Divisie A
Moderator: Moderator
Inderdaad jammer van het verlies. Soms valt de random eens mee, soms slaat het eens tegen. Niets aan te doen. Het is natuurlijk wel een bittere pil om na de uitwinst tegen de winnaar van afgelopen 2 seizoenen nu thuis te verliezen (tegen weliswaar ook een heel sterk team)X-Tenzo wrote:Idd, als manager ben ik daarmee heel blij, mijn sportieve kant zegt: Ik vind het heel jammer dat het zo gebeurt. Het was zeker geen kansloze missie aangezien de gelijke ratings. Weer super hoog met maar 65% agressie: 142.Veg wrote:Zeer mooi scenario deze speeldag, alleen jammer dat sommigen onterecht verloren hebben.
De drie absolute toppers van de heenronde heb ik nu gehad, dus er is nog niets verloren.
Volgende week wordt een belangrijke week voor mij. Met uitwedstrijden tegen Babelki, De Zoeloe's en The Cheathunters wordt het erop of eronder.
Bovendien ontmoet Mark dan onze twee Israelies. Het wordt dan misschien eens tijd dat hij punten gaat verliezen

Op het einde van volgende week zal ik dan beslissen of ik nog voluit voor de beker ga.
-
- Member of the Soccer Project Association
Wie dit lijkt mij juist interessantX-Tenzo wrote:Furax wrote:@Mark : Hou je AS Bosman nog niet in het oog? Als potentiële A-divisionist, en ook hij heeft zijn agressie in orde..
Je hebt het vaak over Frrfrr, maar ik zou eens willen weten wie je nog zoal ziet opkomen
Ik heb een tijdje geleden als eens gezegd wie ik allemaal als potentiëel A kandidaat zie en daar zat As Bosman ook bij.
Buiten de mensen uit B zijn dit de volgende:
1.) As Bosman.
2.) Frrfrr.
3.) Alimanzia Cebredas.
4.) WaVaHo11. (Mits volle inzet, hele slimme kerel).
5.) VegAttack.
6.) The Naked Chef.
7.) Picolino.
Ik weet van sommige mensen hoeveel geld ze hebben en wat hun vaardigheden zijn.
Er is nog een drietal managers die ik volg, maar daar weet ik nog niet zeker van of dat ze het kunnen halen. Het ziet er veelbelovend uit, maar ik weet niet of dat ze het volhouden.

Wat WaVaHo11 betreft, kan ik mij niet voorstellen dat hij dit zonder mentor of zonder het spel helemaal opnieuw te beginnen heeft gedaan
PS. X-TEnzo, gefeli met je dikke 1e plek.

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
-
De andere teams die ik volg zijn: Darwen town, afc town en de Outsiders die ik ook begeleide in het begin.jona wrote:
Wat WaVaHo11 betreft, kan ik mij niet voorstellen dat hij dit zonder mentor of zonder het spel helemaal opnieuw te beginnen heeft gedaan
Van wie zou hij die hulp toch krijgen? Je mag maar één keer raden.
Hij heeft me ooit eens persoonlijk benaderd 2 seizoenen geleden ofzo. Hij vroeg toen of ik hem wilde begeleiden. Ik merkte aan zijn schrijfstijl en aan zijn snelle begrip dat hij heel erg intelligent is. Ik vond het dus wel de moeite om daar tijd in te steken, normaal fungeer ik niet als mentor maar ik heb wel vertrouwen in hem mits hij volle inzet toont.
Bedankt voor je felicitaties. Tot nu toe ben ik nog niet op m'n bek gegaan zoals je een beetje hoopte.

Last edited by X-Tenzo on Fri Aug 24, 2007 6:41 pm, edited 1 time in total.
-
Die 3 andere managers wil ik ook wel graag weten en zo'n speciaal team heeft WaVaHo 11 toch niet. Hij staat nu zelf nog niet op een promotieplaats met die spelers.jona wrote:Wie dit lijkt mij juist interessantX-Tenzo wrote:Furax wrote:@Mark : Hou je AS Bosman nog niet in het oog? Als potentiële A-divisionist, en ook hij heeft zijn agressie in orde..
Je hebt het vaak over Frrfrr, maar ik zou eens willen weten wie je nog zoal ziet opkomen
Ik heb een tijdje geleden als eens gezegd wie ik allemaal als potentiëel A kandidaat zie en daar zat As Bosman ook bij.
Buiten de mensen uit B zijn dit de volgende:
1.) As Bosman.
2.) Frrfrr.
3.) Alimanzia Cebredas.
4.) WaVaHo11. (Mits volle inzet, hele slimme kerel).
5.) VegAttack.
6.) The Naked Chef.
7.) Picolino.
Ik weet van sommige mensen hoeveel geld ze hebben en wat hun vaardigheden zijn.
Er is nog een drietal managers die ik volg, maar daar weet ik nog niet zeker van of dat ze het kunnen halen. Het ziet er veelbelovend uit, maar ik weet niet of dat ze het volhouden.![]()
-
Hijn heeft zeker goe ingekocht, maar om de A te halen is meer nodig, zoals bv. doorzettingsvermogensjoerd wrote:Potentieel he! Of dat nou over 3 of over 20 seizoenen is zegt X-tenzo, hij zegt enkel dat die WaVoHo11 zeker ooit eens in A kan geraken. Als het zo'n slimme kerel is als X-tenzo zegt zou dat best eens kunnen!

