X-Tenzo wrote:maikelcelis wrote:
Die 3 andere managers wil ik ook wel graag weten en zo'n speciaal team heeft WaVaHo 11 toch niet. Hij staat nu zelf nog niet op een promotieplaats met die spelers.
Dat hij niet op een promotieplaats staat is geheel onbelangrijk. Het gaat om inzicht en begrip. Ik hoef alles maar één keer te vertellen en hij begrijpt het meteen. Hij kent de Tl al helemaal en heeft het trucje heel goed door, ook begrijpt hij de berekeningen van Sp goed en dat doen er maar heel weinig. Hij studeerd psychologie en filosofie aan de universiteit en is pas net 20 jaar, dus dat vertrouw ik wel. Daarom steek ik daar tijd in, als hij wil kan hij, maar het is de vraag of hij er vol voor gaat.
Maar de ploeg die hij nu heeft schat ik niet zo hoog in, persoonlijk vind ik mijn ploeg dan nog beter, en veel spelers hebben hun beste BP nog niet gehaald omdat ze nog maar 19 zijn. Veel spelers gaan bij 100 ervaring een GK van 90 halen bij mij.
Oké hij heeft de TL door, met het handelen, maar zo zijn er meer mensen, alleen is het soms moeilijk om een speler onder zijn prijs te kopen en boven zijn prijs te verkopen. Daarom dat ik met jeugdspelers werkte, maar van die tactiek ben ik nu ook overgestapt, 2-3 seizoenen met jeugd gewerkt, alles samen had ik een 50M eraan verdiend en had ik dan nog 34 jeugdspelers, oké veel daarvan zijn nu wel 80+ maar dan nog.
Iedereen zijn streefdoel is een topploeg te bouwen, de berekeningen let ik op dit moment niet echt op, waarom zou ik dat nu moeten, speel in H en speel met gemak kampioen, in de G gaat het hetzelfde geval zijn, in de F weet ik het nog niet maar waarschijnlijk ook. Tegen die tijd gaat er ook al wat veranderd zijn aan mijn team. Voor volgend seizoen heb ik 2 doelstellingen gemaakt.
Het beste is nog altijd 3 spelers op 1 positie, 1 van 21, 1 van 24 en 1 van 27. Maar heel moeilijk om te pakken te krijgen. De agressieregel, binnen 5-10 seizoenen gaat niemand daar nog voordeel uit halen, iedereen begint spelers te kopen met een lage agressie buiten beginnelingen.
Loreback mag zich haasten voor in de A te geraken en FrrrFrr ook, want ik denk dat binnen 4-5 seizoenen alles echt van de random gaat afhangen als SP niet tactischer word. En er moeten minder heel goede spelers komen. Als je nu in de A divisie kijkt, daar presteerd bijna elke speler 70.
Irl is dat ook niet, moeskroen zijn spelers zouden in SP maar 64 presteren, Anderlecht 68-69 en dan Real Madrid enz 70+. Als dat veranderd dan blijft het zoals nu, de beste wint de A divisie.