X-Tenzo kampioen oléolé

Moderator: Moderator
5 op 12 hé en 3 op 12Lord Vegeta wrote:Amai Joy, gisteren zorg ik voor de verrassing nu jij, we lossen elkaar precies af én je hebt zomaar even 5/15 gehaald dat is een zeer goed resultaat.
Zelf heb ik 3/15 gehaald, alhoewel ik wel stiekem hoopte om vandaag eventueel te winnen tegen de Zoeloes. Maar het was zeker geen gemakkelijke week, want ik moest al direct spelen tegen Vlalex, Vesalius, Maccbi en dan de Zoeloes.
Hoe dan ook, had ik mijn eerste week toch slechter verwacht.
ja juist , ze moeten ook nog tegen KV JOYVeg wrote:Een mooie speeldag in divisie A, FC X-Tenzo wint, AS Vlalex verliest en The Skunks spelen gelijk. Mooi zo! The Skunks heeft wel pech, maar zoiets zal X-Tenzo ook nog wel overkomen dit seizoen.
last van een te lage teamspirit misschien ??Dilibangeda wrote:Wat een pech voor The Skuns zeg!
Kan je dan niet beter in een andere formatie spelen die geen drie aanvallers gebruikt?X-Tenzo wrote:Vannacht mogen we aantreden tegen Sk Beveren die op het moment op de 13e plaats staat. We hopen op de drie punten natuurlijk om onze voorsprong te behouden. Dinsdagnacht zitten we met een probleempje. Omdat Kauno grybai tegen Sly ook voluit heeft gespeelt, verwacht ik dat hij dat ook gaat doen tegen mij. Het andere probleem is dat we eigenlijk wel zeker onze RF moeten gaan missen disdag. Mijn B RF is geblesseerd dus zal een CF of Lf zijn werk moeten gaan overnemen. Hopen dat hij net als tegen de andere een zeer matig team opstelt.
Ik heb 6 spelers met 2x geel, dus dit is de beste oplossing, ik heb alle mogelijkheden bekeken maar dit is echt nog de beste. Ik heb liever al mijn spelers terug voor de wedstrijd van donderdag dan voor disdag, daar moet ik ook rekening mee houden. Ik zal na morgen 4 spelers missen door kaarten. Ik kan 3 van die uitvallers goed opvangen en ik denk dat het wel voldoende is voor dinsdag.Veg wrote:Kan je dan niet beter in een andere formatie spelen die geen drie aanvallers gebruikt?X-Tenzo wrote:Vannacht mogen we aantreden tegen Sk Beveren die op het moment op de 13e plaats staat. We hopen op de drie punten natuurlijk om onze voorsprong te behouden. Dinsdagnacht zitten we met een probleempje. Omdat Kauno grybai tegen Sly ook voluit heeft gespeelt, verwacht ik dat hij dat ook gaat doen tegen mij. Het andere probleem is dat we eigenlijk wel zeker onze RF moeten gaan missen disdag. Mijn B RF is geblesseerd dus zal een CF of Lf zijn werk moeten gaan overnemen. Hopen dat hij net als tegen de andere een zeer matig team opstelt.
Indien the Skunks thuis verliezen tegen Maccbi, dan mogen ze ook niet kampioen worden.X-Tenzo wrote: Ik denk wel dat Maccbi wint, dat The Skunks tijdelijk verhuist naar de vierde plaats en Vesalius derde staat.
Kampioenen verliezen wel vaker thuis, dat wil niet zeggen dat ze geen kampioen kunnen worden, dat hebben we vorig seizoen wel gezien. Maar dat zal je niet bedoelen neem ik aan. Je bedoeld dat hij het dan eigenlijk niet mag winnen, maar natuurlijk wel kampioen kan worden.Veg wrote:Indien the Skunks thuis verliezen tegen Maccbi, dan mogen ze ook niet kampioen worden.X-Tenzo wrote: Ik denk wel dat Maccbi wint, dat The Skunks tijdelijk verhuist naar de vierde plaats en Vesalius derde staat.
Maccabi verloor tegen een nederlander idd..X-Tenzo wrote:Kampioenen verliezen wel vaker thuis, dat wil niet zeggen dat ze geen kampioen kunnen worden, dat hebben we vorig seizoen wel gezien. Maar dat zal je niet bedoelen neem ik aan. Je bedoeld dat hij het dan eigenlijk niet mag winnen, maar natuurlijk wel kampioen kan worden.Veg wrote:Indien the Skunks thuis verliezen tegen Maccbi, dan mogen ze ook niet kampioen worden.X-Tenzo wrote: Ik denk wel dat Maccbi wint, dat The Skunks tijdelijk verhuist naar de vierde plaats en Vesalius derde staat.