Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association

Post by Dilibangeda »

Wat een pech voor The Skuns zeg! :shock:

X-Tenzo kampioen oléolé :P & ik ben daar al zeker van
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Amai Joy, gisteren zorg ik voor de verrassing nu jij, we lossen elkaar precies af én je hebt zomaar even 5/15 gehaald dat is een zeer goed resultaat.

Zelf heb ik 3/15 gehaald, alhoewel ik wel stiekem hoopte om vandaag eventueel te winnen tegen de Zoeloes. Maar het was zeker geen gemakkelijke week, want ik moest al direct spelen tegen Vlalex, Vesalius, Maccbi en dan de Zoeloes.

Hoe dan ook, had ik mijn eerste week toch slechter verwacht.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
JOY

Post by JOY »

Lord Vegeta wrote:Amai Joy, gisteren zorg ik voor de verrassing nu jij, we lossen elkaar precies af én je hebt zomaar even 5/15 gehaald dat is een zeer goed resultaat.

Zelf heb ik 3/15 gehaald, alhoewel ik wel stiekem hoopte om vandaag eventueel te winnen tegen de Zoeloes. Maar het was zeker geen gemakkelijke week, want ik moest al direct spelen tegen Vlalex, Vesalius, Maccbi en dan de Zoeloes.

Hoe dan ook, had ik mijn eerste week toch slechter verwacht.
5 op 12 hé en 3 op 12 :wink:
Veg wrote:Een mooie speeldag in divisie A, FC X-Tenzo wint, AS Vlalex verliest en The Skunks spelen gelijk. Mooi zo! The Skunks heeft wel pech, maar zoiets zal X-Tenzo ook nog wel overkomen dit seizoen.
ja juist , ze moeten ook nog tegen KV JOY :twisted:
wij zeggen....
wie nie sterk is , moet geluk hebben :wink:
met je B team punten pakken van de grote
het is iedereen niet gegund :P
Dilibangeda wrote:Wat een pech voor The Skuns zeg! :shock:
last van een te lage teamspirit misschien ??
tja, we weten het niet meer hé :lol:
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

6 op 12 deze week ... niet slecht met toch enkele moeilijke wedstrijden en een lage(re) TS dan de tegenstrevers. Vooral uit gaan winnen bij Vlalex was weliswaar onverwacht, hoewel het thuisverlies tegen The Skunks met een normale TS ook niet waar zou geweest zijn :wink:

Volgende week gaan we er terug voor, ondertussen wat cupjes spelen om de TS maxed te krijgen en wat geld te verdienen (reeds 2.6M gewonnen) zodat we het team op de nodige plaatsen (CM - CF) nog wat kunnen versterken.
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Vannacht mogen we aantreden tegen Sk Beveren die op het moment op de 13e plaats staat. We hopen op de drie punten natuurlijk om onze voorsprong te behouden. Dinsdagnacht zitten we met een probleempje. Omdat Kauno grybai tegen Sly ook voluit heeft gespeelt, verwacht ik dat hij dat ook gaat doen tegen mij. Het andere probleem is dat we eigenlijk wel zeker onze RF moeten gaan missen disdag. Mijn B RF is geblesseerd dus zal een CF of Lf zijn werk moeten gaan overnemen. Hopen dat hij net als tegen de andere een zeer matig team opstelt.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Veg

Post by Veg »