-
Ja, tuurlijk is er meer nodig, maar ik denk dat deze manager dat wel heeft, anders zou hij ook niet zulke goede aankopen doen, want goede aankopen doen heeft ook met doorzetten te maken he!jona wrote:Hijn heeft zeker goe ingekocht, maar om de A te halen is meer nodig, zoals bv. doorzettingsvermogensjoerd wrote:Potentieel he! Of dat nou over 3 of over 20 seizoenen is zegt X-tenzo, hij zegt enkel dat die WaVoHo11 zeker ooit eens in A kan geraken. Als het zo'n slimme kerel is als X-tenzo zegt zou dat best eens kunnen!En dat zul je l;ater natuurlijk zien. Neemt niet weg dat dit een bovengemiddeldde managers is

-
tsj das waar maar ik heb het idee dat deze manager met voorsprng is begonnensjoerd wrote:Ja, tuurlijk is er meer nodig, maar ik denk dat deze manager dat wel heeft, anders zou hij ook niet zulke goede aankopen doen, want goede aankopen doen heeft ook met doorzetten te maken he!jona wrote:Hijn heeft zeker goe ingekocht, maar om de A te halen is meer nodig, zoals bv. doorzettingsvermogensjoerd wrote:Potentieel he! Of dat nou over 3 of over 20 seizoenen is zegt X-tenzo, hij zegt enkel dat die WaVoHo11 zeker ooit eens in A kan geraken. Als het zo'n slimme kerel is als X-tenzo zegt zou dat best eens kunnen!En dat zul je l;ater natuurlijk zien. Neemt niet weg dat dit een bovengemiddeldde managers is

Tsja en visie is ook heel belangrijk, je moet echt een doel hebben. Een manier waarop je speeelt en hoe je je team wilt verbetern, zonder dit is het los zand

-
Dat hij niet op een promotieplaats staat is geheel onbelangrijk. Het gaat om inzicht en begrip. Ik hoef alles maar één keer te vertellen en hij begrijpt het meteen. Hij kent de Tl al helemaal en heeft het trucje heel goed door, ook begrijpt hij de berekeningen van Sp goed en dat doen er maar heel weinig. Hij studeerd psychologie en filosofie aan de universiteit en is pas net 20 jaar, dus dat vertrouw ik wel. Daarom steek ik daar tijd in, als hij wil kan hij, maar het is de vraag of hij er vol voor gaat.maikelcelis wrote:
Die 3 andere managers wil ik ook wel graag weten en zo'n speciaal team heeft WaVaHo 11 toch niet. Hij staat nu zelf nog niet op een promotieplaats met die spelers.
Ik vind dit erg ver gaan allemaal wat hier opgesomt wordt om een goede manager te zijn.Dat hij niet op een promotieplaats staat is geheel onbelangrijk. Het gaat om inzicht en begrip. Ik hoef alles maar één keer te vertellen en hij begrijpt het meteen. Hij kent de Tl al helemaal en heeft het trucje heel goed door, ook begrijpt hij de berekeningen van Sp goed en dat doen er maar heel weinig. Hij studeerd psychologie en filosofie aan de universiteit en is pas net 20 jaar, dus dat vertrouw ik wel. Daarom steek ik daar tijd in, als hij wil kan hij, maar het is de vraag of hij er vol voor gaat.
Ik snap niet alle berekeningen van SP, heb maar een MBO+ opleiding, werk in een winkel en ben 34jaar

Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Dan moet je wel een cheater zijnNoppp wrote: Ik vind dit erg ver gaan allemaal wat hier opgesomt wordt om een goede manager te zijn.
Ik snap niet alle berekeningen van SP, heb maar een MBO+ opleiding, werk in een winkel en ben 34jaar

2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18