Gangstah, Akki en Reesing!
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ally wrote:ik doe niet meer mee 2A en B RF geblesseerd voor 10 en 7 dagen, mijn C is waardeloos...

jammer maar nu kunnen we lekker uitballen... 8)

succes aan Gangstah, Akki en Reesing!
Idd een pijnlijk verlies voor je, denk ook niet dat je die klap nog te boven zal komen :?

Speel nu in B.1
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Het gekke is dat ik gisteren al bijna zeker wist dat hij vandaag geblesseerd zou raken...

zo voorspelbaar soms
raoulio

Post by raoulio »

Ally wrote:Het gekke is dat ik gisteren al bijna zeker wist dat hij vandaag geblesseerd zou raken...

zo voorspelbaar soms
LOL ik had hetzelfde, ik twijfelde of ik in CL wedstrijd wel m'n competitieelftal zou opstellen, had een raar gevoel, uiteindelijk toch gedaan en ja hoor na 15 minuten valt keeper uit waardoor m'n CL wedstrijd verloren ging helaas en ik nu geen keeper heb om mee te spelen morgen in competitie. ( 1 is geschorst, 1 geblesseerd, 3 zijn talenten)
By by promotie. :o
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ally wrote:Het gekke is dat ik gisteren al bijna zeker wist dat hij vandaag geblesseerd zou raken...

zo voorspelbaar soms
Dit komt me erg bekend voor. Ik had dit seizoen eens dat mijn basis LM geblesseerd was als enige speler uit mijn selectie. Ik speelde effe later een wedstrijd met mijn b-team en dacht bij mezelf: het zal toch neit zo zijn dat nu juist mijn b-rm ook geblesseerd raakt, die kans is toch er klein. En jawel mijn LM raakte toen ok geblesseerd.

Speel nu in B.1
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”