X-Tenzo wrote:Vannacht mogen we aantreden tegen Sk Beveren die op het moment op de 13e plaats staat. We hopen op de drie punten natuurlijk om onze voorsprong te behouden. Dinsdagnacht zitten we met een probleempje. Omdat Kauno grybai tegen Sly ook voluit heeft gespeelt, verwacht ik dat hij dat ook gaat doen tegen mij. Het andere probleem is dat we eigenlijk wel zeker onze RF moeten gaan missen disdag. Mijn B RF is geblesseerd dus zal een CF of Lf zijn werk moeten gaan overnemen. Hopen dat hij net als tegen de andere een zeer matig team opstelt.
Kan je dan niet beter in een andere formatie spelen die geen drie aanvallers gebruikt?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Veg wrote:
X-Tenzo wrote:Vannacht mogen we aantreden tegen Sk Beveren die op het moment op de 13e plaats staat. We hopen op de drie punten natuurlijk om onze voorsprong te behouden. Dinsdagnacht zitten we met een probleempje. Omdat Kauno grybai tegen Sly ook voluit heeft gespeelt, verwacht ik dat hij dat ook gaat doen tegen mij. Het andere probleem is dat we eigenlijk wel zeker onze RF moeten gaan missen disdag. Mijn B RF is geblesseerd dus zal een CF of Lf zijn werk moeten gaan overnemen. Hopen dat hij net als tegen de andere een zeer matig team opstelt.
Kan je dan niet beter in een andere formatie spelen die geen drie aanvallers gebruikt?
Ik heb 6 spelers met 2x geel, dus dit is de beste oplossing, ik heb alle mogelijkheden bekeken maar dit is echt nog de beste. Ik heb liever al mijn spelers terug voor de wedstrijd van donderdag dan voor disdag, daar moet ik ook rekening mee houden. Ik zal na morgen 4 spelers missen door kaarten. Ik kan 3 van die uitvallers goed opvangen en ik denk dat het wel voldoende is voor dinsdag.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Vannacht een overwinning behaalt maar nu zitten we echt in de problemen. We hebben 5 blessures en 4 geschorste speler. We kunnen dus stellen dat de blessuregolf een feit is en die komt echt op het verkeerde moment. 1,5 week geleden begon het, er zijn in het totaal al 8 spelers geblesseerd geraakt. Eerst onze A keeper,(10) toen onze B RF(7) daarna onze CF(5) en wat andere onbelangrijke spelers . Geschorste: B GK, A RM, A CF en A RF. We zitten dus serieus dik in de shit en we moeten maar zien hoe we dit gaan oplossen. De enige mogelijkheid is 4-5-1 en dat gaat het ook worden aangezien we nog maar één LF en één CF tot onze beschikking hebben.

Balen balen en nog eens balen, zo wordt de uitdaging nog groter. Het goede nieuws is dat we nog steeds eerste staan met 15/15, maar voor hoelang staan we daar nog?
Image
JOY

Post by JOY »

5de speeldag

Pech voor KV Joy, na 5 minuten al met een man minder
tegen Maccbi Natanya,
RM Delorte kreeg onmiddellijk rood ,
een punt pakken zoals Beveren vorige week,
werd dus erg moeilijk, nochtans 11 minuten
voor affluiten stond het nog 2-2, uiteindlijk won Maccbi met 2-3

Leider X-Tenzo deed net hetzelfde,
ook zij scoorden in de 79ste minuut
de 2-3 tegen SK Beveren

In Westel werd er ook gescoort in de 79ste minuut,
maar dan door de thuisploeg , daar werd het 2-4,
The Skunks gingen met de drie punten naar huis

FC Vesalius had genoeg aan één doelpunt,
zij gingen winnen op het veld van GloryBuffalos
en deze blijven puntenloos laatste

AS Vlalex won met 2-1 tegen Babelki
de bezoekers eindigden met 10 ,
na de uitsluiting van CB Vaesen

Ook de Zoeloes eindigden met 10
in de wedstrijd tegen RSCA Prince
RB Budu verdween 7 minuten voor het einde met twee gele kaarten
en kon zijn ploeg niet aan de gelijkmaker helpen
RSCA won met 1-0

Iedereen verwachtte hoge cijfers in de wedstrijd
tussen Kauno Grybai en The Cheathunters
doch het werd een povere 0-1 zege,
maar hiermee geraken
the cheathunters wel uit de degradatiezone

en dit geld ook voor SLB Carcavelos
na een 2-3 overwinning bij Sokol Oldřichovice
hun plaatsen worden nu ingenomen door Westel en KV Joy

de stand

1. FC X-Tenzo.....................15
2. The Skunks.....................13
3. Maccbi Natanya...............13
4. FC Vesalius.....................12
5. AS Vlalex.........................10
Raffin

