Divisie G
Moderator: Moderator
Gedeeld 1e
Sta op dit moment gedeeld 1e samen met el sportivos.
Tegen fc lazio gelijk gespeeld en de rest gewonnen tot hiertoe.
Moet wel morgen tegen mijn rechtstreekse concurent spelen en mis zelf 3 belangrijke basisspelers achteraan, in het midden en vooraan.
Hopelijk verteer ik den topper goed, zal al content zijn met nen draw ipv den boot in te gaan.
Niemand toevallig nen goejen tip voor mij om mijn schade te beperken morgen zodat hij nie uitloopt op mij??
Vereejken
As me mor winnen
G 74
Tegen fc lazio gelijk gespeeld en de rest gewonnen tot hiertoe.
Moet wel morgen tegen mijn rechtstreekse concurent spelen en mis zelf 3 belangrijke basisspelers achteraan, in het midden en vooraan.
Hopelijk verteer ik den topper goed, zal al content zijn met nen draw ipv den boot in te gaan.
Niemand toevallig nen goejen tip voor mij om mijn schade te beperken morgen zodat hij nie uitloopt op mij??
Vereejken
As me mor winnen
G 74
Nog altijd 1e
Vandaag tegen el sportivos gewonnen met 0-2 seg.
Was zeer aangenaam verrast toen ik da las amaj nog nie
Hopelijk trek ik mijn lijn door want morgen is het alweer tegen een rechtstreekse concurent namelijk Q.P.R. die op 1 pnt van mij staat.
Heb ondertss wel al 2 v.d. 3 basisspelers kunnen recupereren ma wacht toch wel bang af wat het gaat worden met mijn nieuwe LF want heb daarstraks mijn beste LF en aanvoerder van mijn ploeg doorverkocht.
Hopelijk staat hij der van de eerste minuut al want mijne vroegere LF scoorde eigelijk wel redelijk vlotjes altijd zijn goaltjes. Nie te veel ma ook nie te weinig.
Nam wel geregeld gele kaarten waardoor hij veel een schorsing opliep mss dat da nu zal verminderen.
Vereejken
As me mor winnen
G 74

Was zeer aangenaam verrast toen ik da las amaj nog nie

Hopelijk trek ik mijn lijn door want morgen is het alweer tegen een rechtstreekse concurent namelijk Q.P.R. die op 1 pnt van mij staat.
Heb ondertss wel al 2 v.d. 3 basisspelers kunnen recupereren ma wacht toch wel bang af wat het gaat worden met mijn nieuwe LF want heb daarstraks mijn beste LF en aanvoerder van mijn ploeg doorverkocht.
Hopelijk staat hij der van de eerste minuut al want mijne vroegere LF scoorde eigelijk wel redelijk vlotjes altijd zijn goaltjes. Nie te veel ma ook nie te weinig.
Nam wel geregeld gele kaarten waardoor hij veel een schorsing opliep mss dat da nu zal verminderen.
Vereejken
As me mor winnen
G 74
G-reeks
Ja ge weet het toch. Ma zo blijft het ook spannend voor mij en voor de rest van de reeks he.
Alle ge zijt goe bezig dan.
Hopelijk blijft da zo gaan dan ook en blijft ge gespaard van blessure- en schorsingleed.
Vereejken
As me mor winnen
G 74
Alle ge zijt goe bezig dan.
Hopelijk blijft da zo gaan dan ook en blijft ge gespaard van blessure- en schorsingleed.
Vereejken
As me mor winnen
G 74
Een Skyblog gemaakt
Beste SP-fanaten
, ik heb een skyblog gemaakt over SP. Het gaat wel grotendeels over mijn team : Diegem Sport, maar belangrijke nieuwtjes over andere reeksen of over SP zelf komen er natuurlijk ook op.
Zouden jullie a.u.b. eens een kijkje komen nemen op dit adres : http://diegem.skyblog.com. Zouden jullie dan ook reacties kunnen plaatsen als er een fout staat ( dan kan ik die zo snel mogelijk verbeteren ) , of gewoon om te zeggen wat jullie er van vinden.

-
- Member of the Soccer Project Association
schrijf je in voor de nieuwe editie van "F en G-CupSmall2"
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 739#388739

http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 739#388739
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
stand
Sta op dit moment nog altijd op de pole positie met 38/42.
De laatste wedstrijd gewonnen met 3-1.
En den topper gelijkgespeelt tegen Q.P.R. waardoor die terug op plaats 3 komt te staan met evenveel ptn als de "el sportivos" die op 1 ptn van mij staat waardoor de competitie razend spannend blijkt te worden voor de top van het klassement.
Precies de jupiler-league tot over een paar weken.

De laatste wedstrijd gewonnen met 3-1.

En den topper gelijkgespeelt tegen Q.P.R. waardoor die terug op plaats 3 komt te staan met evenveel ptn als de "el sportivos" die op 1 ptn van mij staat waardoor de competitie razend spannend blijkt te worden voor de top van het klassement.

Precies de jupiler-league tot over een paar weken.