Post by Raffin »

als hij zn A-team opzet, is een hoge score niet mogelijk, toch? :P

ik ben blij met deze uitzege
vorige week laatste 2 wedstrijden niet kunnen besturen en jammerlijk verloren tegen Babelki en verwacht verloren tegen X-Tenzo

Nu thuis tegen Joy
wordt lastig om te winnen maar we gaan er voor!
weeral een blessure vannacht van een A-speler, het is echt enorm de laatste 2 weken
JOY

Post by JOY »

Raffin wrote: Nu thuis tegen Joy
wordt lastig om te winnen maar we gaan er voor!
weeral een blessure vannacht van een A-speler, het is echt enorm de laatste 2 weken
wij ook :P
als er niks achter de schermen gebeurd
staan we op ons sterkst en gaan voor de volle pot :twisted:
we willen nog 9 op 12 deze week :shock:
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Dit is een hele mooie voetbalweek in A. Vannacht krijgen we eerst Maccbi vs The skunks, daarna Vesalius vs The Skunks en daarna Vesalius vs Maccbi. Als we er vanavond in slagen te winnen kan dat onze voorsprong op één van deze teams aanzienlijk vergroten. Het beste zou zijn als er een gelijkspel uitkomt bij Maccbi en The skunks, als ik dan win sta ik 4 punten los. Ik denk wel dat Maccbi wint, dat The Skunks tijdelijk verhuist naar de vierde plaats en Vesalius derde staat. Verlies ik, dan ben ik misschien wel mijn eerste plaats kwijt.

Donderdag Maccbi vs Vesalius en vrijdag Vesalius Vs The Skunks, dat zijn ook een paar wedstrijden zeg pfff, misschien wel de mooiste van het seizoen. Ik hoop dat ik door deze wedstrijden van hun wat kan uitlopen. Als Maccbi nu wint van The Skunks, The Skunks wint van Vesalius en Vesalius weer van Maccbi, dan hebben wij een super week omdat we zelf ook met de nodige problemen kampen. Gelijke spelen stemmen me misschien nog wel meer tevreden. Zelf mogen we nog aantreden tegen AS Valex en die is ook weer op volle sterkte, dat wordt dus een moeilijke.

We zullen zien, en volgende week komen wij aan de beurt met die twee Israelische rakkers, dat wordt smullen!
Image
Veg

Post by Veg »

X-Tenzo wrote: Ik denk wel dat Maccbi wint, dat The Skunks tijdelijk verhuist naar de vierde plaats en Vesalius derde staat.
Indien the Skunks thuis verliezen tegen Maccbi, dan mogen ze ook niet kampioen worden.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Veg wrote:
X-Tenzo wrote: Ik denk wel dat Maccbi wint, dat The Skunks tijdelijk verhuist naar de vierde plaats en Vesalius derde staat.
Indien the Skunks thuis verliezen tegen Maccbi, dan mogen ze ook niet kampioen worden.
Kampioenen verliezen wel vaker thuis, dat wil niet zeggen dat ze geen kampioen kunnen worden, dat hebben we vorig seizoen wel gezien. Maar dat zal je niet bedoelen neem ik aan. Je bedoeld dat hij het dan eigenlijk niet mag winnen, maar natuurlijk wel kampioen kan worden.
Image
Raffin

Post by Raffin »

X-Tenzo wrote:
Veg wrote:
Kampioenen verliezen wel vaker thuis, dat wil niet zeggen dat ze geen kampioen kunnen worden, dat hebben we vorig seizoen wel gezien. Maar dat zal je niet bedoelen neem ik aan. Je bedoeld dat hij het dan eigenlijk niet mag winnen, maar natuurlijk wel kampioen kan worden.
Maccabi verloor tegen een nederlander idd.. :D

maar dat was geen waardemeter.. Maccabi had gewoon een offday een dag na hun kebabfeesten 8) :twisted:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”